مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۵۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

زندگی خصوصی بازیگران ، ورزشکاران و خواننده ها و خلاصه سلبریتی ها همیشه برای طرفدارانشان جالب است ما در این نوشته برای طرفدران خانم الهام حمیدی حقایق جالبی از زندگی خصوصی الهام حمیدی این بازیگر مطرح و توانای سینمای ایران را جمع آوری و بازنشر میکنیم ، لطفا با ما همراه باشید.

 

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

آنچه از زندگی خصوصی الهام حمیدی نمی دانید +عکس خانواده

الهام حمیدی Elham Hamidi از زندگی شخصی و دغدغه هایش می‌گوید .

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

الهام حمیدی
الهام حمیدی دورهمی

 

عکس های جدید الهام حمیدی در اینستاگرام

پدر و مادرم عاشقانه زندگی کردند
الهام حمیدی:
سال ۱۳۵۶ به دنیا آمدم. دو برادر کوچکتر از خودم دارم، لیسانس حسابداری دارم و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌ام، از سال ۷۸ کار هنری را آغاز کردم. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار است. من در خانواده‌ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می‌زد. روابط پدر و مادرم، خیلی دوستانه بود و آنها عاشقانه زندگی کردند و همیشه به ما آرامش انتقال دادند. خانواده‌ای که همیشه نظم در آن حرف اول را می‌زد… به هر حال باید توجه کنیم که در اکثر خانواده‌های ایرانی، وابستگی شدیدی بین اعضای آن است و همین مسئله باعث تفاوت خانواده‌های ایرانی نسبت به خانواده‌های غربی می‌شود. حس مهربانی، دوست داشتن و احترام به بزرگترها که برای خیلی از ایرانی‌ها عرف است.

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنشinstagram elham hamidi

الهام حمیدی اینستاگرام
الهام حمیدی ساپورت

به مرحله سوم نرسیدم
الهام حمیدی:
هنوز به دوران سوم بازیگری‌ام نرسیدم. در دوره اول بازیگری به خاطر اینکه می‌خواستم حضورم را تثبیت کنم، سعی می‌کردم تجربه کسب کنم و در فیلم‌های تلویزیونی، سریال و سینما و در هر ژانری بازی کنم، اما خوشبختانه از همان ابتدا نقش‌های اصلی به من پیشنهاد شد. بعد از سریال «مسافری از هند»، الهام حمیدی تثبیت شدو من مرحله دوم بازیگری خود را آغاز کردم. همان طور که می‌دانید «مسافری از هند» بسیار پر بیننده و به طبع، بازی من هم دیده شد. پس از این سریال در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» ایفای نقش کردم که هم در جشنواره فجر و هم در جشن خانه‌سینما کاندیدای جایزه شدم و فضای بسیار خوبی بود که خودم را نشان دهم و البته جایزه جشن را گرفتم. در این مرحله معمولا سعی می‌‌کنم که در پذیرش پیشنهادها کمی بیشتر دقت کنم…

الهام حمیدی بیوگرافی
الهام حمیدی عکس

رقـابـت
الهام حمیدی:
حس رقابت در هر کاری و هر شغلی وجود دارد، اما من چنین خصلتی نداشتم و در مقابل من هم کسی از بازیگران چنین برخوردی نداشت که برای مثال زیر پایم را خالی کند. زمانی هم که با بزرگان سینمای ایران همبازی بودم، آنان هم چنین برخوردی با من داشتند، مثل سریال «زیر تیغ»، من ۷ ماه در آن مجموعه، نقش دختر پرستویی و معتمد آریا را بازی کردم و خیلی با آنان خو گرفتم… فضای دوستانه زیر تیغ، به شکلی بود که زمان پایان فیلمبرداری همه ناراحت بودند.

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

الهام حمیدی بازیگر
الهام حمیدی انستقرام

 

درباره سریال یوسف(ع)
الهام حمیدی:اولین بار که وارد دکور عظیم سریال شدم، خیلی برایم خوشایند و جذاب بود! دکور سریال بسیار عظیم بود، همین طور نوع پوشش و گریم… چون من وسط کار به پروژه پیوستم از همان زمان برایم مشخص بود که این سریال برای بیننده هم جذاب خواهم بود.

آن فضاهای بسته‌ای که شما در سریال دیده‌اید، مثل کاخ، معبد و منزل زلیخا و… در یک سوله بود در فرهنگسرای خاوران. که قسمت قسمت آن را ساخته بودند، در واقع همه قسمت‌های داخلی این سریال در آنجا تصویربرداری شد، اما خانه یوسف(ع) در همان شهرکی بود که بخش اصلی آن شهر را شما در سریال دیدید.

الهام حمیدی.com
عکس الهام حمیدی.com

البته دکور شهر اصلی و آن ساختمان‌های عظیم از بتن ساخته شده بود که پشت آن چیزی نبود. یعنی در را باز می‌کردید، فضای خاصی نبود و این از هنر تصویربرداری مرحوم رسول احدی بود که به واقع زیبا تصویربرداری می‌کرد، روحش شاد.

 داستان حضرت یوسف(ع) را همه می‌دانستند، اما ریز داستان را خیلی‌ها نمی‌دانستند. آن روزی که به من پیشنهاد بازی در سریال را دادند و گفتند که نقش همسر حضرت یوسف(ع) را بازی می‌کنی، خودم نمی‌دانستم که حضرت یوسف زنی دیگر، غیر از زلیخا دارد!

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

الهام حمیدی www.instagram.com
الهام حمیدی facebook

الهام حمیدی با پدر ، مادر و برادرش کنار هفت سین

 در یک سریال تاریخی دیگر هم به نام مختارنامه بازی کردم که تصویربرداری آن تمام شد. در سریال تاریخی شهریار هم بازی کردم.

«آسنات» زنی بود که ارتباط قوی با خدا داشت و زمانی که زلیخا همسر یوسف(ع) شد، گفت که اگر خواست خدا باشد، من اطاعت می‌کنم. به همین خاطر در داستان نباید نقش یک زن حسود را بازی می‌کردم.

گریم خانم کتایون ریاحی سه ساعت طول می‌کشید. من خودم هر روز ساعت ۴ صبح بیدار می‌شدم و گریم من هم یک ساعت طول می‌کشید این برای ما مشکل بود. در این سریال دوست داشتم، همین نقش را بازی کنم.

مصطفی زمانی بازیگر بسیار باهوش و بااستعدادی است، دیالوگ‌ها را به خوبی حفظ می‌کرد و این برای من جالب بود.

جا دارد از آقای سلحشور و همه عوامل تشکر کنم که این سریال چنین بازتابی پیدا کرده به خصوص برای نوشتن این مجموعه خیلی زحمت کشیدند.

google عکس الهام حمیدی
الهام حمیدی

عکس‌العمل مردم
الهام حمیدی: من از عکس‌العمل مردم همیشه لذت می‌برم. مردم به بازیگران توجه زیادی نشان می‌دهند و این، از لطف‌شان است. البته بعضی مواقع هم هست که مثلا در رستوران نشسته‌ای و در حال غذا خوردن هستی و می‌بینی همه به شما توجه می‌کنند، شاید آن لحظه کمی اذیت شوی، اما این، از توجه و لطف مردم است که همیشه از ما حمایت می‌کنند و با محبت رفتار می‌کنند. همین رفتارهای مردم مشخص می‌کند که آنان مرا به عنوان یک بازیگر پذیرفته‌اند که اگر غیر از این باشد و شما رفتار خودخواهانه‌ای از خودتان نشان بدهید، به طور اطمینان مردم شما را پس می‌زنند.

سینمای تجاری
الهام حمیدی:
دوست داشتم بازی در سینمای تجاری را تجربه کنم که فکر کنم در «دلداده» این اتفاق افتاد، اما دوست دارم در فیلم‌های تجاری هم بازی کنم. با این حال دلم می‌خواهد بدون حاشیه باشم.

بازیگر زن الهام حمیدی
الهام حمیدی بازیگر
الهام حمیدی بازیگر سینمای

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

الهام حمیدی instagram
الهام حمیدی insta

راحت زندگی می‌کنم
الهام حمیدی:
من با نقش‌هایم خیلی راحت زندگی می‌کنم، یعنی سعی می‌کنم، تکنیک کاری‌ام طوری باشد که مردم باور کنند. هیچ وقت سعی نکردم بازی کنم، بلکه با آن زندگی می‌‌کنم. اگر قرار است گریه کنم، واقعا باید گریه کنم یا خنده… برای مثال در سریال «زیر تیغ»، بیننده به واقع نقش مرا حس کرد. از خودم تعریف نمی‌کنم، اما خودتان دیدید که در زیر تیغ چگونه نقش را باور کردم، یا در سریال یوسف پیامبر(ع). نقش «آسنات» ویژگی خاصی ندارد، اما سعی کردم دیالوگ‌هایم را به نوعی دیگر بیان کنم یا نوع برخوردم با «زلیخا». می‌خواهم بگویم در آن شرایط خودم را جای «آسنات» گذاشتم تا بیننده این نقش را باور کند.

الهام حمیدی plan
الهام حمیدی tvplus

محیـــا
الهام حمیدی:
فیلم «محیا» که در جشنواره اکران شد، رسانه‌ها خیلی به آن پرداختند و خوب هم دیده شد. من برای آن نقش خیلی زحمت کشیدم، اما نمی‌دانم چرا دیده نشد و من جزو کاندیداها نبودم؟! افرادی که در آن فضا (غسالخانه) کار می‌کنند، همه‌شان وجه اشتراکی دارند و آن هم آن بغض فروخورده‌شان است. وقتی که با این افراد صحبت می‌کنی، خیلی از آنها از این موضوع رنج می‌برند که جامعه آنان را به خوبی نمی‌پذیرد و این باعث آزار روحشان می‌شود، من سعی کردم این بغض را نشان بدهم و برای اینکه به این نقش نزدیک شوم، خیلی زحمت کشیدم، اما دیده نشد! زمانی که کاندیداها را اعلام کردند من ناراحت شدم. هنوز هم به محیا فکر می‌کنم که چرا حتی جزو کاندیداها انتخاب نشدم و به طور کلی توقعم زیاد بود.

الهام حمیدی telegram
www.الهام حمیدی

ستاره‌سـازی
الهام حمیدی:
به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند. اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند. اگر عرصه را تنگ نکنند و سینما را به یک سری از بازیگران خاص محدود نکنند، شاید ستاره‌های بیشتری در هنر ایران ظهور کنند و دیده شوند… اما این روزها به یک شکلی همه چیز ثابت شده است.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی 1397
الهام حمیدی در سال 1398

ارتباط با مطبوعات
الهام حمیدی:
رابطه‌ام با مطبوعات بد نیست، اما بعضی‌ها ما را درک نمی‌کنند. برای مثال من حالا با شما گفتگو کرده‌ام، چند روز دیگر تماس می‌گیرند و تقاضای یک گفتگو دارند، من دیگر حرف تازه‌ای ندارم بزنم. پس باید مدتی زمان بگذرد. اما نباید از نقش حمایتی مطبوعات به راحتی بگذریم، چون سینما و تلویزیون و مطبوعات مانند یک چرخه هستند که باید به هم مرتبط باشند، سعی می‌کنم با یک سری از نشریات خاص گفتگو کنم. اگر احساس کنم که حرف جدیدی برای گفتن دارم، حتما گفتگو می‌کنم. گرچه باید عنوان کنم یک سری از نشریات هستند با نام‌های مختلف که بیشتر به مسائل ناچیز و کم‌اهمیت می‌پردازند و این روحیه شما را آزار می‌دهد.

الهام حمیدی 2016
الهام حمیدی 2017
الهام حمیدی 2018

لابـه‌لای کـلام
الهام حمیدی: گذشته‌ها که گذشته، امامهم این است که تو در آینده، شرایط گذشته را حفظ کنی و حتی بهتر شوی.

معمولا در فیلم‌های جدی بازی کردم، اما دوست داشتم ژانر طنز را هم تجربه کنم و به همین خاطر در فیلم سینمایی دلداده بازی کردم، تازه در آن فیلم هم نقش جدی داشتم!

ترجیح می‌دهم، در یک سریال تلویزیونی بازی کنم تا اینکه در کارهای سطح پایین سینمایی بازی کنم.

مدل مانتو الهام حمیدی 2018
مدل مانتو الهام حمیدی 2019

 منتقدان این نکته را مطرح می‌کنند که چرا تنها در نقش‌های مثبت بازی می‌کنم، اما من معتقدم که بازیگر بنا بر روحیات خود، نقش‌هایش را انتخاب می‌کند، مثلا من نقش‌های صددرصد منفی و منفور را دوست ندارم.

من بیشتر نقش‌های خاکستری را دوست دارم، از طرفی نقش مطلق مثبت را هم دوست ندارم، با اینکه نظر منتقدان را قبول ندارم، اما به نظرشان احترام می‌گذارم.

نقاشی را به شکل حرفه‌ای دنبال نمی‌کنم، اما خیلی خوب نقاشی می‌کشم. چرا که دوست دارم به جز شغل اولم که بازیگری است، حرفه دیگری هم داشته باشم، در واقع یک دل مشغولی دیگر داشته باشم.

به بازی گوهر خیراندیش و فاطمه معتمدآریا علاقه فراوانی دارم، در دوران نوجوانی عاشق بازی او بودم و فیلم هنرپیشه با بازی او را چند بار دیدم.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی 2017

بازی در کنار بازیگران دیده شده و مطرح در بین مردم به شما کمی استرس وارد می‌کند. درست مثل بازی در زیر تیغ، اما اگر از این فرصت، خوب استفاده کنید، تجارب بسیار خوبی از این بزرگان به دست خواهید آورد.

هر بازیگر دوست دارد که همیشه نقش‌های خوبی ایفا کند، امیدوارم در سال ۸۸ هم نقش‌های پیشنهادی باعث رشد در کار هنری‌ام شود.

بازی با کارگردانان زن را بیشتر دوست دارم، مثل خانم میلانی که یک سکانس کوتاه در فیلم وی بازی کردم و البته بگویم بازی در بچه‌های ابدی خانم پوران درخشنده…

الهام حمیدی در 3درجه تب
الهام حمیدی در شبکه 3

خیلی از منتقدان هم به من لطف داشتند و من به راحتی با آن کنار آمدم. شما هم همیشه نباید انتظار داشته باشید که از شما تعریف و تمجید کنند، اما بعضی مواقع می‌بینید که انتقادات به حق نیست و شما ناراحت می‌شوید.

تاکنون به دنبال مدیر برنامه و مشاور نبودم، اما فکر می‌کنم خیلی خوب است که این موضوع باب شود، چون به واقع بعضی زمان‌ها شما احتیاج به یک مشاور خوب دارید تا درست تصمیم بگیرید.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی 97
الهام حمیدی 98

پدرش در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.

از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

–  ازدواج کرده است اما همسرش در زمینه هنری فعالیت نمیکند.

تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

مردم او را با «مسافری از هند» میشناسند. او در این سریال نقش پروانه را بازی میکرد.

بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزیاش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

گریم او برای خیلی دور خیلی نزدیک آنقدر خوب انجام شده بود که یکی از همکارانش در نگاه اول او را نشناخته بود و فکر میکرد او از بازیگران بومی است.

الهام حمیدی بازیگر تلویزیون
الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی 99
مانتو الهام حمیدی 97

تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

بازی در مسافری از هند، در عین حالی که تجربیات فراوانی به همراه داشت از لحاظ روحی تاثیر عمیقی روی او گذاشت به طوری که تا مدتها حس افراد شکست خورده را داشت.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزتا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است.

در فیلم سرگیجه هم با کوروش تهامی همبازی بود. علاوه بر تهامی بازیگرانی چون مهدی سلوکی و کامبیز دیرباز هم بازی میکردند.

اصلا به فوتبال علاقه ای ندارد، طرفدار هیچ کدام از تیمهای کشور نیست اما بازیهای تیم ملی را دنبال میکند.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

عکس الهام حمیدی 98
الهام حمیدی تیر 99

از بین کارگردانان، کارهای مجید مجیدی را خیلی دوست دارد. تماشای بچه های آسمان او را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

تماشای فیلم بچه های آسمان آنقدر روی او تاثیرگذار بود که هنگام خروج از سینما دلش میخواسته کفشهایش را در آورد و به افراد نیازمند ببخشد.

به نظر او خداوند از طریق نشانه ها با انسان حرف میزند اما روزمرگی و غرق شدن در خواسته های مادی زنگاری است که مانع ازدیدن خداوند میشود.

در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

الهام حمیدی اردیبهشت 96
عکس الهام حمیدی 97

الهام حمیدی از دلیل ازدواج نکردنش در دورهمی گفت

مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.

در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان‌های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی در جشنواره‌ها گفت و درباره اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه مغازه ها و تن همه مردم است.

همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی خرداد 98
الهام حمیدی نوروز امسال

همچنین در ادامه کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» عنوان کرد: حوزه مد و مدگرایی نه تنها نوع لباس و یا آرایش چهره را تحت تاثیر قرار داده است، بلکه پدر دنیای ادبیات را هم درآورده و تمام لفظ‌ها و واژه ها را تغییر داده است.

«دورهمی» در شب گذشته به انضمام بخش نمایشی که داشت میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد و مهران مدیری او را فردی مظلوم، آرام، مثبت، عاشق نقش های تاریخی توصیف و به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و همچنین بینندگان پای تلویزیون درباره مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا مظلوم نیستم و شما از آن طرف ماجرا خبر ندارید. شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم. متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

زندگی خصوصی الهام حمیدی

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم.

مهران مدیری در راستای صحبت های حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر می کند برای راحتی کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند. متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با توجه به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش طنز به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم با ابراز خوشحالی پذیرفت.

زندگی خصوصی الهام حمیدی و همسرش

حمیدی با بیان اینکه بازیگری دوره‌های متفاوتی دارد و من هنوز وارد دوره سوم این حرفه نشده ام درباره تقسیم بندی این ادوار عنوان کرد: دوره اول در واقع همان زمانی است که وارد این عرصه می شویم و برای اینکه چهره و بازی ما دیده شود، هر نقش و یا هر کاری را بدون وسواس قبول می کنیم و برای من دوره اول با بازی در سریال «مسافری از هند» به پایان رسید و به نوعی من، خانم خداداد و … توانسیم خودمان را نشان بدهیم و ثابت کنیم،

اما بعد از آن وسواسم برای انتخاب نقش ها و فیلمنامه بیشتر شد و صبر و حوصله بیشتری را برای انتخاب هایم مدنظر می‌گرفتم تا اینکه فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» را در سینما بازی کردم و به خاطرش جایزه گرفتم. به نوعی این فیلم پله ترقی من در سینما بود و حالا مانده ام که من بازیگر سینما هستم و یا تلویزیون، ولی خودم سعی می‌کنم از این دو جدا نباشم.

وی ادامه داد: در واقع الان دوست دارم از نقش های تکراری و ملودرام های عاشقانه و جدی فاصله بگیرم و کارهای متفاوت را تجربه کنم.

زندگی شخصی الهام حمیدی

حمیدی با بیان اینکه هر کسی با شغل ما کنار نمی آید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و در حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر کسی با این شغل کنار نمی آید. ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» با  بیان اینکه علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بود و به جای سود ضرر می کردم و همه چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

بیوگرافی زندگی خصوصی الهام حمیدی

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهترین کارم بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» بود، در خصوص باندبازی‌های سینمایی اظهار داشت: صد در صد سینمای ما باند بازی دارد. شاید سابق بر این در سینمای ما وجود نداشت اما در حال حاضر رابطه ها بسیار مشخص است. الان یکسری از جوان‌ها و یا بازیگرهای با استعداد ما در خانه نشستند و بقیه دوستان در همه کارها حضور دارند و بازی می‌کنند. اگر هم نخواهیم بگوییم باند بازی اما این بی انصافی است و جای سوال برای آدم ایجاد می کند که چرا؟

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتی که در دنیای بازیگری و هنر رخ می دهد، فعالیت می کنم. خواهشی که دارم این است که به راحتی قضاوت نکنیم، تهمت نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

درباره زندگی خصوصی الهام حمیدی

در پایان این گفتگو مهران مدیری از سه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، پرویز پرستویی، پژمان بازغی و فاطمه معتمدآریا برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد و در پایان با اجرای استنداپ کمدی و بیان رسیدگی مسئولان به موضوع مد و مدگرایی در جامعه دورهمی را به اتمام رساند.

همچنین در این برنامه از پرویز پرستویی و پژمان بازغی برای حضور در برنامه دعوت شد.
گزارش از: محدثه نعمتی

الهام حمیدی و شهرتش در کشورهای عربی

الهام حمیدی با اشاره به این نکته که پخش آثار مذهبی باعث دیده شدن او در کشورهای عربی شده است، گفت: این سریال‌ها در زمان پخش‌شان در کشورهای عربی با استقبال کم نظیری از جانب مخاطبان مواجه شد.

 
همسر الهام حمیدی عکس بازیگران شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی

در مورد زندگی خصوصی الهام حمیدی

«الهام حمیدی» درباره حضورش در آثار تاریخی گفت: هر بازیگری ایده آلی را نسبت به نقشی دارد، ایده آل من هم ایفای نقش‌های متفاوت است. و از آن‌جایی که فیلم‌نامه‌های ما جای کار چندانی ندارد به همین خاطر نقش‌های تاریخی این امکان را در اختیارم قرار می‌دهد تا بتوانم فضای جدید و البته متفاوتی را تجربه کنم.

وی ادامه داد: تجربه کار تاریخی، ‌شیرینی و جذابیت‌های زیادی را برای من دارد شاید بخشی از این موضوع به این خاطر باشد که این جنس زندگی، از خود واقعی‌ام کاملا به دور است و من را وارد فضایی کاملا متفاوت می‌کند

.

همسر الهام حمیدی عکس بازیگران شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی

بیوگرافی زندگی شخصی الهام حمیدی

این بازیگر اضافه کرد: البته ‌فکر می‌کنم این ویژگی برای هر بازیگری جذاب است. ‌برای خود من چهره‌پردازی‌ها، ‌نوع پوشش و لباس، ‌گویش و نقش‌های متفاوت در سریال‌هایی مانند «شهریار» ، «حضرت یوسف(ع)»، «ملک سلیمان» و «مختار نامه» حس کم نظیری را برای من به دنبال داشت و باعث می‌شد از منظر جدید و متفاوتی بازیگری را تجربه کنم.

حمیدی با اشاره به این نکته که پخش آثار مذهبی باعث دیده شدن او در کشورها عربی شده است اظهار داشت: این سریال‌ها در زمان پخش‌شان در کشورهای عربی با استقبال کم نظیری از جانب مخاطبان مواجه شد. در سفرهایی که به این کشورها دارم همواره مورد توجه این دوستان قرار می‌گیرم و همین موضوع باعث می‌شود که به اهمیت اثر گذاری این سریال‌ها پی ببرم.

بیوگرافی الهام حمیدی
بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر

او ادامه داد: در این مورد می‌توانم به برنامه «به رنگ آفتاب» و نگاه ارزشی‌اش به آثار تاریخی و مذهبی اشاره کنم. نگاه این برنامه در نوع خودش بسیار ارزشمند است چرا که باعث می شود سریال‌های مذهبی به نوعی دوباره در ذهن مردم بازآفرینی شوند و مخاطبان از منظر جدیدی با این سریال‌ها آشنا شوند ضمن اینکه شنیدن نکات و خاطراتی از زبان عوامل و بازیگران این آثار قطعا برای مخاطبان جذاب است.

بازیگر «مختارنامه» در پایان، نقش کارگردان را در آثار تاریخی بسیار مهم توصیف کرد و اشاره داشت: در یک کار تاریخی بیش از هر چیزی نقش کارگردان مهم است چرا که کارگردان است که با نگاه و سوادش بازیگرانش را جلوی دوربین هدایت می‌کند و بین قصه و بازی‌های آن بالانس ایجاد کند. بهترین کارگردانی که در طول این سال‌ها با او در زمینه آثار تاریخی کار کردم؛ داوود میرباقری بود. او اشراف زیادی به حوزه کارهای تاریخی دارد و این فضا را کاملا می‌شناسد به همین خاطر «مختارنامه» برای من یک کلاس آموزشی به شمار می‌رفت. (فارس)

الهام حمیدی بازیگر عکس
الهام حمیدی بازیگر سینما

الهام حمیدی از ورشکستگی تا زندگی در برج معروف

الهام حمیدی در سریال مختارنامه نقش همسر کیان یکی از یاران مختار را بازی میکرد. مختارنامه پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، می پردازد.

ستاره ها:الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.در بیست سالگی ازدواج کرده و همسرش فعالیت هنری ندارد.  آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. الهام حمیدی به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

الهام حمیدی از ماجرای ورشکسته شدن تا زندگی در برج معروف +عکس

بیوگرافی الهام حمیدی
بیوگرافی الهام حمیدی ویکی پدیا

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

مردم او را با مسافری از هند میشناسند. مسافری از هند مجموعه تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است. داستان فیلم:رامین نادری (سروش گودرزی) برای درس خواندن به هندوستان می رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می شود و او را برای ازدواج به ایران می آورد اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می آورد...

الهام حمیدی در سال ۱۳۸۵ در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر
بیوگرافی الهام حمیدی و همسر واقعیش

الهام حمیدی  و شهرام قائدی

او در سال ۱۳۸۶ در فیلم سینمایی محیا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی به ایفای نقش پرداخت. جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با محیا(الهام حمیدی)، دختری که بعداً درمی یابد همکار او در بیمارستان است آشنا می شود و...

الهام حمیدی در سال ۱۳۹۰ در نقشی کاملا متفاوت در فیلم اخلاقتو خوب کن به ایفای نقش پرداخت. اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است.

الهام حمیدی بازیگر خوشگل سینما
الهام حمیدی بازیگر وهمسرش

الهام حمیدی در گهواره ای برای مادر فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و نویسندگی حسین مهکام ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است.

سریال یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. دراین سریال الهام حمیدی نقش همسر حضرت یوسف را بازی میکرد.

الهام حمیدی در سریال مختارنامه نقش همسر کیان یکی از یاران مختار را بازی میکرد. مختارنامه پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، می پردازد.

الهام حمیدی در سریال شوق پرواز نقش ملیحه حکمت همسر شهید عباس بابایی را بازی کرد. شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

بیوگرافی الهام حمیدی 
بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر سینما

حس عذاب‌آور بیکاری

این روزها استراحت می‌کنم؛ البته قطعا این استراحت ناخواسته است وگرنه به استراحت و دوری طولانی‌مدت از کار علاقه‌ای ندارم. این مساله باعث دلگیری من شده است چون به هر حال ما بازیگران یک‌جورهایی با کارمان انس داشته در دوران بیکاری احساس بسیار بدی داریم. درست است که بازیگری کار سختی است اما واقعا بیکار بودن حس عذاب‌آوری است.

باندبازی‌های علنی

زمان‌هایی مثل حالا که مدت طولانی کار نمی‌کنم و به عبارتی کار خوب آنقدر ساخته نمی‌شود که به من هم پیشنهاداتی شود، نه‌تنها دلگیر می‌شوم که ممکن است حس نگرانی و حتی ترس هم در من ایجاد شود که چه خواهد شد؟ شما می‌بینید که عده‌ای خاص همیشه در حال کار کردن هستند؛ کاملا این حرفه تبدیل به باندبازی شده است. اینکه علت چنین رویکردی در سینما و بازیگری ما چیست را نمی‌توان قضاوت کرد اما کاملا همه این چند دسته بودن مشخص است. اگر در دسته‌ای باشید کار خواهید داشت وگرنه کاری وجود ندارد؛ مگر آنکه براساس سابقه‌ای که دارید، پیشنهادی به شما شود که تا آن روز باید منتظر بمانید. این انتظار هم اصلا حس خوبی به دنبال ندارد.

منتظر می‌مانم تا. . .

بیوگرافی الهام حمیدی وشوهرش
بیوگرافی الهام حمیدی و همسر سابقش

برنامه من براساس صبر برای کاری است که دوستش داشته باشم؛ یعنی یک‌بار امتحان کردم و باری به هر جهت جلو رفتم و به خاطر بیکاری، اولین پیشنهاد را پذیرفتم در حالی که کار خوبی نبود و دوستش نداشتم. بعد از کارم پشیمان شدم که آن حس پشیمانی خیلی بدتر از بیکاری است و تاثیرات منفی زیادی دارد. برای همین همیشه منتظر می‌مانم حتی اگر طول بکشد تا کاری باب میل خودم انجام دهم. این مشکل جلو رفتن شاید به لحاظ اقتصادی به ضرر ما باشد؛ به خصوص وقتی جز بازیگری کاری برای کسب درآمد نداشته باشیم اما خودم این فشار مالی را به انجام کار بد ترجیح می‌دهم. دوست ندارم صرفا برای پول وارد کاری شوم که بعد از پخش از تماشای آن خجالت‌زده باشم. از قدیم هم گفته‌اند ‌گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.

یک شکست تجاری بزرگ

دوره‌ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم، دلار به سه‌برابر قیمت خود رسید و یک دفعه من که با دلار ارزان شروع کرده بودم، متحمل ضرر مالی زیادی شدم. درواقع به جای آنکه باعث آرامش خاطر و سود شود، تبدیل به مقطعی شد که به‌شدت ضرر کردم و این اتفاق چنان در روحیه‌ام اثر گذاشت که کاملا از ریسک‌های مالی ترسیدم؛ حتی همین حالا هم بعضی دوستان پیشنهاد می‌دهند که وضعیت بازار عوض شده و خوب است که کارم را دوباره شروع کنم اما واقعا ترسیده‌ام و نمی‌توانم سمت کارهای تجاری بروم. ترجیح می‌دهم همان کار گاهی هست و گاهی نیست بازیگری را انجام بدهم.

بیوگرافی الهام حمیدی 
بیوگرافی الهام حمیدی و شوهرش

زندگی در برج ۷۲ ملت

شایعات که زیاد است، بیننده و شنونده باید عاقل باشد. من خودم کلیپی که از برج ۷۲ ملت پخش شد را دیده‌ام. راستش من حدود پنج سالی هست که در این برج ساکن هستم و اتفاقا برعکس آنچه عنوان می‌شود، واحدی معمولی دارم که اتفاقا مستاجرش هستم. صاحبخانه بسیار خوبی دارم که واقعا با من راه آمده است و اگر بشود شاید سال دیگر را هم تمدید کنم وگرنه من هم مانند سال‌های قبل باید دنبال خانه مناسب بگردم. آن خبرهایی که عنوان می‌شود واقعا در این برج وجود ندارد. آن رقم‌های هنگفت نیست و شاید اجاره‌ای که من پرداخت می‌کنم در حد خیلی از خانه‌های معمولی باشد. ما گاها صاحبخانه‌های منصف داریم و صاحبخانه من نیز یکی از آنهاست. ایشان به من لطف دارند و با اجاره‌ای مناسب امکان داده که اینجا باشم.

دغدغه بزرگ اجاره‌ خانه

من سعی می‌کنم طوری کار انتخاب کنم که از درآمدش بتوانم اجاره یک سالم را پرداخت کنم چون وقتی در عرصه بازیگری به زمان‌های بیکاری می‌رسید که درآمدی وجود ندارد، اجاره خانه تبدیل به دغدغه بزرگی می‌شود. واقعیت این است که مستاجر بودن بسیار سخت است و امیدوارم در ادامه سال با تغییراتی که در دولت و اقتصاد ایجاد شده شرایطی فراهم شود که همه بتوانند صاحب‌خانه شوند چون واقعا داشتن سرپناه و محلی برای زندگی خواسته بزرگی نیست.

زندگینامه الهام حمیدی
زندگینامه الهام حمیدی وهمسرش

بالا بودن مخارج زندگی

زندگی که فقط داشتن خانه نیست. خرج‌های دیگری هم دارد. به هر حال ما هم از راه‌های دیگری مثل دعوت شدن به مراسم‌ها و ارگان‌ها و برنامه‌های اینچنینی درآمد جانبی داریم اما واقعیت این است که این درآمدهای حاشیه‌ای آنقدر زیاد نیست که جوابگوی هزینه‌ها در شرایط اقتصادی امروز کشورمان باشد. شاید بعضی‌ها با دیدن کلیپ برج ۷۲ ملت بگویند ما داریم پول پارو می‌کنیم و. . . اما عمده صاحبخانه‌های این برج یا از قشر فوتبالیست‌ها هستند یا درآمدی خارج از حیطه بازیگری دارند. با پول بازیگری که نمی‌شود این خانه‌ها را خرید.

حسرت بازیگران وطنی

نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند. اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

زندگینامه الهام حمیدی هنرپیشه
زندگینامه الهام حمیدی ویکی پدیا

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد. خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.

طبل توخالی بازیگری!

این را به تمام علاقه‌مندان بازیگری می‌گویم که هر روز می‌پرسند چطور می‌شود بازیگر شد؟ بازیگری طبل توخالی است مانند یک حباب خوش آب و رنگ و پا در هوا که هر آن می‌تواند بترکد، به یک مو بند هستید. بازیگر فقط باید عاشق باشد چون بازیگری یک عشق است وگرنه نمی‌توان روی آینده آن حساب باز کرد. شهرت آن هم مانند درآمدش گاهی هست و گاهی نیست. گاهی به خودم می‌گویم عاقبت من چه خواهد شد؟ آینده من چه شکلی است؟

لطف بزرگ خداوند

کلا آدمی نیستم که دائما گله کنم اما در حال‌حاضر واقعا احساس بدی به من دست داده است. هرچند معتقدم خدا همیشه هوای بنده‌هایش را دارد و اگر دری را ببندد، در دیگری را باز می‌کند. او هیچ بنده‌ای را لنگ نمی‌گذارد. امیدت که به خدا باشد، خودش می‌داند کجا هوایت را داشته باشد. من امیدم را از دست نمی‌دهم و خوشحالم در این ۱۵ سال عمر کاری‌ام، کارهایی داشته‌ام که هنوز درباره‌اش طوری حرف می‌زنند که انگار همین دیروز پخش شده است. هنوز از کارهایم تعریف می‌کنند و عمده کارهایم باب‌میل خودم بوده است. اینکه فراموش نمی‌شوم خودش یک نعمت است که خدا به من داده و بابت این مساله خدا را شکر می‌کنم.

زندگینامه الهام حمیدی بازیگر
زندگینامه الهام حمیدی 

شرمنده خودم نیستم!

در این روزهای بیکاری ضمن آنکه زندگی عادی و روزانه مثل همه ‌آدم‌ها را دارم، گاهی فیلم می‌بینم، ‌مهمانی می‌روم، موسیقی گوش می‌دهم و کتاب می‌خوانم. در فیلم سوژه‌های مختلف را دنبال می‌کنم ولی سینما نمی‌روم. فیلم‌ها را تهیه می‌کنم و در خانه تماشا می‌کنم. از کارهای خودم آرشیو کاملی ندارم چون بعضی از آنها در دوره‌ای بودند که باید ضبط می‌شد. هروقت دلم برای کارهایم تنگ شود، آنها را می‌بینم. خدا را شکر در کارهایم شاید کار متوسط باشد اما کاری نداشتم که بگویم به خاطرش شرمنده‌ام. گاهی شما کاری را به خاطر شرایط خاص می‌پذیرید اما من سعی کرده‌ام کارهای این چنینی‌ام خیلی کم باشد و بیشتر منتظر هستم تا کار خوبی پیشنهاد شود.

سرمایه‌ای برای بازیگر

آراستگی و مراقبت از خود را جزء بایدهای زندگی‌ام می‌دانم. برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است که لباس خاص و مناسبی بپوشم. چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد؛ البته من مخالف عمل‌های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌دهم و از کرم‌ها و لوسیون‌ها  برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌کنم. ترجیح می‌دهم چهره‌ام همان الهام همیشه باشد تا یک چهره عمل شده تغییر یافته.

زندگی نامه الهام حمیدی
دانلود زندگینامه الهام حمیدی

دائم جلوی آینه نیستم!

آدم خودشیفته‌ای نیستم که مدام جلوی آینه بروم. حس می‌کنم خوشبختانه صورتم خوب مانده؛ اگرچه متوجه گذر عمر می‌شوم اما شکسته نشده‌ام. به نظرم عواملی مانند تغذیه مناسب یا خواب کافی و ورزش اهمیت دارند تا بازیگر بتواند چهره و ظاهر خودش را به خوبی حفظ کند.

اهمیت به تغذیه صحیح

رژیم غذایی خاصی ندارم؛ یعنی اینطور نیست که فلان غذا را بخورم یا نخورم. سعی می‌کنم مراعات کنم. از هر غذایی که دوست دارم می‌خورم اما متعادل و در حجم کم. اگر مثلا ناهار زیاد بخورم، شب شام نمی‌خورم وگرنه رژیم سفت و سختی ندارم. خودم را محدود نمی‌کنم. به قول معروف دوست ندارم حسرت به دل باشم؛  فقط رعایت می‌کنم.

زندگینامه کامل الهام حمیدی
زندگینامه همسر الهام حمیدی

ویژگی‌های یک آذرماهی

سفر رفتن را بسیار دوست دارم. من یک آذرماهی هستم و از ویژگی‌های متولدین این ماه این است که همیشه آماده سفر هستند و چمدان‌شان بسته است که برای من هم همین‌طور است. البته سفر به دشت و بیابان و طبیعت را دوست ندارم. دلم می‌خواهد به جاهایی بروم که ندیده‌ام؛ مثلا اگر روزی وضع مالی‌ام خوب شود، کشورهای دنیا را می‌گردم اما اگر نشد همین ایران خودمان کلی جاهای دیدنی دارد که آنها را ندیده‌ام. کلا سفر را دوست دارم چون روح مرا تازه می‌کند.

مشغله‌های فکری قدیم

الهام حمیدی آدمی است که زیاد اهل فکر و خیال است و به همین خاطر در مورد گذشته‌ام زیاد فکر می‌کنم. هرچند سعی می‌کنم آنقدر خودم را مشغول نگه دارم که زیاد به فکر فرو نروم. به هر حال همه ما تصمیم‌های اشتباهی در زندگی‌مان گرفته‌ایم که در آن لحظه فکر می‌کردیم درست است اما بعدها متوجه شدیم که اشتباه است. گذشته، گذشته است و نمی‌شود کاری کرد جز آنکه غصه خورد. من اگر به گذشته فکر می‌کنم برای این است که از آن درس بگیرم و آن اشتباهات را تکرار نکنم.

وابستگی‌های خانوادگی

کلا آدم خیلی وابسته‌ای هستم. به‌شدت عاشق خانواده‌ام و دوستان و کسانی هستم که آنها را می‌شناسم؛ مثلا هرگز نتوانستم به مهاجرت فکر کنم و نمی‌توانم دور از خانواده‌ام زندگی کنم. یک جورهایی آدمی احساساتی و عاشق هستم. عاشق زندگی، خانواده، اطرافیان، دوستان و حتی خانه و کارم. وابسته بودن از جهاتی خوب و شیرین است اما به هر حال جاهایی هم سختی‌هایی دارد.

زندگینامه الهام حمیدی و همسرش
زندگی نامه الهام حمیدی بازیگر

هنرهای دستی من

خیلی اهل هنر هستم و دوست دارم تمام رشته‌های هنری را تجربه کنم و اتفاقا در تمام این سال‌ها بسیاری از کارهای هنری را انجام داده‌ام؛ از نقاشی و کارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس که همه و همه را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ای دنبال کرده‌ام. اصولا دوست دارم سایر کارهای هنری را هم تجربه کنم.

دکوراسیون برای انرژی

برای دیزاین خانه به آن شکلی که واقعا دوست دارم، منتظر می‌مانم تا خانه خودم را بخرم. وقتی مستاجر هستید، نمی‌توانید خیلی به تغییرات خاص فکر کنید. گاهی دوست دارم دیوار خانه را به رنگ دلخواهم رنگ بزنم یا کابینت‌ها را عوض کنم اما به هر حال نمی‌شود چون صاحبخانه نیستم اما در حد تغییرات کوچک و تغییر چیدمان استقبال می‌کنم و خیلی هم دوست دارم. به ست بودن و هماهنگ بودن وسایل خانه اهمیت می‌دهم. این کار به من انرژی می‌دهد و باعث بهتر شدن روحیه‌ام می‌شود.

الهام حمیدی بازیگر
الهام حمیدی بازیگر ایرانی

دوری از حواشی و شایعات

متاسفانه به خاطر همین حاشیه‌هاست که دوست ندارم در فضای مجازی حضور داشته باشم. خیلی از دوستان گله می‌کنند که چرا در اینستاگرام، لاین، وایبر، تلگرام و. . . نیستی. خدا را شکر هر روز هم یک امکان جدید می‌آید اما من به خاطر همین شایعات که با روح و روان آدم بازی می‌کند، دوست ندارم در این جمع‌ها باشم. اینکه صبح بیدار می‌شوی و نگرانی که درباره تو چه چیزی نوشته شده و. . . .درگیر شدن با این حواشی را دوست ندارم چون احساس می‌کنم زندگی بسیار باارزش‌تر از این حرف‌هاست که بخواهم سرم را در گوشی و لپ‌تاپ فروببرم و ببینم چه کسی چه کار کرده و من بیایم همان کار را بکنم یا کار دیگری انجام بدهم که توجه دیگران جلب شود.

من اصلا نیامده‌ام. . . !

دوست دارم از همین‌جا اعلام کنم که من هیچ صفحه شخصی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های اجتماعی ندارم. خیلی جالب است افرادی می‌آیند به اسم من در اینستاگرام صفحه باز می‌کنند و زیرش هم از قول من می‌نویسند که «من آمدم! ». . . خیلی دوست دارم بگویم که تو دوست ناشناس، خیلی بیجا کرده‌ای که آمدی. . . این صفحات همگی فیک هستند و تنها از اسم من سوءاستفاده می‌کنند و نوعی کلاهبرداری است چون من اصلا راضی نیستم. حتی به اسم من با دیگران صحبت می‌کنند و عکس می‌گذارند و از قول من درباره کارهایم حرف می‌زنند. واقعا خجالت‌آور است. وقتی این پست‌ها را می‌خوانم هم خنده‌ام می‌گیرد و هم لجم درمی‌آید. لطف کنید از قول من اعلام کنید که من اصلا نیامده‌ام! در هیچ صفحه مجازی حضور ندارم و هرزمان خواستم بیایم از طریق رسانه‌های معتبر مانند مجله شما اعلام می‌کنم.

 
 

زندگینامه الهام حمیدی و زوایای مختلف زندگی شخصی+عکس همسرش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

اینستاگرام الهام حمیدی | 30 تصویر از عکس های اینستاگرام الهام حمیدی

اینستاگرام الهام حمیدی | 30 تصویر از عکس های اینستاگرام الهام حمیدی

در این نوشته از دلبرانه مجموعه عکس های اینستاگرام الهام حمیدی از صفحه شخی ایشان به آدرس elhamhamidiiii در اینستاگرام جمع آوری شده و در اینجا در اختیار طرفداران این هنرمند محبوب قرار میگیرد با ما همراه باشید.

 

جدیدترین عکسهای اینستاگرامی الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (1)

اینستاگرام الهام حمیدی
اینستاگرام الهام حمیدیان

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (2)

ادرس اینستاگرام الهام حمیدی
اینستاگرام هواداران الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (3)

اینستاگرام شخصی الهام حمیدی
اینستاگرام مانتو الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (4)

اینستاگرام مزون الهام حمیدی
کانال اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (5)

سایت اینستاگرام الهام حمیدی
ایدی اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (6)

ایدی instagram الهام حمیدی
اینستاگرام الهام حمیدی جدید

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (7)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی
عکس های جدید اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (8)

عکس های جدید الهام حمیدی در اینستاگرام
جدیدترین عکس های الهام حمیدی در اینستاگرام

 

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (9)

عکس اینستاگرام الهام حمیدی
عکس جدید اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (10)

جدیدترین عکسهای اینستاگرام الهام حمیدی
عکس های جدید اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (11)

عکس جدید الهام حمیدی در اینستاگرام
عکسهای اینستاگرامی الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (12)

عکسهای جدید اینستاگرامی الهام حمیدی
عکس اینستاگرامی الهام حمیدی

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (13)

instagram الهام حمیدی
الهام حمیدی instagram جدید

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (14)

instagram com الهام حمیدی
الهام حمیدی www.instagram.com

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (15)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی جدید

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (16)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی 

الهام حمیدی instagram،الهام حمیدی بی حجاب،الهام حمیدی با شوهرش،الهام حمیدی چن سالشه،الهام حمیدی در جشنواره حافظ،الهام حمیدی در کنار همسرش

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (17)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (18)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (19)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (20)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (21)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (22)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (23)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (24)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (25)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (26)

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی (27)

اینستاگرام الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

زندگینامه الهام حمیدی و زوایای مختلف زندگی شخصی+عکس همسرش

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو الهام حمیدی | 60 مدل مانتو الهام حمیدی شیک ، جدید ، سنتی ، مجلسی

مانتو الهام حمیدی | 60 مدل مانتو الهام حمیدی شیک ، جدید ، سنتی ، مجلسی

تیپ و ظاهر هنرمندان ، خواننده ها و ورزشکاران همیشه مورد توجه و الگو برداری از طرف طرفدارانشان بوده است بخصوص اگر یکی از این سلبریتی های محترم در مورد تیپ و ظاهر به خوش پوشی و تنوع مشهور شود ، یکی از بازیگران خانم ایرانی که به تنوع در تیپ و ظاهر و انتخاب مدل لباس و مدل مانتو های متنوع و شیک و زیبا مشهور است خانم الهام حمیدی است . ما در اینجا 60 مدل مانتو الهام حمیدی ، هنرپیشه مطرح سینما و تلوزیون را برای شما از صفحات نت و اینستاگرام جمع آوری کرده ایم و اینجا برای طرفداران و خانم های جوانی که سبک ایشان در پوشش را میپسندند بازنشر میکنیم . امیدواریم این نوشته مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

مدل مانتو الهام حمیدی

12 نکته در مورد سبک و سیاق مدل لباس پوشیدن و مدل های مانتو الهام حمیدی 

  1. مدل مانتو های خانم الهام حمیدی در میان خانم های بازیگر از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و مدل و حتی سبک پوشش برخوردار است.
  2. اگرچه همه مدل و همه سبک مانتو در مدل مانتو های خانم حمیدی دیده میشود اما ایشان بیشتر به پوشیدن مانتو های بلند و پوشیده و کارشده مشهور هستند تا تیپ و ظاهری اسپرت با مانتو های کوتاه.
  3. مانتوی سفید مشکی الهام حمیدی در یکی از جشنواره های مد ، طراحی زیبایی داشت و که بخش از زیبایی آن مربوط به یراق دوزی های انجام شده روی تنه و آستین این مانتو بود. عکس این مانتو سفید مشکی را میتوانید در این نوشته پیدا کنید.
  4. یک ویژگی بارز در سبک پوشش خانم حمیدی نداشتن سبک است ! به این معنی که ایشان طیف گسترده از مانتو های کلاسیک ، سنتی ، مجلسی کارشده ، اسپرت و ... را به طور رندوم برای پوشش خود انتخاب میکنند !
  5. مدل مانتو الهام حمیدی

  6. ظاهرا خانم الهام حمیدی از طرفداران مانتو های گیپور و دانتل یا به عبارتی یک مانتو دانتل پوش حرفه ای هستند .
  7. مانتو های سنتی هم از بیشترین مدل هایی است که مورد توجه خانم الهام حمیدی است . یکی از این مانتو های سنتی مانتو انتخاب شده برای جشن سینمایی حافظ است که توجه رسانه ای زیادی را به خود معطوف کرد.
  8. او در حضور خود در برنامه دورهمی به عنوان مهمان لباس خاصی پوشیده بود که توجه و واکنش های زیادی را برانگیخت.
  9. ویژگی مهم دیگر در مورد مدل مانتو الهام حمیدی استفاده از رنگ هاست . همانطور که در تصاویر این نوشته ملاحظه میفرمایید ایشان به روی باز از رنگ ها در لباس های خود استفاده میکنند و استفاده از مانتو های گلدوزی شده یا گلدار با رنگ بندی شاد جزء ترند های مانتو های ایشان است.
  10. مدل مانتو الهام حمیدی

  11. جسارت در انتخاب طرح ها و مدل های خاص از ویژگی های سبک پوشش هنرپیشه هاست که خانم حمیدی هم در آن تبحر ویژه ای دارند .
  12. خانم حمیدی تا کنون چندین بار به عنوان مدل آرایشی از طرف آرایشگران مشهوری مثل شیرین مقدم همکاری است که تصاویر آن نت وجود داد.
  13. یکی از برند های مطرح در زمینه تولید مانتو که خانم حمیدی به طور منظم از تولیدات آنها استفاده میکند برند مطرح نیو حجاب است .
  14. این روزها شرکت در ایونت ها ، افتتاحیه ها ، اختتامیه ها ، مزون ها ، آرایشگاه ها ، جشن تولد ها و کنسرت ها به بخشی حتی پررنگ تر از کار اصلی خانم حمیدی تبدیل شده و شما کمتر مشاهده میکنید در خانم حمیدی حتی در 2 مراسم از یک مانتو تکراری استفاده کنند.

تیپ الهام حمیدی

تیپ الهام حمیدی (۱)

تیپ جدید الهام حمیدی
تیپ الهام حمیدی در دورهمی

در ادامه نظر شما را به مجموعه کاملی از تصاویر و عکس های مدل مانتو الهام حمیدی در سبک ها و رنگ ها و طرح های مختلف جلب میکنم . امیدوارم این نوشته مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد . با ما همراه باشید.

تیپ الهام حمیدی (۲)
تیپ الهام حمیدی جدید
تیپ الهام حمیدی در جشنواره فجر

تیپ الهام حمیدی (۳)
تیپ-الهام-حمیدی-آرایشگاه-عکس
تیپ الهام حمیدی در جشن حافظ 97

تیپ الهام حمیدی (۴)
تیپ الهام حمیدی در جشنواره
تیپ الهام حمیدی در المان

تیپ الهام حمیدی (۵)
تیپ الهام حمیدی در چهلم علی معلم
تیپ های الهام حمیدی

تیپ الهام حمیدی (۶)

مانتو الهام حمیدی
مانتو الهام حمیدی در برنامه شفا

تیپ الهام حمیدی (۷)
مانتو الهام حمیدی جدید
مانتو الهام حمیدی در دورهمی

تیپ الهام حمیدی (۸)
مانتو الهام حمیدی در جشن حافظ
مانتو الهام حمیدی مزون ایران زمین

تیپ الهام حمیدی (۹)
مانتو الهام حمیدی 98
مانتو الهام حمیدی در جشنواره

تیپ الهام حمیدی (۱۰)
مانتو الهام حمیدی در برنامه دورهمی
مانتو الهام حمیدی در حالا خورشید

تیپ الهام حمیدی (۱۱)
مدل مانتو الهام حمیدی 2018
مدل مانتو الهام حمیدی 2019

تیپ الهام حمیدی (۱۲)
مدل مانتو الهام حمیدی 97
مدل مانتو الهام حمیدی سال 98

تیپ الهام حمیدی (۱۳)
مدل مانتو الهام حمیدی سال 98
مدل مانتو الهام حمیدی در سال 99

تیپ الهام حمیدی (۱۴)

مانتو های الهام حمیدی
عکس مدل مانتو های الهام حمیدی

تیپ الهام حمیدی (۱۵)
مانتو های جدید الهام حمیدی
مدل مانتو های الهام حمیدی جدید

تیپ الهام حمیدی (۱۶)
جدیدترین مانتو های الهام حمیدی
مانتو های بلند الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۱)
تمام مانتو های الهام حمیدی
انواع مانتو های الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۲)
نمونه مانتو های الهام حمیدی
مانتو های شیک الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۳)

مانتو شیک الهام حمیدی
مانتو خفن الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۴)

عکس مانتوهای الهام حمیدی
عکس مانتو الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۵)
عکس مانتوی الهام حمیدی
عکسهای مانتوهای الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۶)
عکس مانتو الهام حمیدی در دورهمی
عکس مانتو الهام حمیدی در برنامه دورهمی

مانتو الهام حمیدی (۷)
عکسهای مانتو الهام حمیدی
تصاویر مانتوهای الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۸)
عکس مدل مانتوهای الهام حمیدی
عکس از مانتوهای الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۹)

مدل مانتوهای الهام حمیدی
مدل مانتوهای الهام حمیدی جدید

مانتو الهام حمیدی (۱۰)
مدل مانتوهای الهام حمیدی بازیگر
مدل مانتو الهام حمیدی مشکی

مانتو الهام حمیدی (۱۲)
مدل مانتو الهام حمیدی در جشن حافظ
مدل مانتو الهام حمیدی در برنامه دورهمی

مانتو الهام حمیدی (۱۱)

مدل مانتو الهام حمیدی در دورهمی
مدل مانتو الهام حمیدی در برنامه گلخانه

مانتو الهام حمیدی (۱۳)
مدل مانتو الهام حمیدی سال 98
مدل مانتو الهام حمیدی سال 97

مانتو الهام حمیدی (۱۴)
مدل مانتو الهام حمیدی بازیگر

مانتو الهام حمیدی (۱۵)
مدل مانتو الهام حمیدی 2018
مدل مانتو الهام حمیدی 2019

مانتو الهام حمیدی (۱۶)

مدل مانتو الهام حمیدی 98

مانتو الهام حمیدی (۱۷)

مانتو سنتی الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۱۸)

مانتوهای سنتی الهام حمیدی
مدل مانتوهای سنتی الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۱۹)

مانتو مجلسی الهام حمیدی

مانتو الهام حمیدی (۲۰)

مانتوهای مجلسی الهام حمیدی
مانتوی مجلسی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۳۷)
مدل مانتو مجلسی الهام حمیدی
مانتو مجلسی بلند الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۳۸)
مانتو مجلسی جدید الهام حمیدی
مدل مانتوی مجلسی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۳۹)

عکس مانتوهای مجلسی الهام حمیدی
جدیدترین عکس مانتو های مجلسی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۰)
جدیدترین مدل مانتو مجلسی الهام حمیدی
مدل مانتو مجلسی جدید الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۱)

مانتو گیپور الهام حمیدی
مدل مانتو گیپور الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۲)

مانتو دانتل الهام حمیدی
مدل مانتو دانتل الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۳)

مانتو جدید الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۴)

مدل مانتو جدید الهام حمیدی
مانتوهای جدید الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۵)
مانتوی جدید الهام حمیدی
عکس مانتو جدید الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۶)
مانتو مجلسی جدید الهام حمیدی
عکس مانتوی جدید الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۷)

مدلهای جدید مانتوی الهام حمیدی
مدلهای جدید مانتوهای الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۸)

مانتو شیک الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۴۹)

مانتوهای شیک الهام حمیدی
مدل مانتو های شیک الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۰)
مدل مانتو بلند شیک الهام حمیدی
شیک ترین مانتو الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۱)

مانتو بلند الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۲)

مانتوهای بلند الهام حمیدی
مانتوی بلند الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۳)

مدل مانتو بلند الهام حمیدی
مانتو بلند مشکی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۴)

مانتو مجلسی بلند الهام حمیدی
مدل مانتوهای بلند الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۵)

مدل مانتو مشکی بلند الهام حمیدی
مدل مانتو سفید بلند الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۶)

مدل مانتوی بلند الهام حمیدی
مدل مانتو بلند شیک الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۷)

مانتو مشکی الهام حمیدی

مانتو بلند مشکی الهام حمیدی
مانتوی سفید مشکی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۸)

مدل مانتو سفید مشکی الهام حمیدی
مدل مانتو مجلسی بلند مشکی الهام حمیدی

مدل مانتو الهام حمیدی (۵۹)

بیوگرافی الهام حمیدی

حالا که صحبت از لباس پوشیدن و مدل مانتو الهام حمیدی شد بد نیست نگاهی به بیوگرافی و فعالیت های هنری و اثار ایشان داشته باشیم . طبق آنچه در دانش نامه ویکی پدیا آمده است :

الهام حمیدی (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

خلاصه زندگی نامه الهام حمیدی 

او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

جوایز و افتخارات الهام حمیدی 

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۳) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بخاطر فیلم گهواره‌ای برای مادر
جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما (۱۳۸۴) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

آثار سینمایی و تلوزیونی 

کارهای سینمایی الهام حمیدی 

ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)
دو دوست (۱۳۹۳)
گهواره‌ای برای مادر (۱۳۹۱)
راه بهشت (۱۳۹۰)
اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹)
ما همه گناهکاریم(۱۳۸۹)
سه درجه تب (۱۳۸۸)
دلداده(قدرت‌الله صلح‌میرزایی، ۱۳۸۷)
ملک سلیمان (شهریار بحرانی، ۱۳۸۷)
محیا (اکبر خواجویی، ۱۳۸۶)
بچه‌های ابدی (پوران درخشنده، ۱۳۸۵)
سرگیجه (علیرضا زرین‌دست، ۱۳۸۵)
شهر آشوب (۱۳۸۴)
خیلی دور، خیلی نزدیک (رضا میرکریمی، ۱۳۸۳)
وعده دیدار (۱۳۸۲)
تیک (۱۳۸۰)
دنیا (منوچهر مصیری، ۱۳۸۰)

کارهای تلویزیونی الهام حمیدی

روزهای بی‌قراری (۱۳۹۵)
همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)
سرزمین کهن (۱۳۹۲)
راز پنهان (۱۳۹۱)
شوق پرواز (۱۳۸۹–۱۳۹۰)
موج و صخره (مجیدصالحی ۱۳۸۹)
مختار نامه (داودمیرباقری ۱۳۸۱–۱۳۸۹)
تبریز در مه (۱۳۸۹)
آخرین دعوت (۱۳۸۷)
یوسف پیامبر (فرج‌الله سلحشور ۱۳۸۷)
شهریار (۱۳۸۵)
زیر تیغ (۱۳۸۵)
مسافری از هند (قاسم جعفری ۱۳۸۲)
پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰ جمال شورجه) شبکه ۲
آتش و شبنم (۱۳۸۲–۱۳۷۹)
سقوط آزاد

مدل مانتو الهام حمیدی (۶۰)

مطالب مرتبط :

اینستاگرام الهام حمیدی | 30 تصویر از عکس های اینستاگرام الهام حمیدی

حقایق جالب از زندگی خصوصی الهام حمیدی+علت ازدواج نکردنش

مدل مانتو بازیگران | 30 عکس مدل مانتو سنتی مورد علاقه بازیگران زن

مانتو گیپور مجلسی | ۴۵ مدل مانتو گیپور کارشده + مانتو گیپور بازیگران

مدل مانتو بارداری | ۳۳ عکس مانتو بارداری ایرانی و شیک + مانتو بارداری بازیگران

مانتو مشکی | ۴۰ مانتو اسپرت و ساده مشکی دخترانه + مانتو سیاه بازیگران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

متن زمستانی عاشقانه | 70 متن زیبا برفی و زمستانی فارسی  و 10 متن انگلیسی

متن زمستانی عاشقانه | 70 متن زیبا برفی و زمستانی فارسی  و 10 متن انگلیسی 

سرما را حس میکنید؟ زمستان در راه است ... و ما این 20 عکس نوشته به همراه 70 متن زمستانی عاشقانه و دل انگیز فارسی 10 متن با ترجمه انگلیسی را به دل ها ی عاشق و زلال شما عزیزان و همراهان و عزیزان دلبرانه تقدیم میکنیم . به این امید که گرمی دل هایی سپید و برفی تان بر سرمای سوزان زمستان چیره شود ، دل گرم باشید و دیگران را به ادامه این راه دلگرم کنید. آمین. با ما همراه باشید.

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 1 ***

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 2 ***

دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

رفاقت مثل آدم برفی میمونه ، درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 3 ***

داره برف میاد به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه بارید بهم خبر بده ، اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت

وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی ! به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

متن زمستانی زیبا

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه
متن زمستانی قشنگ

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 4 ***

عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف ، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !

متن برفی عاشقانه، متن برفی عاشقانه زیبا

سوزی که برف داره ، بارون نداره

معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 5 ***

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 6 ***

در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟ بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند . ارد بزرگ

متن زمستانی عاشقانه کوتاه

متن زمستانی و برفی

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی برف

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 7 ***

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !!!!!
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست .

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 8 ***

برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد . انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 9 ***

دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف ، چون یه روز آب می شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه . دوستت دارم به اندازه ی دنیا ، چون هیچ وقت تموم نمی شه !

متن زمستانی برای پروفایل

متن زمستانی عاشقانه برفی

متن زمستانی عاشقانه
متن زمستان عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 10 ***

اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمان

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 11 ***

عشق یعنی آن نخستین حرفها

عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست

عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

. میدونی فرق من با برف چیه ؟
.
.
برف میاد و به زمین می شینه ، ولی من همین جوری هم به دل میشینم .

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 12 ***

دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن …

متن نمایشنامه زمستان 98
متن عاشقانه زمستان 99

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 13 ***

الا ای برف!
چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟
بر این دنیا که هر جایش
رد پا از خبیثی است
مبار ای برف!
تو روح آسمان همراه خود داری
تو پیوندی میان عشق و پروازی
تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها
تو که فصل سپیدی را سرآغازی
مبار ای برف!

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 14 ***

لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 15 ***

برف بارید و خدا پاکی خود را به زمین هدیه کرد. زمین مغرور شد که سفید است، پاک است چون دل خدا… و خدا با آفتابی، اشتباه زمین را به وی گوشزد کرد

برف که حالا کم کم آب می شود ، سفید ، همرنگ آرزوهای تو بود ..

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 16 ***

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه . روزای زمستونیت قشنگ

امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشمم…

متن زمستانی عاشقانه

متن عاشقانه زمستانی

متن زمستانی عاشقانه

متن برای زمستان عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 17 ***

یه گاز از دماغت میدی !؟(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی !!!) !

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 18 ***

گل یخ زمستان تو هستم

اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست

که من مشتاق دیدار تو هست

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 19 ***

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

بهاری ترین فصل ایمان شوی

 

متن عاشقانه زمستان 97
متن زمستانی عاشقانه زیبا

متن زمستانی عاشقانه

متن های زمستانی عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 20 ***

مواظب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد ، زندگی با دلت نکند

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 21 ***

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من

به که گویم که تو باران زمستان منی

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 22 ***

وقتی می رفتی بهار بود ، تابستان نیامدی ، پاییز شد ، پاییز که نیامدی پاییز ماند ، زمستان که نیایی باز پاییز می ماند ، تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 23 ***

تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستانها هم برفی بود !

متن کوتاه زمستانی عاشقانه
متن درباره زمستان عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه

متن دلتنگی زمستانی

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 24 ***
برف می‌بارد و همه خوشحالند و من غمگین …
دارد رد پاهایت را می پوشاند برف !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 25 ***

زمستون و روزای برفیش واسم سرد نیستن تا وقتی که خاطرات گرمت همرامه …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 26 ***

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی
به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم
نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه
تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 27 ***

دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم میکرد و میگفت : پاشو ببین چه برفی اومده …

متن زمستان دلتنگی
متن زمستان و دلتنگی

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی غمگین

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 28 ***

بعد از این همه رنگ ، نوبت سپیدی می رسد …

بر لبم نام تو را می برم تا برف مثل قند در دل زمستان آب شود …

آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم …

من ؛ مو به مو سفید شدم !!!

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 29 ***

برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ … تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 30 ***

زمستان را دوست ندارم چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 31  ***

تمام شب را برای جوانه یخ زده دعا کرد “آدم برفی” و صبح باغچه با صدای افتادن جارو از خواب بیدار شد !!!
مریم فراهانی

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 32  ***

یه گاز از دماغت میدی ؟
( از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی )

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 33 ***

بی تابی نکن !
هی نپرس پس کی برف می بارد ؟
موهای پدرت را نگاه کن …

متن زمستان غمگین
متن های غمگین زمستانی

متن زمستانی عاشقانه

متن زمستانی زیبا

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 34 ***

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست ، لحن بعضی ها زمستونیه !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 35 ***

داره برف میاد ، بیا تو قلبم سرما نخوری !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 36  ***

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم …
گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخزده راه بروم !
عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 37  ***

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند …
مهم نیست آب شدن ، نیست شدن …
مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 38  ***

حرف تازه ای ندارم فقط زمستان در راه است …
کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند ، شاید یادت بیفتد جیبهایت را که وقتی دستهایم مهمانشان بودند !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 39  ***

دنبال من می گردی و حاصل ندارد !
موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !
باید ببندم کوله بار رفتنم را
مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد
من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی
از برف اگر آدم بسازی دل ندارد !

متن زمستان زیبا
متن زیبای زمستانی عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه
متن زیبای زمستان

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 40  ***

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 41  ***

شت پنجره اولین برف زمستانی را نگاه میکنم
خانه گرم گرم است اما بدنم از سرما میلرزد
نمیدانم از برف است یا از تنهایی
برای خود چای میریزم پتو را بدورم میپیچم شاید کمی گرم شوم
بی فایده است دستانم پاهایم چون تکه ای از یخ سرد سردند
به تو فکر میکنم آه میکشم بخود میگویم
یکی باید باشد
یکی که دستانش
آغوشش
نگاهش
احساسش
گرمابخش زندگیت باشد
یکی مثل تو
تویی که ندارمت . . .

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 42  ***

متن عاشقانه غمگین برفی
من عاشق زمستانم
عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سُر نخوری
که گونه هایت از سرما سرخ شده است
سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای
دست هایت در جیبت به هم مچاله شده
معصومانه به زمین خیره ای
چه قدر دوست داشتنی شده ای
حرفم را پس میگیرم
من عاشق زمستان نیستم
عاشق تــوام !

متن زیبا زمستانی
متن های زمستانی زیبا

متن زمستانی عاشقانه
متن زیبا زمستان

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 43  ***

مردان از چه زنانی لذت می برند؟
مردان از چه زنانی لذت می برند؟

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 44  ***

سرد است هوا
بیرون اگر می‌روی
دست‌های مرا هم با خودت ببر!

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 45  ***

برف ببارد یا باران
برای باور زمستان همین جای نبودنت کافی ست !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 46  ***

برای من زمستانی را آرزو کن که کوچه هایش پربرف باشد
مردمانش ساده
و خانه هایش گرم و بی ریا . . .

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 47  ***

نــــه حوصله ی دوســت داشتن را دارم
نــــه میخواهم کسی دوستم داشته باشد
ایـــن روزها ســـردم مثل دی… مثل بهمن… مثل اسفند… مثل زمـــستان
احــساسم یـــخ زده… آرزوهایم قــندیل بسته…
امیــدم زیر بهمن ســرد احساسم دفن شده…
نـــه به آمـــدنی دلخوشم و نـــه از رفـــتن کسی غمگین…
ایـــن روزها پـــر از “ســکوتم”
تلخ چون من…

متن درباره زمستان زیبا
متن های زیبای زمستانی

متن زمستانی عاشقانه
متن زیبا درباره زمستانی

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 48  ***

آهای زمستان
حواست جمع باشد که دور تو و تمام عاشقانه هایت را خط خواهم کشید
اگر با آمدنت او حتی یک سرفه کند . . .

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 49  ***

دلم تنگ می شود

گاهی برای یک دوستت دارم ساده

دو فنجان قهوه ی داغ

سه روز تعطیلی در زمستان

چهار خنده ی بلند

و پنج انگشت دوست داشتنی که لابلای انگشتانم جای گیرد

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 50  ***

زمستان که بیاید

اوضاع بهتر مى‌ شود

کسی به دو عاشق که از سرما

یکدیگر را بغل کرده‌ اند

کاری ندارد …

متن زیبا زمستان و برف
متن زیبایی زمستان

متن زمستانی عاشقانه

متن برفی عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 51  ***

باغ در زمستان خاکستری رنگ است

اما

گندم زیر برف، سبز خواهد شد

و من میدانم زیر برفهای یخ زده رویش زیباتر است

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 52  ***

تا ابد، داغ تو در سینه ی من می ماند

یک جهان غصه و یک عمر سخن می ماند

هر چه هم خوب شود، زخم که کاری باشد

باز آثاری از آن زخم به تن می ماند

دست کم هیچ مگیر این چمن کوچک را

در زمستان همه خشک اند و چمن می ماند

در کنار تو غریبی، سخنی بیهوده ست

با تو هرجای جهان مثل وطن می ماند

رفتی و عکس تو در قاب دلم جا مانده ست

تا ابد، داغ تو در سینه ی من می ماند

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 53  ***

یادمان باشد

با آمدن زمستان، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم

تا دچار سردی فاصله ها نشویم

متن برفی عاشقانه
متن برف عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه
متن روز برفی عاشقانه

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 54  ***

زمستان است و میل های بافتنی می خواهند نبودنت را ببافند

مشتاقانه

رج به رج

و من چه کودکانه دلخوشم

شال گردنی باشم تا حواسم گرم آمدنت باشند

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 55  ***

زمستان بود و بی تابی

دلم جایی فدایی شد

نفس در سینه خشکش زد

دلم با تو ” هوایی ” شد

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 56  ***

من عاشق زمستانم

عاشق این که ببینمت در زمستان آرام راه میروی که

روی برفها زمین نخوری …

گونه هایت از سرما سرخ شده

شال گردن را محکم دور گردنت پیچاندی

دستهایت در جیبت مچاله شده

معصومانه به زمین خیره شده ای

چقدر دوست داشتنی شده ای …

حرفم را پس می گیرم من عاشق زمستان نیستم

عاشق تو ام

متن هوای برفی عاشقانه
متن های برفی عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه

متن عاشقانه زمستان و برف

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 57  ***

هوا دلگیر است …

حالا فکرش را بکن، زمستان هم هست

غروب جمعه هم هست

هوا پر از باران هم هست

و

تو نیستی …!!

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 58  ***

باز هم در هوای تو نفس می کشم

سرمای زمستان را با گرمای وجودت عوض می کنم …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 59  ***

زمستان بود و …

برف بود و …

سرما بود …

زمستانی که جز خاطراتِ محوِ تو …

دلم گرمِ هیچ ردپایی‌ نبود …

متن زیبای برفی عاشقانه
متن درباره برف عاشقانه

متن زمستانی عاشقانه
متن عاشقانه غمگین زمستانی

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 60  ***

زمستان سرد نیست

درد است وقتی دست هایم تنها خودم را به آغوش می کشند !

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 61  ***

جدایی هایتان را گردن پاییز و زمستان بی زبان نیندازید

آنکه بخواهد بیاید و بماند

زمستان را هم فصل آمدن میکند …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 62  ***

چه سرد است این زمستان بی رحم

ای خورشیده من در من طلوع کن

جسم خسته ی مرا که یخ زده است

از گرمای وجودت آب کن …

بیا که این زمستان بی تو

مرا در آغوش مرگ میکشد

متن برای برف عاشقانه
متن عاشقانه برفی دو نفره

متن زمستانی عاشقانه

متن برفی

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 63  ***

احساس عجیبی به زمستان دارم

برخلقت زیبای تو ایمان دارم

حالابه بغل بگیرم و آبم کن

من روی تنم برف فراوان دارم

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 64  ***

شاید زمستان

فصل بهتری برای آمدن باشد

بیخود گول ظاهر عاشقانه ی

پاییز را خورده بودیم

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 65  ***

بیا و روی لحظه هایم نازل شو

و از عطر تنت مستانگی دلت را رقم بزن

و نگاهت را به شیدایی دستانم گره بزن

چه می شود !؟

زمستان امسال اتفاق بیفتی ؟

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 66  ***

دلم یک زمستان سخت میخواهد

یک برف

یک کولاک به وسعت تاریخ

که ببارد

که ببارد

که ببارد

و تمام راهها بسته شوند

و تو چاره ای جز ماندن نداشته باشی

و بمانی …

متن برفی عاشقانه
متن برفی قشنگ

متن ادبی زمستانی (۱۵)
متن برفی غمگین

 

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 67  ***

چین و چروک های صورتم را که ادامه دهی

به رفتنت می رسی

به زمستانی سخت

به برف

که سال هاست جای سایه ات روی سرم می نشیند

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 68  ***

آدمها به همان خونسردی که آمده اند

چمدانشان را می بندند

و ناپدید می شوند

یکی در مه

یکی در غبار

یکی در باران

یکی در باد

و بی رحم ترینشان در برف …

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 69  ***

برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد

عکس نوشته زمستان یعنی برای پروفایل

*** متن و شعر زیبای برفی و زمستانی 70  ***

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

متن برفی و زمستانی
متن برفی انگلیسی

متن ادبی زمستانی (۱۶)
متن انگلیسی برفی و دلتنگی

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 1  ***

Snow, or rain is no different from winter to believe, that empty space is not enough for you

ترجمه به فارسی: برف ببارد، یا باران... تفاوتی ندارد؛ برای باور زمستان، همین جای خالی أت کافی ست!!!

 

متن برفی کوتاه
متن برفی زیبا

عکس انگلیسی زمستانی (۱)

متن برفی انگلیسی  

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 2  ***

Winter should not rush to pay for Autumn Leaves

ترجمه به فارسی:تاوان عجله زمستان را باید برگهای پاییز بدهند

متن غمگین برف انگلیسی 
متن برف غم انگیز

عکس انگلیسی زمستانی (۴)

متن انگلیسی برف و دلتنگی

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 3  ***

Azar as head-to-air girls love! Undecided between autumn and winter love burns with the heat of the fall .. sometimes; sometimes cold chill of winter.

ترجمه به فارسی: آذر همان دخترِ عاشقِ سر به هواست! که بین عشق پاییز و زمستان بلاتکلیف می‌سوزد.. گاهی با گرمایِ پاییز؛ گاهی با سوزِ زمستان..

متن انگلیسی دلتنگی برفی
متن انگلیسی برف

 

عکس انگلیسی زمستانی (۳)

متن انگلیسی برفی زیبا

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 4  ***

Lady Spring to the fall of shame thy stature green eyes Tabstan fever sheds camp, and winter freezes in your absence.

ترجمه به زبان فارسی: بانو بهار برای قامت تو سبز می شود پاییز از شرم نگاهت میریزد ️تابستان تب چادرت را دارد و زمستان از نبودنت یخ میزند

متن برف انگلیسی  زیبا
متن زیبای برفی انگلیسی 

عکس انگلیسی زمستانی (۲)

متن انگلیسی در مورد برف و زمستان

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 5  ***

Do not grieve for our winter ennui of the fall season is beautiful, there is little to no memory of smell can not get up

ترجمه به فارسی: از رفتنِ پاییز غصّه نخور زمستان برای ما دلتنگ ها فصلِ زیباتری ست باران نمی بارد تا بویِ هیچ خاطره ای بلند نشود

متن زیبای برفی و زمستانی انگلیسی 
متن انگلیسی برفی عاشقانه

عکس انگلیسی برفی (۱۰)

آدم برفی متن زیبا

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی6  ***

I would like a hard winter, a snow blizzard to an extent that rain ... the rain ... the rain ... history and all roads are closed and you have no choice but to stay and stay.

ترجمه به فارسی: دلم یک زمستان سخت میخواهد یک برف یک کولاک به وسعت تاریخ که ببارد… که ببارد… که ببارد… و تمام راهها بسته شوند و تو چاره ای جز ماندن نداشته باشی و بمانی

متن زیبای برف و زمستان
متن زیبایی برف

عکس انگلیسی برفی (۸)

متن زمستانی انگلیسی

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 7  ***

My heart is frozen between autumn and winter / early spring although the idea or not? Tired of life I desire Judgment / sequel mine? With both, yes or no?

ترجمه به فارسی: بین پاییز و زمستان دل من یخ بسته/ گو در اندیشه‌ی آغاز بهاری یا نه؟ خسته از زندگی‌ام میل قیامت دارم/ عاقبت مال منی؟ !با توام، آری یا نه؟

متن زیبای برف و زمستان انگلیسی 
متن زیبایی برف انگلیسی 

عکس انگلیسی برفی (۶)

متن زمستانی انگلیسی

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 8  ***

God can be lived but cold winter endured * humans * throws me down ...

معنی به فارسی: زمستان خدا را می توان عمری تحمل کرد * ولی سرمای انسان ها * مرا از پای می اندازد ...

متن زمستانی زیبا انگلیسی 
متن زمستانی عاشقانه انگلیسی 

عکس انگلیسی برفی (۵)

متن برفی قشنگ انگلیسی

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 9  ***

I get so hot that summer winter you, it's winter!winter!

ترجمه به فارسی:زمستان من چنان گرم است که تابستانت، برایش زمستان است!

متن برفی کوتاه اینگلیسی
متن برفی انگلیسی 

 

عکس انگلیسی برفی (۷)

متن زمستانی برف

 

*** متن  انگلیسی برفی و زمستانی 10  ***

Winter that struck four columns I will miss you ...

ترجمه:زمستان نیست دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را…

متن زمستانی برای پروفایل
متن زمستانی برفی

متن های این نوشته از سایت هایی مثل فتوکده ، آلامتو و روزگار جمع آوری و بازنشر شده است. جهت رعایت کپی رایت : )

عکس انگلیسی برفی (۹)

مطالب مرتبط

نقاشی برف و زمستان | 30 نقاشی از فصل زمستان و روز برفی برای کودکان

بافت زمستانی دخترانه | 20 مدل بافت کوتاه دخترانه + آموزش بافت 3 مدل مانتو بافت

مانتو زمستانی | مدل مانتو زمستانی جدید برند " آپامه " 2018

مانتو زمستانه | 30 مدل مانتو زمستانه جدید برند Zarir و Arshida

شال بافت | 25 مدل شال بافت دخترانه جدید برای زمستان 98 - 2018

مدل مانتو مخمل | 24 مدل مانتو مخمل جدید برای پاییز و زمستان

عکس پاییزی | 35 عکس پروفایل بدون متن زیبا و دل انگیز با حال و هوای پاییز

عکس عاشقانه پاییز | 50 عکس نوشته عاشقانه و دلتنگی پاییزی دخترونه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا هدف زندگی | 7 انشا در مورد هدف زندگی در قالب های مختلف

انشا هدف زندگی | 7 انشا در مورد هدف زندگی در قالب های مختلف

سوال هدف از زندگی مهم ترین سوال زندگی هر کسی است که با پاسخ به آن ، جواب خیلی سوالهای دیگر هم در زندگی روشن میشود و این سوالی است که حتما ذهن هر کودک یا نوجوانی را به خود مشغول خواهد کرد . به همین دلیل است که اغلب اولیا و معلمین دانش آموزان از آنها میخواهند در مورد این موضوع مهم فکر کرده و در غالب انشا هدف زندگی طرز فکر و نتیجه اندیشه های خود را بیان کنند ، ما هم در این نوشته با نگارش و بازنشر 7 انشا در مورد هدف زندگی در قالب های مختلف تلاش میکنم دانش آموزان را در این هدف یاری کنیم .

انشا هدف زندگی (۱)

موضوع انشا : هدف زندگی در قالب ...

موضوع انشا هدف زندگی میتواند در قالب های مختلفی ارائه شود و اغلب معلمین از دانش آموزان میخواهند که انشای خود را در قالب های مختلفی ارائه کنند تا توانایی های نوشتاری و نگارشی آنها ارتقا یابد بعضی قالب های نگارشی در مورد موضوع انشا در مورد هدف زندگی این موارد هستند.

  1. انشا هدف زندگی در قالب نامه
  2. انشا هدف زندگی در قالب داستان
  3. انشا هدف زندگی در قالب گزارش
  4. انشا هدف زندگی در قالب نوشتاری
  5. انشا هدف زندگی در قالب خاطره
  6. انشا هدف زندگی در قالب نامه غیر رسمی
  7. انشا هدف زندگی در قالب ادبی 

انشا هدف زندگی (۲)

انشا هدف زندگی شماره یک 

موضوع انشا : مهم ترین هدف زندگی چیست ؟

قالب انشا : ادبی - نوشتاری

مقدمه : با نام خداوند که مبدا و مقصد همه چیز است و آغاز و پایان هر چیز انشای خود را آغاز میکنم .

انشا هدف زندگی
انشا هدف در زندگی

بسم الله الرحمن الرحیم 

هر کسی در زندگی اهدافی دارد که برای خودش مهم است و برای رسیدن به آنها تلاش میکند

یکی دوست دارد در آینده در تحصیل و کار موفق باشد ، مثلا یک پزشک موفق یا یک معلم خوب یا یک مهندس ماهر

یکی دوست دارد در آینده ثروتمند باشد .

یا ممکن است یکی بخواهد در آینده به همه جای کره زمین یا حتی فضا سفر کند و همه جای دنیا را ببیند .

ممکن است کسی بخواهد در آینده یک پدر مهربان یا یک مادر دلسوز بشود و کودکان خوشبختی را پرورش دهد.

و هزاران هدف و آرزوی دیگر که در ذهن هر کسی وجود دارد .

همه این اهداف هم میتوانند خوب و با ارزش باشند هم بی ارزش و فانی و پوچ.

اما چطور یک هدف میتواند هم خوب باشد هم بد ؟؟؟

اگر هر کسی در دلش به این فکر کند که هدف اصلی زندگی اش رضایت خداوند است بقیه اهداف او با ارزش و قیمتی میشوند .

مثال اگر کسی بخواهد پزشک بشود تا به محرومان و بیماران کمک کند تا خداوند از او راضی باشد هدف او با ارزش و زیباست

یا اگر کسی بخواهد معلم شود و دانش آموزانی فهیم و مودب و دانا پرورش دهد تا همچون انبیا در هدایت حتی یک انسان به راه درست تلاش کرده باشد کار و تلاش و هدف او مقدس خواهد بود.

حتی اگر کسی هدفش ثروتمند شدن باشد تا با افراد بی بضاعت کمک کند یا حتی به پدر و مادر و خویشاوندان نیازمند رسیدگی کند ، تلاش او برای ثروت اندوزی زیبا و پر معناست .

اما هر کدام از این اهداف ، حتی اهداف خوب مثل تحصیل علم و مال و شهرت اگر برای خود نمایی ، فخر فروشی ، حسادت و دنیا طلبی باشد فانی و بی ارزش است.

انشا هدف زندگی درقالب ادبی
انشا هدف زندگی ما

نتیجه گیری

همه ما از جمله خود من باید بدانیم که باید در زندگی یک هدف اصلی داشته باشیم و بقیه اهداف را به خاطر آن هدف اصلی که همان رضایت الهی است دنبال کنیم . در این صورت حتی اگر با وجود سعی و تلاش و پشتکار به اهداف ریز و درشت خود در زندگی نرسیدیم .اجر ما نزد خداوند محفوظ خواهد بود. و خداوند کسی است که سعی تلاش ما را به بهترین نحو پاسخ میدهد.

انشا هدف زندگی

انشا هدف از زندگی ، انشا هدف زندگی من
انشا هدف زندگی نهم ، انشا هدف زندگی پایه نهم
انشا هدف زندگی صفحه 81

انشا هدف زندگی (۳)

انشا هدف زندگی شماره دو

موضوع انشا : هدف یعنی چه ؟ چرا باید در زندگی هدف داشته باشیم ؟

چرا رضای خدا بهترین هدف هر کس در زندگی ست.

قالب انشا : ادبی - نوشتاری - تحقیقی

مقدمه : « هدف زندگی» بیانگر این نکته است که

« انسان به کدامین سو باید حرکت کند ؟»

«تا کجا پیش رود و در نهایت چه بشود ؟»

«چه سرنوشتی فراروی او هست و سعادت او در چیست ؟»

و من در این انشا قصد دارم در حد توانم به این سوال پاسخ دهم .

انشا هدف زندگی نهم
انشا هدف زندگی پایه نهم

قبل از هر چیز بیاید واژه هدف را معنی کنیم . هدف در لغت، به معنای (نشانه) و (غرض) است، اما در اصطلاح چیزی است که شخص قبل از عمل، آن را در نظر می گیرد و نیروی خویش و وسایل لازم را برای وصول به آن به کار می برد و غرضش دست یابی و رسیدن به آن است.

مهم ترین و اصلی ترین هدف من در زندگی تقرب به خداوند متعال و کسب رضایت اوست زیرا می توانم به این وسیله به هدف های دیگر هم برسم . امام حسین ع هم در این مورد می فرمایند : هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز می کند و هر که رضایت مردم را با ناخوشنودی خدا طلب کند خداوند او را به مردم وا می گذارد.

انشا هدف زندگی در قالب نوشتاری
انشا هدف زندگی با قالب نوشتاری

هر انسانی برای زندگی خود اهدافی دارد.

هدف داشتن، مانند اعتماد به نفس، ارزش و دلیلی برای ادامه زندگی است

و اگر انسان از وجود اهداف زندگی خود آگاه باشد، یا نباشد، به ارزش واقعی آنها خدشه ای وارد نمی شود.

درست مانند واقعیت های جهان هستی؛

آگاهی و یا عدم آگاهی ما، باعث هیچگونه تغییری در آنها نمی شود.

اگر در مورد اهداف زندگی خود شک و تردید دارید، اصلا ناراحت نباشید.

افراد زیادی هستند که حتی، هدف داشتن را به تمسخر می گیرند!

مانند بسیاری از جوانان و شاید خود شما در دوران جوانی!

بسیاری از مردم بصورت شناور بروی جریان زندگی، بدون هدف و برنامه ریزی، مشغول گذران عمر هستند.

این امری طبیعی است که انسان روز به روز زندگی خود را سپری کند.

یک روز، پر از تنش و عصبانیت و روز دیگر آرام و بدون خشونت، مانند اقیانوسی که در یک گوشه آن طوفان و در گوشه ای دیگر آرام و آفتابی است.

بهر حال، زندگی از بدو تولد تا سنین بلوغ و بزرگسالی و پایان باشکوه آن، بصورت شناور ادامه دارد.

آیا این واقعا همان چیزی نیست که همه خواهان آن هستیم؟

یک زندگی بدون تشویش و نگرانی؟

بدون شک این یک زندگی دلخواه است، ولی انسان می تواند بیشتر بخواهد و برای خواست و دریافت بیشتر، به هدف نیازمند است.

شناخت و انتخاب هدف، یکی از اساسی ترین موضوعات زندگی انسان است.

اگر انسان هیچ شناختی از هدف خود در زندگی نداشته باشد، آن را پوچ و بی معنا خواهد یافت.

همه فعالیت های آگاهانه و نا آگاهانه انسان زمانی مفهوم خواهد داشت که هدف نهایی اش در زندگی روشن باشد.

انشا هدف زندگی صفحه 81
انشا درباره هدف زندگی صفحه 81

نتیجه گیری:

به همین جهت من زندگی هدفی بلند تر را برای خود برگزیده ام که هرگز پوچ و بی معنا نیست بلکه به هر امر کوچک و ناقابلی معنای بلند و با ارزشی میدهد . وقتی خداوند هدف کسی در زندگی باشد هر کار کوچک و تلاش کمی با ارزش و قیمتی خواهد شد . و این بهترین هدفی است که میتواند در زندگی هر کسی مورد توجه قرار گیرد.

انشا هدف زندگی

انشا هدف زندگی در قالب داستان ، انشا هدف زندگی در قالب گزارش
انشا هدف زندگی من ؛ انشای هدف زندگی ؛ انشا هدف زندگی

انشا هدف زندگی (۴)

انشا هدف زندگی شماره سه

موضوع انشا : هدف من در زندگی - میخواهم در آینده پزشک شوم و به مردم کمک کنم. 

قالب انشا : خاطره گویی - گزارش

مقدمه :هر کس در زندگی اهدافی دارد . اهدف کوچک و بزرگ که برای رسید به آنها تلاش میکند من در این انشا میخواهم در مورد بزرگترین هدف خودم یعنی پزشک شدن با شما صحبت کنم.

به نام خداوند بخشنده مهربان

انشا در مورد هدف زندگی در قالب گزراش
انشا در مورد هدف زندگی من در قالب خاطره گویی

در زندگی هر آدمی باید از ابتدای راه خود هدفی برای زندگی خویش تعیین کند . تا بر اساس آن سر نوشت خود را رقم بزند و به هدف خود برسد.

من از دورانی که حس کردم توانایی تصمیم گیری را دارم  و می توانم تشخیص دهم که در چه چیزی استعداد دارم و در چه موضوعی علاقه منم هدف زندگی را مشخص کردم  که در ابتدا تصمیم گرفتم یکی از اهداف زندگیم  این باشد که انسانی تاثیر گذار در جامعه خود باشم و به دیگران کمک کنم و رضایت خداوند و خشنودی خدا را در پیش بگیرم و صدمه و آسیبی  به اطرافیان و دیگران نرسانم و اما در کنار  همه این اهدافی کی از بزرگترین افداف زندگی من رشته تحصیلی  من در دوران دانشگاه بود که تصمیم گرفتم  که در آینده در دانشگاه با تلاش و زحمت در رشته پزشکی ادامه تحصیل  دهم.

این موضوع به خاطرات کودکی من برمیگردد که وقتی در تابستان به یک روستا مسافرت کردم دیدم پزشک آن روستان چقدر در آن روستا مورد احترام مردم است و چقدر مردم او را دوست دارند و برای او دعا میکنند به علاوه حتی با این که بچه بودم متوجه شدم که آن پزشک خودش هم از این که میتواند به دیگر هم نوعان خود کمک کند چقدر خوشحال است و خدا را شکر میکند من هم بعد از این خاطره شیرین تصمیم گرفتم در آینده پزشک موفقی شوم و به مناطق محروم بروم و به انسان های بیمار و ضعیف کمک کنم .

انشا در مورد هدف زندگی درقالب خاطره
انشا در مورد هدف زندگی درقالب داستان

نتیجه گیری

من قصد دارم تا با دکتر شدن به دیگران کمک کنم و علاوه بر آن نقش مفیدی  نیز در جامعه خود ایفا کنم . من رشته ی پزشکی را خیلی دوست دارم و امید وارم که به بزرگترین هدف زندگی خود برسم.

 

انشا درباره هدف زندگی

انشا در مورد هدف زندگی در قالب داستان
انشا در مورد هدف زندگی پایه نهم
انشا در مورد هدف زندگی در قالب گزارش و خاطره

انشا هدف زندگی (۵)

انشا هدف زندگی شماره چهار

موضوع انشا : هدف از زندگی چیست ؟ هدف در زندگی یعنی چه ؟

قالب انشا : نوشتاری - گزارش ( به زبان ساده و غیر رسمی )

مقدمه  : انسان در دوران زندگی خود باید تلاش کند که ان خلقتی که خداوند در وجودش قرار داده است برسد .

انشا درباره هدف زندگی در قالب داستان
انشا درباره هدف زندگی پایه نهم

انسان هدف های دارد .

که خداوند خود ان هدف ها را برایش قراررداده است و ما انسان ها با بدست اوردن این اهداف به زندگی خود سعادت میبخشیم
و با بدست اوردن این اهداف زندگی ما بیهوده نمیگذرد…

و ما باید برای این اهداف خود تلاش کنیم اهداف زندگی سه نوع هستند .
۱=هدف از زندگی
۲=کشف اهداف خویش
۳=کشف راه درست زندگی

که این سه مورد با عقل انسان بدست میاید که ما خود هدف زندگی راه با عقل خود انتخاب میکنیم وبعد از بدست اوردن هدف بدنبال اهداف میرویم و مرحله سوم که کشف راه درست زندگیست ما بعد از تصمیم گیری بدنبال هدف های زندگی خود میرویم .

انسان صاحب اختیار است و اهداف زندگی خود را خود انتخاب میکند و راه سعادت و خوشبختی با بدست اوردن این اهداف بدست میاید .

ما انسان ها باید در این راه تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم که ان خلقتی که خداوند در خلقت ما قرار دادا است بدست اوریم …

انسان باید با هدف زندگی کند و در این اهداف خود کاملا بکوشد

زندگی با هدف همانند تیم با هدف که همه ان تیم میکوشند که به اون هدفی که میخوان برسن.

ما بچه ها هم از دوران کودکی خود باید سعی تلاش کنیم که در زندگی هدف های رو انتخاب کنیم .

انشا درباره هدف زندگی نهم
انشا درباره هدف زندگی من

و به دنبال این اهداف باشیم اگر شکست خوردیم تسلیم نشیم

یه روز تصمیم گرفتم که از کتاب ریاضی ۲۰ بگیرم معلممون هم هفته بعد امتحان گذاشته بود

من هم شروع به خوندم کردم که روز امتحان رسید رفتم سر جلسه امتحان و با دقت سوالارو حل کردم و برگرو دادم

به معلم معلممون برگه هارو اورد من ۱۹.۵ شده بودم یکم ناراحت شدم ولی دوباره سعی کردم .

و امتحان بعد ۲۰ شدم و من یه هدف انتخاب کردم و تونستم بش برسم

نتیجه گیری :

پس ما نتیجه میگیریم  ما انسان ها باید در هدف هایی که برای زندگی انتخاب میکنیم تلاش کنیم و با هر شکست قوی تر شیم .

 

انشا درباره هدف زندگی

انشا درباره هدف زندگی در قالب گزارش
انشا درباره هدف زندگی در قالب نوشتاری
انشا درباره هدف زندگی درقالب نامه غیررسمی
انشا درباره هدف زندگی صفحه 81 ، انشای درباره هدف زندگی

انشا هدف زندگی (۶)

انشا هدف زندگی شماره پنج

موضوع انشا : چرا باید حتما در زندگی هدف داشته باشیم ؟ اهمیت داشتن هدف در زندگی چیست؟

قالب انشا : نوشتاری 

مقدمه : زندگی کردن بدون هدف مانند حرکت کردن بدون داشتن مقصد است  هدف زندگی بسیار مهم و تاثیر گذار است بنا براین من قلم را به دست میگیرم و در مورد اهمیت هدف داشتن در زندگی با شما صحبت میکنم.

به نام خدا

همانطور که گفتم زندگی کردن بدون هدف مانند حرکت کردن بدون داشتن مقصد است  هدف زندگی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

بر روی زندگی و دیگر تصمیم ها در زندگی که بعد از مشخص کردن هدف خود ان تصمیم هارا در همان راستا میگیریم

بدون هدف زندگی کردن یعنی بیهوده زیستن

و برای هیچ کار و عمل خاصی زندگی کردن

و اشتیاق نداشتن برای انجام کار های زندگی

چون وقتی هدفی نداریم دیگر چیزی نیست که برای رسیدن به ان اشتیاق و شوق داشته باشیم

و برای انجام کار ها میل و اشتیاقی داشته باشم

مهم ترین و اصلی ترین اصل برای زندگی مشخص کردن یک هدف برای زندگی است

تا از ان لحظه به بعد هر کاری انجام میدهیم برای همان هدف و رسیدن

به همان هدف باشد

چون تا وقتی مقصد خود را ندانیم سردرگم هستیم و نمیدانیم چه کنیم

ولی وقتی مقصد و هدفی داشته باشیم

میدانیم برای چه چیز تلاش میکنیم

و قرار است چه چیزی نصیبمان شود

نتیجه گیری

نتیجه میگیریم در واقع مشخص کردن هدف و تعیین مسیر زندگی توسط خودمان

نشان دهنده ی این است که میتوانیم برای زندگی خود تصمیم بگیریم.

این ها مهم ترین دلایل از نظر من برای داشتن هدف در زندگی بود که آنها را روی کاغذ آوردم . پایان.

انشا هدف زندگی من

انشای هدف زندگی من ، انشا درباره هدف زندگی من
انشا درباره ی هدف زندگی من

انشا هدف زندگی (۷)

انشا هدف زندگی شماره شش

موضوع انشا : هدف زندگی 

قالب انشا : قالب نامه نگاری - نامه غیر رسمی

مقدمه : قلم را به دست میگیرم و به دوستی که هرگز ندیده ام در سراسر دنیا نیامه مینویسم . مینویسم از اهداف زندگی.

به نام خدا

به دوست ندیده‌ام! سلام!

دلم می‌خواهد برای تو از هدف زندگی بنویسم.

شاید بهتر باشد که هدف زندگی را زیباترین چیزی که می‌تواند در زندگی وجود داشته باشد، بنامم.

می‌دانی چرا؟

وقتی که ما در زندگی هدف داریم، زندگی معنا دارد.

زندگی زیبا است.

گاهی وقت‌ها انسان‌هایی را می‌بینم که زندگی نازیبایی دارند و در میان آن سردرگم هستند.

بعضی در دهه چهارم زندگی‌شان هستند اما در زندگی به هیچ نقطه روشن و قابل اتکا نرسیده‌اند.

فکر می‌کنی این‌ها چه کسانی هستند؟

کسانی که در جوانی، وقتی هم‌سن و سال من و تو بودند، برای خودشان هدفی در نظر نگرفته بودند.

روی کاغذ مکتوب نکرده بودند که ده سال دیگر یا پنج سال دیگر می‌خواهند کجا باشند.

زندگی این دسته افراد خیلی غمگین است.

انشای هدف زندگی در قالب نامه  نگاری

اما حتی همین‌ها هم هنوز می‌توانند از ین وضعیت دربیایند. می‌پرسی چگونه؟

با تعریف مجدد از زندگی‌شان و اینکه از خودشان بپرسند:

در زندگی چه چیزی ندارم و چه چیزی باید داشته باشم؟ د

ر چه صورتی احساس خوشبختی خواهم کرد؟

آخرش می‌خواهم به کجا برسم؟

این‌ها سوالات سختی نیستند اما آیا باور می‌کنی که خیلی‌ها این‌ها را از خودشان نمی‌پرسند

یا اگر هم بپرسند، جواب روشن و دقیقی برای آنها ندارند؟

تو مانند آنها نباش.

بیا و یک کاغذ بردار.

مثل من که الان یک کاغذ برداشته‌ام و برای تو می‌نویسم.

بله! یک کاغذ بردار و بالای آن با خط بزرگ بنویس: «هدف زندگی من»

و زیر آن یکی یکی هدف‌هایت را بنویس.

انشا درباره هدف زندگی در نامه غیر رسمی

هدفت در زمینه شخصی، خانوادگی، اجتماعی، سلامتی، شغلی و...

بنویس که در هر کدام به چه جایگاهی می‌خواهی برسی و چشم‌انداز ده ساله تو چیست؟

بنویس که کدام یک برای تو اهمیت بیشتری دارد،

شاید مجبور باشی از بعضی هدف‌هایت به خاطر بعضی دیگر که مهم‌تر هستند، بگذری.

اما حتی همان‌ها را هم بنویس و راجع به راه‌های رسیدن به آنها خوب فکر کن

و با یک انسان موفق راجع به دست یافتن به آنها مشورت کن.

برای تو آرزوی تعیین اهداف واقعی و موفقیت در رسیدن به همه اهداف زندگی‌ات را دارم.

تو هم برایم نامه بنویس.

نتیجه گیری

انشا هدف زندگی شما

انشای هدف زندگی شما چیست؟
انشا درباره هدف زندگی شما
انشا درباره ی هدف زندگی شما

انشا هدف زندگی (۸)

انشا هدف زندگی شماره هفت

موضوع انشا : هدف من در زندگی در قالب داستان

قالب انشا : داستانی - خاطره گویی

مقدمه : هرفردی در هر دوره‌ای از زندگی هدف‌هایی دارد. برخی هدف‌ها در طول عمر ثابت هستند و برخی دیگر با گذر زمان تغییر می‌کنند. من در سال‌های مختلف زندگی هدف‌های متفاوتی داشتم و میخواهم در اینجا در مورد آن خاطرات و داستان ها که اهداف مرا تعیین میکرد با شما صحبت کنم.

انشا هدف از زندگی درقالب داستان
انشا هدف از زندگی در قالب خاطره

چهارساله که بودم، هدف زندگی‌ام خوردن همه بستنی‌های دنیا بود. فکر می‌کردم اگر همه بستنی‌های دنیا را بخورم به جایگاه واقعی خودم در زندگی رسیده‌ام. از یک بچه چهار ساله انتظار بیشتر از این هم نیست.
پنج ساله که شدم، به مهد کودک رفتم. هدف زندگی‌ام این بود که بتوانم مثل مربی‌مان یک زن مهربان باشم و شعرهای قشنگی را که او بلد است بخوانم. آخر سال همه شعرهای او را حفظ شده بودم اما به اندازه او بزرگ نبودم.

انشا هدف از زندگی
انشای هدف از زندگی

تابستان همان سال، هدف قبلی‌ام را به کل فراموش کردم. با هواپیما به مسافرت رفتیم و به این نتیجه رسیده بودم که قدرتمندترین فرد روی زمین یک خلبان است. برای همین تصمیم گرفتم هر کاری می‌توانم انجام دهم تا خلبان شوم و به هرجا خواستم بروم. خواهرم به هدف زندگی‌ام خندید و گفت که خلبان از خودش هواپیما ندارد. پس من تصمیم گرفتم یک هواپیما هم بخرم و این حداقل تا وقتی که به مدرسه رفتم، تبدیل به هدف بزرگی در زندگی من شده بود.

یکی از هدف‌های سال‌های دوران دبستان که هرگاه بهش فکر می‌کنم خنده‌ام می‌گیرد این بود می‌خواستم مثل جابر بن حیان، حافظ یا سعدی، ابن سینا و همه دانشمندان و شاعران بزرگ بشوم. آنها که فقط دانشمند یا فقط شاعر بودند به قدر کافی تلاش نکرده بودند، هدف زندگی من این شده بود که فرد بزرگی شوم نه مثل آنها که فقط در یک زمینه فعالیت کرده‌اند، به خودم می‌گفتم: من همه زمینه‌ها دانشمند خواهم شد و ادیب و فیلسوف و شاعر و نویسنده و...

انشا هدف از زندگی من
انشا هدف از زندگی نهم

از دیگر هدف‌های زندگی من گرفتن جایزه نوبل، رئیس جمهور شدن، کشف کردن یک عنصر دیگر، بهتر از پیکاسو نقاشی کشیدن و هزار هدف دیگر بود که کودکی‌ام با فکر کردن به آنها گذشت. اما هیچ کدام از آن اهداف ماندگار نشدند و الان در حد یک خاطره هستند.

الان یک نوجوان هستم. می‌توانم درست فکر کنم و با توجه به امکانات و استعدادهایم برای خودم هدف تعیین کنم. اینکه بتوانم یک انسان مفید به حال خودم، خانواده‌ام و جامعه باشم، هدفی مناسب برای داشتن زندگی خوب است و برای رسیدن به این هدف با تمام وجودم تلاش خواهم کرد.

نتیجه گیری : 

اهداف زندگی میتواند در هر سن و هر طرز فکری تغییر کند این موضوع اهمیت چندانی ندارد مهم نیست ما از این اهداف است ، مثلا اگر هدف ما خوب بودن و خوبی کردن به دیگران باشد حتی اگر به یک هدف نرسیم اما در هر کجا که باشیم و خوبی کنیم و بنده خوبی برای خداوند باشیم در واقع به اهداف خود رسیده ایم و رضایت از رسیدن به اهداف زندگی لذت بخش ترین بخش زندگی هر کسی است .

 

انشا هدف از زندگی

انشا هدف از زندگی چیست ، انشا درباره هدف از زندگی
انشا دربارهی هدف از زندگی ، انشا هدف از زندگی صفحه 81

انشا هدف زندگی (۹)

انشا هدف زندگی 

انشا های این نوشته بجز انشای اول که در دلبرانه مورد نگارش قرار گرفته است ، باز نشری از انشاهای سایت ستاره ، انشا سرا ، تاپ ترین ها و ... است . جهت رعایت کپی رایت : )

انشا هدف زندگی (۱۰)

 

مطالب مرتبط 

انشا شغل | 7 انشا در مورد انتخاب شغل و میخواهید در آینده چکاره شوید ؟

انشا آینده | 5 انشا در مورد آینده ، شغل آینده ، سفر به آینده و آینده نگری

انشا 13 آبان | 3 انشا در مورد روز دانش آموز برای پایه های مختلف

انشا روز دانش آموز | 5 انشا و تحقیق در مورد 13 آبان روز دانش آموز

انشا مادر | 10 انشا مورد مادر و روز مادر و لالایی مادر (ساده و ادبی )

انشا دفاع مقدس | 7 انشا در مورد جنگ تحمیلی ، شهدا و جانبازان

انشا ایران | 7 مقاله و انشا درباره ایران ، پرچم ایران و با موضوع ایران وطن من

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

purpose concept on signpost

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا شغل آینده | 7 انشا در مورد انتخاب شغل و میخواهید در اینده چکاره شوید ؟

انشا شغل | 7 انشا در مورد انتخاب شغل و میخواهید در آینده چکاره شوید ؟

انتخاب شغل آینده یکی از مهمترین انتخاب ها در زندگی هر شخص است ، این است که بزرگتر ها از جمله پدر و مادر ها ، مربیان و معلمین تلاش میکنند گاهی توجه کودکان را نسبت به آینده شغلی ، تحصیلی و زندگی شان جلب کرده و با کارهایی مثل کاردستی در مورد انتخاب شغل ، نقاشی شغل مورد علاقه و انشا شغل متوجه علایق و طرز فکر کودکان نسبت به آینده شوند تا بتوانند آنها را به سمت و سومی درستی در راستای علایق و استعداد هایشان سوق دهند. موضوع این نوشته از دلبرانه با موضوع انشا شغل و انتخاب شغل و همان جمله کیشه ای " میخواهید چه کاره شوید " است که در ادامه تقدیم حضور شما خواهد شد.

انشا شغل

انشا شغل

میخواهم در آینده چه کاره شوم ؟؟؟؟

این سوالی است که اغلب معلمین از دانش آموزان میکنند بنابراین بیشتر ما حداقل یک بار در مورد این موضوع انشا نوشته نوشته ایم که بالاخره قصد داریم وقتی بزرگ شدیم چکاره شویم . ممکن است این سوال برای کودکان یا نوجوانان سوالی جدی نباشد یا تصمیماتی که میگیرند موقتی و احساساتی باشد یا حتی با وجود انتخاب همان رشته در آینده در همان رشته مشغول به کار نوشند اما این موضوع لااقل کمک میکند در سن کودکی و نوجوانی به این که چه استعداد ها ، و همینطور چه اهداف و آرزوهایی دارند فکر کنند و نتیجه تفکرات کودکانه خود را باشما در میان بگذارند تا شما معلمین و اولیا هم بتوانید آنها را در مسیر استعداد و علایق خود راهنمایی کنید.

اگر چه در دنیا آدم بزرگ ها شغل های زیاد و جذاب بینهایت زیادند اما در دنیای کودکی معمولا آرزو در مورد انتخاب شغل محدود به چند گزینه پرطرفدار است که آنها را این پایین لیست کرده ام . شما چطور ؟ شما میخواهید یا میخواستید چکاره شوید ؟

  1. انشا شغل آینده : من میخواهم در آینده معلم شوم
  2. انشا شغل آینده :من میخواهم در آینده پلیس شوم
  3. انشا شغل آینده :من میخواهم در آینده دکتر شوم
  4. انشا شغل آینده :من میخواهم در آینده مهندس شوم
  5. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده فضانورد شوم
  6. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده سیاستمدار شوم
  7. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده خلبان شوم
  8. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده خواننده شوم
  9. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده بازیگر شوم
  10. انشا شغل آینده :میخواهم در آینده فوتبالیست شوم

انشا شغل (۲)

انشا شغل شماره یک

موضوع انشا : من میخواهم در آینده پلیس شوم 

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل مقدس و خطر ناک پلیسی انشا مینویسم .

میخواهم در آینده پلیس شوم 

من میخواهم در اینده پلیس شوم 

یادتان هست وقتی بچه بودیم شعری در مورد پلیس ها مخواندیم ؟ میگفتمی " شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ... "

شغل پلیس ها و زندگی واقعی نیروی انتظامی در دنیای واقعی مثل این شعر سخت است .

واقعا هر وقت مردم در خواب هستند یا روزهای تعطیل که مشغلول استراحت هستند یا موقع سرما و گرما

در خطر ناک ترین جا ها حضور دارند و با خطر ناک ترین افراد جامعه در حا مبارزه هستند.

برای فهمین اهمیت کار پلیس کافی است تصور کنیم یک روز پلیس نبود. میتوانید تصور کنید چه اتفاقی می افتاد ؟

شهر ها و روستان ها و کل کشور دچار نا امنی میشد و دزد ها ، قاتل ها و تبهکاران همه چیز را از بین می بردند.

به همین خاطر من میخواهم وقتی بزرگ شدم پلیس بشوم و با دزد ها و تبهکاران و قاتلان مبارزه کنم . آنها را زندانی کنم

تا مردم عادی بتوانند به خوبی و خوشی بدون ترس زندگی کنند .

موضوع انشا شغل پلیس
انشا شغل آینده پلیسی

نتیجه گیری : امنیت نعمت بزرگی است که تا وقتی وجود دارد کسی به آن توجه نمیکند و وقتی از بین رفت تازه مردم متوجه میشوند که چقدر خوب است.

به همین خاطر من میخواهم در آینده پلیس شوم

انشا شغل آینده من

انشا شغل آینده ، انشاء شغل پدر
انشا شغل معلم ، انشا شغل دکتر
انشا درباره شغل ، انشا درباره شغل آینده

انشا شغل (۳)

انشا شغل شماره دو 

موضوع انشا : من میخواهم در آینده پزشک شوم - من میخواهم در آینده دکتر شوم

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل دکتری انشا مینویسم .

انشا میخواهم در آینده پزشک شوم 
انشا میخواهم در آینده دکتر شوم 

من دوست دارم در آینده دکتر شوم.

چرا که دوست دارم به مردم کمک کنم و سلامتی ببخشم.

ولی من شاید بزرگ شدم به هر حال چیزهای بیش تری می فهمم و شاید نظرم عوض شود.

دوست دارم دکتر شوم چون علاوه بر داشتن علم به دکتر بودن به درد مردم می خورم

چون متاسفانه همه جای دنیا مریضی و آدم های بیمار وجود دارد پس وقتی آدم دکتر باشد میتواند همه جای دنیا به درد آدم های مریض بخورد .

دوست دارم دکتر باشم تا در این دنیا به یک دردی بخورم و جلوی زخم یا مریضی را بگیرم.

من اگر دکتر بشوم از آدمهای فقیر پول نمیگیرم اما آنها را درمان میکنم .

من اگر دکتر شوم سعی میکنم با علم و تحقیق درمان بیماری های سخت را پیدا کنم

تا دیگر کسی از مریضی درد نکشد و نمیرد.

دکتری انقدر شغل مهمی است که اگر در کشور ما یا شهر ما دکتر ها نباشند زندگی آدم ها به خطر می افتد و شاید نابود شود.

درست است که بعضی از پچه ها از دکتر ها میترسند ولی من سعی میکنم دکتر مهربان و خوش اخلاقی بشوم تا بچه ها از من نترسند.

دکتری بودن کار ساده ای نیست.اما من سعی می کنم  با درس خواندن و سعی تلاش به هدفم برسم و دکتر شوم .

اما اگر دکتر نشدم دوست دارم تلاش کنم همیشه انسان فداکاری برای میهن خود و مردم باشم.

مردم به خیلی از شغل ها احتیاج دارند یکی از آنها دکتر است اگر دکتر نشدم سعی میکنم یه کار مفید دیگر پیدا کنم که به مردم کمک کنم .

انشا میخواهم پزشک شوم 
انشا میخواهم دکتر شوم 

نتیجه گیری: در کشور ما یکی از مهم ترین شغل ها پزشکی است.من دوست دارم دکتر شوم تا به مردم کشور خود کمک کنم ، بخصوص به بیماران فقیر و کسانی که مریضی سختی دارند کمک کنم . ان شاالله. پایان

انشا انتخاب شغل

انشا انتخاب شغل آینده من  ، انشا انتخاب شغل آینده
انشاء انتخاب شغل  ، انشا انتخاب بهترین شغل 
انشا درباره انتخاب شغل ، انشا در مورد انتخاب شغل 
انشا شغل آینده (۱)

انشا شغل شماره سه

موضوع انشا : من میخواهم در آینده معلم شوم 

مقدمه : معلمی یعنی ازخود گذشتگی،برباری،صداقت، محبت کردن. معلم یعنی حضرت محمد (ص) وامامان معصوم علیهم السلام. پیامبران بهترین وبزرگترین معلهای بشریت اند ایشان با ازخود گذشتگی وبه خطر انداختن جان شان دین خدا را به مردم جهان آموختند وبه آن ها یاد دادند که چگونه زندگی کند و من امروز قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل معلمی انشا مینویسم .

موضوع انشا میخواهم در آینده معلم بشوم 
من دوست دارم وقتی بزرگ شدم معلم شوم 

معلمی یکی از بهترین وسخترین شغل ها به شمار می رود ، معلمان محترم با عشق وعلاقه درس میدهند . اگر معلمی وجود نداشت ویا اگر کسی حاضر نمی شد علم خودرا به دیکران بیاموزد مسلما الان این همه پیشرفت وتکنولوژی درزمینه های مختلف وجود نداشت واین همه آسایش،رفاه وسلامتی نبود .

من دوست دارم  در آینده معلم بشوم تا بازحمت وصبر وازخودگذشتگی،دانش آموزان را به سوی جهان روشن، وعلم ودانش راهنمایی  کنم ودرهای دانش وآداب درست زندگی کردن راه باز نمایم ازجهالت ونادانی نجاتش دهم وبسوی کارهای خوب راهنمایی کنم وازکارهای بد باز دارم. همانند پیامبران الهی که راه زندگی وراه راست را به ما آموختند آموزش بدهم.

شغل اینده معلمی 
میخواهم معلم شوم 

من میخواهم در آینده معلم شوم تا به بچه های وطنم و همشهریهای خودم درس بدهم وذره از نیاز های آن را برطرف سازم. به بچه های درس بدهم که آرزوی معلمی دارند. به آنها طوری درس دهم که ازدرس خواندن لذت ببرند وهیچ وقت ازیاد گرفتن ودرس خواندن دل سرد وخسته نشوند وباتمام وجودشان درس بخوانند.

میخواهید در آینده چکاره شوید ؟ معلم
من میخواهم در اینده معلم شوم 

من برای همه معلمان وشاگردان،آرزوی موفقیت می کنم وامید وارم که همیشه درحال پیشرفت وترقی درهمه زمینه ها باشند وبه امید آن روز که همه ما کشورمان را آباد وسربلند سازیم.

نتیجه گیری : معلمی شغل انبیاست و با همه سختی هایش میتواند بهترین شغل باشد من همه تلاشم را میکنم تا با درس خواندن و سعی و تلاش در آینده یک معلم خوب برای بچه های سرزمینم باشم .

میخواهید در آینده چکاره شوید

میخواهم در آینده چه کاره شوم
انشا میخواهید در آینده چکاره شوید

 

انشا شغل آینده (۲)

انشا شغل شماره چهار

موضوع انشا : من میخواهم در آینده وکیل شوم 

مقدمه : قانون و رعایت قانون میتواند باعث پیشرفت یک جامعه و موفقیت افراد جامعه شود. و وکلا از جمله کسانی هستند که میتوانند به برقراری عدالت و رعابت قانون کمک کنند من امروز قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل وکالت انشا مینویسم .

موضوع انشا شغل آینده وکالت
انشا در مورد شغل آینده وکیل

امروز می خواهم درباره شغلی که قرار است در اینده دور داشته باشم برایتان بگویم
هر کسی در این دنیا شغل خاصی را دارد که متناسب با علاقه ان شخص به ان شغل است به نظر من همه شغل ها خوبند معلمی مهندسی پزشکی و غیره ولی من از بین همه این شغل ها وکالت را مد نظر خود قرار داده ام

من وکالت را دوست دارم زیرا می توانم از این راه به خوانواده هایی که در کار هایی قضایی وقانونی مشکل دارند کمک کنم وهمچنین من می توانم از این راه از حق یا حقوق یک فرد یا یک شخص مظلوم دفاع کنم به نظر من وکالت کاری است ابرو مندانه سخت و مشکل و همچنین نیاز به صبر وتحمل وشکیبایی دارد برای این که بخواهی کاری را به خوبی انجام دهی باید پشتکار داشته باشی به نظر من وکالت وحتی شغل های دیگر فقط برای خدمت به مردم و جامعه ای که در برابر اسیب قرار گرفته اند بوجود امده اند

من سعی می کنم درس بخوانم و با علمی که در من اشکار شده است کارهایم را با دقت و به درستی انجام دهم
پیامبر اکرم فرموده اند
بوسیله علم خدا اطاعت وپرستیده می شود و همچنین خداوند شناخته می شودعلم جلو دار عقل است.

من میخواهم در آینده وکیل شوم 
میخواهید در آینده چکاره شوید ؟ وکیل 

نتیجه گیری : کمک به مظلوم در هر شرایطی مورد پسند خداست و من میخواهم با انتخاب شغل وکلات در آینده به کسانی که نیازمند کمک قانون هستند کمک کنم تا عدالت و برابری در جامعه برقرار شود.

 

انشا شغل آینده

انشا شغل آینده من ،انشا در مورد شغل آینده من
انشا در مورد شغل آینده ، انشا در مورد شغل آینده به زبان کودکانه

انشا شغل آینده (۳)

 

انشا شغل شماره پنج

موضوع انشا : من میخواهم در آینده مهندس شوم 

مقدمه : شاید رشته های مهندسی برای خیلی از دانش آموزان آشنا نباشد من امروز میخواهم در مورد کاربرد های رشته های مهندسی و اهمیت آنها با شما صحبت کنم و بگویم چرا دوست دارم در آینده مهندس شوم ؟

موضوع انشا شغل آینده مهندس 
انشا در مورد شغل مهندسی 

خیلی از ما دوست داریم در کودکی معلم یا پزشک یا خلبان یا فوتبالیست و بازیگر شویم ولی من میخواهم با شما در مورد رشته مهندسی صحبت کنم. تا جایی که من میدانم تخصص در هر رشته فنی را مهندسی میگویند ، مثلا مهندس عمران ، مهندس ساختمان ، مهندس برق ، مهندس مکانیک ، مهندس معدن ، مهندس نفت ، مهندس کشاورزی و مهندس راه سازی ، مهندس ماشین آلات ، مهندس متالوژی و ....

تصور کنید اگر این مهندسان نبودند چه اتفاقی می افتاد ، مثلا اگر مهندس های عمران و ساختمان نبودند همه ساختمان ها غیر استاندارد و اشتباهی ساخته میشد یا اگر مهندس راه نبود نمیتوانستیم این همه راه بین شهر ها و روستاها بکشیم یا مهندس کشاورزی به کشاورز ها کمک میکند به صورت علمی کشاورزی کنند و زمین را به صورت علمی آبیاری کنند تا در مصرف آب صرفه جویی شود یا مهندس برق که در همه رشته ها در کارهای برقی کمک میکند یا مهندس معدن که کمک میکند فلزات و مواد معدنی را استخراج کنیم یا مهندس نفت در استخراج و تبدیل نفت به بنزین و وسایل مفید تخصص دارد .یا مهندس مکانیک در تعمیر ماشین ها و ماشین آلات صنعتی توانایی دارد.

میخواهم در آینده مهندس شوم 
انشا در مورد شغل آینده من مهندسی

حالا تصور کنید اگر این افراد متخصص نبودند ما بیشتر کارها ناتوان میشدیم. پس نتیجه میگیریم کار مهندسان خیلی سخت و با اهمیت است .

البته مهندس ها باید سعی کنند خوب درس بخوانند و مهارت کافی کسب کنند تا کارهایی که در آینده به عهده آنها قرار داده میشود درست انجام دهند چون کارهای آنها روی زندگی مردم اثر دارد .

من چون کار های فنی را دوست دارم میخواهم در آینده مهندس شوم تا برای کشور و مردم مفید باشم.

انشا شغل آینده و اهمیت انتخاب شغل

میخواهم در آینده چه شغلی را انتخاب کنم
میخواهم وقتی بزرگ شدم چکاره شوم ؟

انشا میخواهید چکاره شوید؟ (۲)

انشا شغل شماره شش

موضوع انشا : من میخواهم در آینده خلبان شوم 

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل خلبانی انشا مینویسم .

موضوع انشا شغل آینده خلبانی 
انشا در مورد خلبانی شغل آینده 

من عاشق پرواز هستم و فکر میکنم دوست دارم در اینده خلبان شوم تا بتوانم در آسمان پرواز کنم .

به نظرم پرواز کردن با هواپیما شغل بسیار هیجان انگیز و جالبی است و انسان هیچ وقت از این کار خسته نمیشود.

خلبان ها اگر جنگ شود باید با هواپیما های جنگی به کمک ارتش و سپاه با دشمنان بجنگند

مثل شهید بابایی و شهید دوران که خلبان بودند و در جنگ شهید شدند

من هم دوست دارم خلبان هواپیمای مسافر بری یا هواپیمای جنگی شوم و برای کشورم مفید تر باشم .

میخواهید در آینده چکاره شویم ؟ خلبان 
من میخواهم در آینده خلبان شوم 

یکی از چیزهایی که من در خلبانی دوست دارم این است که به کشور های مختلف سفر میکنم و با مردم کشور های مختلف آشنا میشوم و جاهای قشنگی که در کره زمین وجود دارد می بینم.

البته من میدانم خلبانی شغل خطرناکی است و ممکن است هواپیما سقوط کند بخصوص خلبان هواپیمای جنگی کار خطرناکی دارد . اما با وجود این من باز هم خلبانی را دوست دارم.

امیدوارم بتوانم خوب درس بخوانم و تلاش زیادی کنم تا موفق شوم یک خلبان خوب و شجاع برای کشورم باشم.

انشا درباره شغل آینده من

انشا در مورد شغل آینده ی من
انشا در مورد شغل آینده  به زبان ساده

 

انشا میخواهید چکاره شوید؟ (۳)

انشا شغل شماره هفت 

موضوع انشا : من میخواهم در آینده فوتبالیست شوم 

مقدمه :  قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل فوتبالیست بودن انشا مینویسم .

انشا شغل اینده فوتبالیست 
میخواهم در آینده فوتبالیست شوم

من آرزو دارم در اینده فوتبالیست شوم البته میدانم خیلی از پسرها و دختر ها دوست دارند در آینده فوتبالیست شوند چون فوتبالیست های بزرگ خیلی مشهور و پولدار و محبوب هستند .

همه فوتبالیست های خوب را دوست دارند وانها را تشویق میکنند و دوست دارند با آنها عکس بگیرند

حتی مادر ها وقتی فوتبالیست ها ی ایرانی دارند بازی میکنند برای آنها دعا میکنند

اما من فوتبال را به خاطر هیجان و لذتی که دارد دوست دارم . چون بهترین تفریحی که تا حالا تجربه کرده ام فوتبال است .

من هیچ وقت از فوتبال بازی کردن خسته نمیشوم و به نظر دوستان و مربی ام من خیلی در فوتبال با استعداد هستم .

البته استعداد در فوتبال کافی نیست و باید سعی و تلاش زیادی کرد و هیچ وقت خسته نشد

با تلاش زیاد و پشتکار میتوان فوتبالیست خوب و مطرحی شد و حتی به تیم ملی رفت.

من آرزوی میکنم روزی انقدر فوتبالیست قوی باشم که وارد تیم ملی شوم و با گل زنی برای کشورم افتخار کسب کنم

 و همه مردم و پدر و مادرم را خوشحال کنم .

نتیجه گیری : انسان در هر کاری میتواند برای خانواده و کشور خود مفید باشد اما من دوست دارم تلاش کنم که فوتبالیست خوب و مطرحی در ایران باشم و به موفقیت های زیادی برسم و در تیم های خوب بازی کنم.

موضوع انشا میخواهید در آینده چکاره شوید

انشا در مورد میخواهید در آینده چه کاره شوید
انشاء میخواهید در آینده چکاره شوید

انشا میخواهید چکاره شوید؟ (۱)

انشا شغل اینده

انشا درباره شغل ، انشا درباره شغل اینده من
انشا در مورد شغل ، انشا در مورد بهترین شغل برای آینده 

انشا در مورد شغل (۱)

کودکان خود را از بچگی مجبور به انتخاب شغلی که خودتان دوست دارید نکنید .

حالا که صحبت از انتخاب شغل و شغل آینده شد گفتم برای شما پدر و مادر ها مطلبی را بازنشر کنم که حواستان را جمع کند از بچگی برای بچه هایتان خط و نشان نکشید که تو باید فلان کاره بشوی ، شاید بگویید خیر و صلاح آنها را میخواهید ، بله قطعا همینطور است اما این نوشته را که از سایت عصر ایران بازنشر شده را بخوانید که متوجه شوید این کار به شدت اشتباه است . این مقاله از سایت عصر ایران در اینجا بازنشر شده است .

بچه ها قرار نیست ناکامی های ما را جبران کنند.

بسیاری از پدر و مادرها، رؤیاهای محقق نشده خود را در آینده فرزندان شان جست و جو می کنند. خیلی ها هم معتقدند که چشم انداز زندگی بزرگسالی فرزندان شان را باید از دوران کودکی برایشان ترسیم کرد تا "بچه، هدف داشته باشد." به همین دلیل است که خیلی از پدر و مادرها، شغل آینده فرزندان خود را تعیین و به وی ابلاغ می کنند!

تو باید دکتر شوی ! تو باید مهندس شوی !

این ابلاغ می تواند مستقیم باشد: تو باید پزشک شوی... مهندس که بشوی باید خانه جدیدمان خودت درست کنی... آرزو دارم تو هم مانند عمویت خلبان خوبی بشوی... . یا غیر مستقیم: می بینی پزشک ها چقدر خوب پول در می آورند؟... همیشه آرزو داشتم یک خلبان بشوم ولی نتوانستم ... خوش به حال همسایه! پسرش توانست در آزمون وکالت قبول شود... . تحت تأثیر همین القائات -به علاوه رؤیاپردازی های کودکانه- است که از هر دانش آموزی بپرسی که می خواهی چه کاره شوی، فوراً شغل آینده اش را می گوید و اتفاقاً هم اکثرشان می خواهند پزشک شوند (با تعیین تخصص)، یا مهندس، یا معلم یا خلبان.

کودکان خود را از "تله ذهنی" نجات دهید

و بدین ترتیب سال های کودکی و نوجوانی در رؤیای شغلی سپری می شود که هیچ دورنمای مشخصی برای رسیدن به آن وجود ندارد.
فراتر از دورنما، اساساً هیچ تضمینی وجود ندارد که آنچه تحت عنوان شغل آینده در ذهن فرزندان بارگذاری می شود، با مختصات فکری، ذهنی، جسمی و علایق فردی آنها در آینده همخوانی خواهد داشت یا خیر؛ و نیز مشخص نیست که آیا شرایط لازم برای رسیدن به آن هدف، محقق خواهد شد؟

در واقع بزرگ ترها و مشخصاً پدر و مادرها رؤیایی را در ذهن فرزندان شان می کارند که به احتمال قوی محقق نمی شود که اگر قرار بود محقق شود، به جز اندکی، همه بزرگسالان امروز - کودکان دیروز - یا پزشک بودند یا مهندس، یا خلبان یا معلم!

واقعیت این است که تعیین یک شغل مشخص در ذهن کودکان و نوجوانان، آنان را از فرصت های زیادی که می توانند بدانها بیندیشند و در آینده انتخاب کنند، باز می دارد. تعیین شغل آینده فرد در کودکی، در واقع یک "تله ذهنی" ایجاد می کند و فرد در آن می ماند.

هیچ کس از آینده خبر ندارد.

آینده، سرشار از موقعیت های جدیدی است که هیچ کدام از ما خبری در آنها نداریم. وقتی تمام آینده فرزندمان را در یک تله ذهنی متوقف می کنیم در واقع او را از موقعیت ها و فرصت های زیادی که در زندگی هر فرد پیش می آید محروم می کنیم، بدین گونه که او به گزینه های دیگر فکر نمی کند یا اگر هم فکر کند، با احساس کدورت است. همچنین کودک، نوجوان و جوانی که گرفتار یک تله ذهنی است و تمام زندگی و رؤیاهایش حول یک شغل یا رشته تحصیلی خاص می چرخد، به احتمال قوی، فرصت های زیادی را از زندگی اش خط می زند.

ناکامی برای همه عمر

به علاوه، خیلی ها وقتی به آنچه بزرگ ترها برایش تصویر کرده اند نمی رسند (که اغلب هم همین طور است)، تا آخر عمر احساس ناکامی خفیفی با آنها همراه است، حتی اگر از شغلی که الان دارند رضایت داشته باشند.

 به پرسش کودکان " وقتی بزرگ شدم بهتر است چکاره بشوم " چه جوابی بدهیم؟

تا بدین جای بحث مشخص شد که بهتر است از ترسیم یک نقطه خاص و شغل معین به طور جدی خودداری کنیم. حال سوال اینجاست که در برابر پرسش کودکان خود که "وقتی بزرگ شدم چه کاره بشوم؟" چه پاسخی دهیم؟

بهتر است به فرزندمان بگوییم که همه شغل ها خوب و ضروری هستند و فرقی نمی کند که چه شغلی داشته باشی. مهم این است که هر شغلی که داری سعی کنی در آن بهترین باشی، مثلاً یک پرستار خوب ، بهتر از یک پزشک متوسط است و یک پزشک خوب هم بهتر از یک پرستار متوسط است. در همین مثال، خود پزشکی و پرستاری مورد قضاوت قرار نمی گیرد که کدامش بهتر است، بلکه ملاک قضاوت این است که کدامشان در شغل خود بهتر هستند.

اگر فرزندمان با این ذهنیت بزرگ شود، درگیر این نخواهد بود که "اگر فلان رشته را که بدان علاقه مندم انتخاب کنم شاید اطرافیانم ناراضی باشند" بلکه انتخابی که بدان علاقه دارد را در پیش می گیرد و سعی می کند در مسیر انتخابی اش، بهترین باشد.

انشا در مورد شغل (۵)

مطالب مرتبط :

انشا آینده | 5 انشا در مورد آینده ، شغل آینده ، سفر به آینده و آینده نگری

انشا 13 آبان | 3 انشا در مورد روز دانش آموز برای پایه های مختلف

انشا روز دانش آموز | 5 انشا و تحقیق در مورد 13 آبان روز دانش آموز

انشا مادر | 10 انشا مورد مادر و روز مادر و لالایی مادر (ساده و ادبی )

انشا دفاع مقدس | 7 انشا در مورد جنگ تحمیلی ، شهدا و جانبازان

انشا ایران | 7 مقاله و انشا درباره ایران ، پرچم ایران و با موضوع ایران وطن من

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

لباس خواستگاری | 40 عکس شومیز حریر و بلوز شلوار دخترانه برای خواستگاری

لباس خواستگاری | 40 عکس شومیز حریر و بلوز شلوار دخترانه برای خواستگاری

مدل لباس های این نوشته از دلبرانه مختص لباس خواستگاری در جلسه اول که معمولا به صورت زنانه و فقط با حضور خانم ها برگزار میشود است . همانطور که رسم خیلی از ما ایرانی هاست در جلسه اول خواستگاری فقط خانم ها مثل خواهر و مادر و یکی از اقوام نزیک آقا داماد به خانه عروس خانم میروند تا به شکلی صمیمی و غیر رسمی با عروس خانم و خانواده ایشان آشنا شوند و از آنجایی که در این مراسم آقایان حضور ندارند ، دختر خانم میتواند با لباس های راحت تر و باز تر بدون حجاب ظاهر شود . مدل شومیز شلوار های این نوشته باش توجه به رنگ بندی ملایم و مدل ها ساده و شیک دخترانه برای این مراسم بسیار مناسبند.

لباس خواستگاری

لباس خواستگاری

لباس خواستگاری (۱)

لباس مناسب مراسم خواستگاری 

قبل از هر چیز باید بگوییم که در بیشتر جاهای ایران دو جور خواستگاری داریم ، که هر کدام رسم و رسوم ویژه ای دارند و لباس و تیپ و ارایش ویژه ای میطلبد. که در ادامه در مورد هر دو مراسم توضیح مختصری میدهیم .

جلسه اول - مراسم خواستگاری زنانه

که فقط با حضور خانم ها مثلا خواهر و مادر آقا داماد و خواهر و مادر عروس خانم و نهایتا یک یا دو نفر از اقوام درجه یک مثل عروس خوانواده یا خاله و عمه حضور دارند این مجلس ، بیشتر برای آشنایی کلی از عروس خانم و خانوده محترمش و البته دیدن ظاهر و رفتار عروس خانم در یک جلسه غیر رسمی تشکیل میشود. با توجه به نبودن آقایان

جلسه دوم - مراسم خواستگاری رسمی با حضور آقا داماد 

این جلسه با حضور آقایان برگزار میشود و رسمیت بیشتری دارد . منظور از اقایان پدر و بردارد عروس خانم و آقا داماد و البته خود آقا داماد است . این جلسه بعد از مراسم خواستگاری زنانه است و برای آشنایی بیشتر صحبت بر سر موضوعات مهم تر مثل جهیزیه و مهریه و شیربها و برگزرای مراسم عروسی و البته صحبت عروس خانم و آقا داماد با هم است .

لباس خواستگاری جدید
لباس خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری (۲)

آرایش در جلسه خواستگاری 

با توجه به جوانی و شادابی چهره و زیبایی طبیعی این سن و سال لزومی ندارد که حتما در جلسه خواستگاری آرایش داشته باشید . بخصوص که حضور بدون آرایش در جلسه خواستگاری نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس بالا ی شما به خانواده آقا داماد خواهید بود.

اما اگر اصرار به ارایش در این جلسه دارید تا حد امکان از رنگ ها و مدل های آرایش طبیعی و ملایم استفاده کنید ، چرا که آرایش شدید هم سن و سال شما را بالا میبرد و شما را مسن نشان میدهد هم حالت معصومیت و پاکی و شادابی چهره جوان شما را از بین میبرد و هم ممکن است شما را زیادی ذوق زده و مشتاق نسبت به انجام شدن این پیوند نشان دهد. علاوه بر این ها ممکن است خانواده داماد این برداشت را داشته باشند که با این همه آرایش ما اصلا خود واقعی عروس خانم را ندیدیم .

در مورد آرایش معمولی هم استفاده از یک کرم پور و پنکیک ملایم ، یک سایه کاملا محو ، ریمل و یک رژ لب صورتی یا کالباسی ملایم کفایت میکند و لازم نیسنت از هفت قلم سایه عربی و خط چشم کشیده و رژ لب قرمز و جیگری برای مراسم خواستگاری استفاده کنید .

لباس خواستگاری ایرانی

لباس خواستگاری (۳)

مدل لباس های پیشهادی برای مراسم خواستگاری 

لباس خواستگاری برای جلسه خواستگاری زنانه : در این جلسه با توجه به نبودن آقایان میتوانید لباس های راحت تر مثل شومیز شلوار ، بلوز شلوار ، بلوز دامن ، کت و دامن سارافون دامن و البته همه این ها بدون شال و روسری و چادر و با یک آرایش ملایم پیشنهاد میشود . مدل لباس های موجود در این نوشته نمونه هایی از شیک ترین و ساده و دخترانه ترین لباس هایی است که میتوانید برای خواستگاری انتخاب کنید.

لباس خواستگاری برای جلسه خواستگاری رسمی : در این جلسه به علت حضور آقایان بهتر است از لباس های پوشیده به همراه شال و روسری و یا چادر استفاده شود. کت و دامن بلند ، شومیز گشاد و دامن ، سارافون دامن ، تونیک مجلسی با دامن یا شلوار میتواند یکی از این انتخاب ها باشد. اما هر هر لباس پوشیده و شیک و دخترانه دیگری که حالت رسمی داشته باشد میتواند استفاده شود.

لباس خواستگاری برای مراسم زنانه
لباس خواستگاری درسا در عاشقانه

لباس خواستگاری (۴)

شال و روسری خواستگاری

روسری وشالی که قرار است در مراسم خواستگاری استفاده کنید باشد چند ویژگی ساده داشته باشند .

  • شال و روسری ست لباس خواستگاری باشند : 

البته منظور از ست بودن این نیست که لزوما همرنگ یا در طیف رنگی لباس ها شال و رو روسری انتخاب کنید ، بلکه کافی است از رنگی بندی مشابه یا متضادی که همنشینی خوبی با رنگ لباس شما دارد انتخاب کنید ، گاهی یک رنگ متضاد ولی شیک جلوه بسیار زیباتری نسبت به رنگ مشابه دارد . اما اگر تصمیم گرفتید از یک شال یا روسری متضاد با رنگ لباس استفاده کنید بهتر است کی گردنبند بلند یا یک دسبند یا صندل و خلاصه یک تکه از لباس را آن هماهنگ کنید تا هارمونی کامل در ظاهر شما ایجاد شود.

  • شال و روسری با رنگ پوست شما هماهنگ باشد :

همه ما به تجربه متوجه شده ایم بعضی از انواع شال و روسری با توجه به رنگ پوست ما بیشتر به ما می آیند و بعضی کمتر مثلا این که رنگ های تیره بیشتر به ما می آید یا روشن ، رنگ های سرد مناسب پوست ماست یا رنگ های گرم ، رنگ های براق برای ما مناسب تر است یا رنگ های مات ، روسری و شال ساده را بیشتر می پسندید یا روسری و شال طرح دار و گل گلی و ... این ها نکاتی است که با تجربه متوجه آنها شده ایم . اما دقت کنید تا جایی که ممکن است از رنگ های تیره مثل مشکی و سرمه و قهوه سوخته برای شال و روسری خواستگاری استفاده نکنید چون در خیلی فرهنگ ها این رنگ ها را برای عروس خانم خوش یمن نمیدانند.

  • شال و روسری راحت و مناسب فصل انتخاب کنید. 

در انتها بهتر است شال و روسری انتخاب کنید که اولا مناسب فصل باشد و ضمنا راحت باشد ، لیز نخورد و خش خش نکند در غیر این صورت در طول خواستگاری بجای این که حواستان به خودتان و صحبت های بقیه باشد باید مدام در حال مرتب کردن روسری روی سرتان باشد که کج و کوله روی سر دیده نشود.

لباس خواستگاری برای دختر
لباس خواستگاری رنگ روشن

لباس خواستگاری (۵)

چند نکته دیگر در مورد ظاهر شما در روز خواستگاری 

  1. حتما قبل از مراسم دوش بگیرید و پس از آن از مام یا دئودورانت ( خوشبو کننده بدن ) استفاده کنید. چرا که به خاطر پذیرایی از مهمان ها و بیشتر از آن استرس ممکن است عرق کنید و بوی عرق بگیرید .
  2. عطر بزنید ، عطر زدن از مستحبات موکد در اسلام است و یک رایحه ملایم و خوش تاثیری به مراتب بیشتر از آرایش غلیظر روی مهمان های شما خواهد داشت.
  3. مسواک فراموش نشود ، گفتن ندارد ولی ممکن است در شلوغی روز خواستگاری فراموش کنید . دهان خوش بود نشان دهنده پاکیزگی و شخصیت شماست بخصوص اگر در وعده های غذایی قبل از سیر و پیاز و سبزی استفاده کرده باشید .
  4. در مورد ظاهر اگر بین پوشیدن چند لباس مردد هستنید بدون هیچ تردیدی رنگ های روشن را به جای تیره و تیپ های ساده و دخترانه را به جای تیپ های زنانه و زرق و برق دار انتخاب کنید .
  5. و نکته مهم و نهایی این است که در نشست و برخواست صحبت کردن و لباس پوشیدن همانی باشید که همیشه هستید ، اعتماد به نفس داشته باشید و از ادا در آوردن و وانمود کردن به چیزی که نیستید بپرهیزیدو در نهایت همه چیز را در حد امکان ساده بگیرید چون سادگی دلپذیر و  آرامش آفرین است و تجملات معذب کننده و استرس زا.

لباس خواستگاری اینستاگرام
لباس خواستگاری instagram

لباس خواستگاری (۶)

لباس خواستگاری دختر
لباس خواستگاری دخترانه شیک

در ادامه نظر شما عزیزان را مدل لباس خواستگاری از نوع شیک و ساده و دخترانه آن جلب میکنم که امیدورم مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرد . شومیز های این تصویر به تازیگ جزء ترند های دنیای مد و لباس هستند و به راحتی رنگ بندی های مختلفی از آن را میتوانید در بازار پیدا کنید. اما اکثر عکس های این نوشته متعلق به برند ایرانی بهین دخت هستند . جهت رعایت کپی رایت .

لباس خواستگاری (۷)

لباس خواستگاری www
لباس خواستگاری.com

لباس خواستگاری (۸)

لباس خواستگاری 2018

مدل لباس خواستگاری 2019
مدل لباس خواستگاری دخترانه 2020

لباس خواستگاری (۹)

مدل لباس خواستگاری

مدل لباس خواستگاری شیک و ساده
مدل لباس خواستگاری دخترانه ایرانی

لباس خواستگاری (۱۰)

مدل لباس خواستگاری ایرانی
مدل لباس خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری (۱۲)

مدل لباس خواستگاری ایرانی پوشیده
مدل لباس خواستگاری پوشیده

لباس خواستگاری (۱۳)

مدل لباس خواستگاری شیک و ساده
مدل لباس خواستگاری اینستاگرام

لباس خواستگاری (۱۴)

مدل لباس خواستگاری
مدل لباس خواستگاری دخترانه 2019

لباس خواستگاری (۱۵)

شومیز خواستگاری

لباس خواستگاری (۱۶)

شومیز برای خواستگاری
مدل شومیز خواستگاری

لباس خواستگاری (۱۷)

شومیز مناسب جلسه خواستگاری
شومیز حریر  شیک روز خواستگاری

لباس خواستگاری (۱۸)

شومیز برای روز خواستگاری
شومیز مناسب خواستگاری

لباس خواستگاری (۱۹)

بلوز شلوار برای خواستگاری

شومیز و شلوار خواستگاری
بلوز و شلوار خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری (۱۱)

بلوز شلوار خواستگاری
بلوز بلند و شلوار برای خواستگاری

لباس خواستگاری (۲۱)

پیراهن شلوار خواستگاری دخترانه
بلیز شلوار خواستگاری

لباس خواستگاری (۲۲)

بلوز خواستگاری
بلوز شلوار برای خواستگاری

لباس خواستگاری (۲۵)

بلوز شلوار خواستگاری
مدل بلوز خواستگاری

لباس خواستگاری (۲۶)

بلوز مخصوص خواستگاری
بلوز مناسب خواستگاری

لباس خواستگاری (۲۷)

بلوز شلوار شیک برای خواستگاری
بلوز و شلوار خواستگاری جدید

لباس خواستگاری (۲۸)

بلوز شلوار دخترانه

لباس خواستگاری (۲۹)

بلوز شلوار دخترانه مجلسی
بلوز شلوار دخترانه نخی

لباس خواستگاری (۳۰)

بلوز شلوار دخترانه اسپرت
بلوز شلوار دخترانه شیک

لباس خواستگاری (۳۱)

بلوز شلوار دخترانه بیرونی
بلوز شلوار دخترانه تابستانه

لباس خواستگاری (۳۲)

بلوز شلوار دخترانه 2018

بلوز شلوار مجلسی دخترانه 2019
بلوز شلوار مجلسی دخترانه 2020

لباس خواستگاری (۳۴)

مدل بلوز شلوار دخترانه 2019
بلوز و شلوار دخترانه 2018

لباس خواستگاری (۳۵)

بلوز و شلوار زنانه 2019
مدل بلوز شلوار زنانه 2020

لباس خواستگاری (۳۶)

مدل بلوز شلوار زنانه 2019
مدل بلوز و شلوار دخترانه 2020

لباس خواستگاری (۳۷)

شومیز شلوار دخترانه

شومیز و شلوار دخترانه
مدل شومیز و شلوار دخترانه

لباس خواستگاری (۲۴)

شومیز با شلوار دخترانه
ست شومیز و شلوار دخترانه

لباس خواستگاری (۳۸)

عکس شومیز و شلوار دخترانه
انواع شومیز و شلوار دخترانه

لباس خواستگاری (۳۹)

لباس درسا

لباس درسا در عاشقانه
لباس درسا در فیلم عاشقانه

لباس خواستگاری (۳۳)

لباس درسا در خواستگاری
لباس درسا عاشقانه

لباس خواستگاری (۲۳)

لباس خواستگاری زنانه

لباس مجلس خواستگاری زنانه
لباس مناسب برای خواستگاری زنانه

لباس خواستگاری (۴۰)

آداب خواستگاری 

چند نکته که باید قبل از خواستگاری به آن توجه کنید . این نوشته از سایت خوب تسنیم در اینجا بازنشر شده است .

زمان خواستگاری از قبل تعیین شود

خانواده پسر باید قبل از حضور در خانه دختر، زمان و ساعت خواستگاری را با خانواده دختر هماهنگ کنند. تا خانواده دختر بتوانند شرایط خواستگاری و خانه را برای حضور خواستگاران مهیا کنند؛ ولی اگر بدون هماهنگی وارد خانه دختر شوند، شاید خانواده دختر و وضعیت خانه به طوری باشد که پذیرش مهمان ها کمی به تاخیر بیانجامد و باعث سوء تفاهم و حس بی احترامی به خانواده پسر دست بدهد که اصلا خوشایند نیست. زمان خواستگاری بعد از ظهر( 7-4 بعد از ظهر) و یا ساعات اولیه شب باشد؛ زیرا در این موقع از روز معمولا تمام اعضاء خانواده و افراد تاثیرگذار دختر و پسر در خانه حضور داشته و می توانند در خواستگاری شرکت کنند.

پوشش مناسب خواستگاری

لباس افراد نشان دهنده شخصیت، طرز تفکر و فرهنگ آنان است. نادیده گرفتن این اصل از سوی دختر و پسر می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای آنان به همراه داشته باشد. بنابراین، بر دختر، پسر و خانواده هر دو آنها لازم است لباسی مناسب از لحاظ رنگ و مدل، ارزشهای دینی و جامعه، بدون پز و چشم و هم چشمی انتخاب کنند. برخی گمان میکنند لباس روز خواستگاری باید همان گونه باشد که همیشه می پوشند، برخی دیگر عقیده دارند باید از لباسهای مجلسی شیک با آرایش های تند استفاده کنند. باید دانست این گونه پوشش ها مناسب مراسم خواستگاری نیست. بهتر است در جلسه خواستگاری، لباس متناسب آن جلسه را پوشید. زیرا دیدن دختر و پسر در لباس مناسب خواستگاری تأثیر عمیقی بر هر دو و خانواده هایشان دارد.

آراستگی در خواستگاری

آراستگی ظاهری تأثیر به سزایی در فرد مقابل دارد. به همین علت دخترها در جلسه خواستگاری نسبت به آرایش سر و صورت خود بسیار مقید هستند. اما اگر این آراستگی به قصد پنهان کردن عیب خود باشد، به نوعی نشان دهنده عدم صداقت است. هر چند این پنهان کاری عبور از مرحله اول ازدوج را تسریع می بخشد، اما ممکن است این امر منجر به بر هم خوردن نامزدی آنان و یا حتی منجر به جدایی طرفین در زندگی مشترک شان گردد.

هم چنین طبق قانون اسلام اگر فرد به وسیله آرایش کردن عیب خود را بپوشاند، عقد باطل است. از سویی زینت برای نامحرم حرام است و مانع ازدواج صحیح میشود. آراستگی و مرتب کردن سر و صورت، لباس و ... تا اندازهای مناسب است که عیب را نپوشاند که این نشان دهنده رشد اجتماعی افراد می باشد. بهتر است دختر یا پسر از همان اول عیب هم دیگر را ببینند تا در آینده با مشکلی از این نظر برخورد نکنند.

گل و شیرینی خواستگاری

تهیه گل و شیرینی برای خواستگاری از نمادهای زیبا و به یاد ماندنی این مراسم است. که نمایانگر حسن سلیقه، مهر و محبت داماد و نیز توجه ویژه خانواده داماد به عروس و خانواده اش می باشد. پس باید بیشتر به زیبایی آن اهمیت داد تا قیمتش (حتی اگر خواستگاری به سرانجام نرسد)

بعضی از افراد گل و شیرینی های خاص را نمی پسندند مثلاً برخی گل گلایل، داوودی یا شببو را برای مراسم سوگواری مناسب می دانند. شیرینی های بزرگ را نشانۀ بی سلیقه گی فرد مقابل به حساب می آورند، ممکن است حتی رنگ گل، مفهوم ویژهایی برای عده ایی داشته باشد، برای نمونه برخی به علت ناآگاهی، رنگ زرد را نشانۀ نفرت می دانند. این در حالی است که رنگ زرد نشاط آور و نماد زندگی است. به همین دلیل در انتخاب گل و شیرینی توجه به تجربه دیگران، سلیقه خود و عرف مهم است.

جلسه اول گل ببریم یا نه ؟

خانواده پسر با توجه به شناختی که از شرایط فرهنگی و اجتماعی خانواده دختر دارند بهتر است در جلسه اول خواستگاری با خود گل ببرند چون این کار به دو جهت اهمیت می یابد: اول این که اگر خانواده دختر انتظار آوردن گل را داشته باشند ولی چنین کاری انجام نشود ممکن است آن را به حساب بی احترامی یا دست کم گرفتن خود بگذارند. دوم این که در شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اگر در اولین جلسه گل برده شود اثر روانی خوبی بر روی خانواده دختر خواهد داشت.

ورود میهمانان و نحوه برخورد با آنها

زمانی که خانواده پسر، زنگ در را می زنند، خانواده دختر باید جلوی درب حاضر شده، میهمانان را به داخل راهنمایی کنند. اصولاً خانواده پسر در بالای مجلس و خانواده دختر در پایین مجلس می نشینند و مشغول تعارفات و احوال پرسی می گردند. در بسیاری از خانواده ها، دختر خانم به استقبال خانواده پسر نمی رود.

در برخی از خانواده ها هم استقبال دختر از خانواده پسر نوعی ادب محسوب می شود، پس از احوال پرسی مختصری جمع را ترک می کند و بعد از مدتی با سینی چای یا شربت وارد می شود. اما امروز در برخی خانواده ها دختر همراه با خانواده خود در مراسم خواستگاری می نشیند و فرد دیگری با چای یا شربت از خانواده پسر پذیرایی می کند. بعد از خوش و بش خانواده ها، یکی از اعضای خانواده پسر که بیان شیواتری دارد، آغازکننده صحبت های اصلی مراسم خواستگاری میشود.

نحوه گرفتن گل از پسر

گرفتن دسته گل از پسر، متناسب با آداب و رسوم اقوام در کشور ایران، متفاوت است.
برخی از خانواده ها دسته گل تهیه شده در مراسم خواستگاری را به دختر خانم و برخی به پدر یا مادر خانواده هدیه میدهند.

رفتار دختر و پسر در مراسم خواستگاری

دختر و پسر هم باید کاملاً مواظب رفتار خود در جلسه خواستگاری باشند و باید رفتاری متعادل داشته باشند. هر گونه افراط و تفریط در رفتار نادرست است. ترش رویی و سکوت مطلق دختر و پسر یا خنده رویی و سخن گفتن زیاد آنان خوب نیست. لبخندی موقرانه بر لب دختر و پسر، چیزی از ارزش آنها نمی کاهد. هم چنین، از احوال پرسی بسیار گرم و خودمانی، پرهیز کنند زیرا احتمال دارد برداشت های نادرست را ایجاد کند. پس در مجموع دختر و پسر در رفتار و حرکات، راه رفتن، سخن گفتن و ... عجله نکنند.

پذیرایی در خواستگاری

یکی از اصول پذیرایی قدیمی و سنتی در مجلس، مراسم چای گرداندن است. در قدیم از طریق این رسم، دختر برای نخستین بار اجازه می یافت که در جمع خانواده داماد حضور یابد. از سوی دیگر حسن سلیقۀ دختر نیز به طور کلی در نحوة پذیرایی کردن او با چای سنجیده می شد. امروز گرچه این سنت دگرگون شده است و در بسیاری از موارد به مفهوم اجازة ورود دختر به مجلس خواستگاری نمی باشد، اما هم چنان زیبایی خود را به صورت یک سنت حفظ کرده و گاه خاطرات شیرینی را برای زوجها فراهم میآورد.

علاوه بر این، پذیرایی در مراسم خواستگاری توسط خانواده عروس نشان دهنده رفتار و فرهنگ آنان است. به همین خاطر لوازم پذیرایی اعم از شیرینی، میوه، وسایل آن و ... باید مناسب و در حد اعتدال باشد. تعارف زیاد یا کم، زمان پذیرایی، آغاز پذیرایی از مهمانان و ... از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

چند نکته مهم : 

  • دقت و سلیقه در آوردن چای یا هر نوشیدنی دیگر مثلاً میتوان از یک شاخه گل کوتاه در سینی پذیرایی استفاده کرد.
  • مسئله مهم دیگر توجه به افراد مسنتر خانواده داماد در پذیرایی کردن است که پذیرایی از فرد مسنتر باید آغاز شود.
  • اساساً خوردن و نوشیدن در مراسم خواستگاری، کمکی هستند برای مشغول شدن، کم کردن اضطراب، استرس و آرام شدن.
  • بکوشید از تشریفات خواستگاری بکاهید. نه دسته گل های گران قیمت به پسر بها می دهد و نه پذیرایی های غیرعادی و پرخرج، ارزش دختر را بالا می برد.

بدرقه خانواده پسر

هنگام خداحافظی هم پسندیده است که پدر و مادر عروس و عروس خانم و وابستگان درجه یک تا آستانۀ در ورودی، میهمانان خود و فامیل آینده را بدرقه کنند.

مطالب مرتبط :

چادر خواستگاری و بله برون عروس | 22 مدل چادر زیبا برای عروس خانم

لباس برای خواستگاری پوشیده | برای خواستگاری چی بپوشم ؟ +50 عکس

لباس بله برون چی بپوشم؟|30 مدل لباس پوشیده و زیبای دخترانه برای بله برون

لباس حنابندان چی بپوشم ؟ | 35 مدل لباس قرمز حنابندان چشم نواز و خاص

مدل لباس نامزدی پوشیده | مدل های زیبای لباس برای عروسان محجبه 2018

شومیز حریر دخترانه | 30 مدل شومیز دخترانه مجلسی ترک 2017

بلوز شلوار دخترانه مجلسی | 30 مدل شومیز و شلوار مجلسی شیک

مدل بلوز زنانه | 20 مدل شومیز و بلوز زنانه ساتن و حریر شیک برای مهمانی

بلوز دامن | 40 مدل بلوز و دامن زنانه شیک از برند ایرانی Rasta

لباس مناسب خواستگاری | 20 مدل لباس شیک و پوشیده مراسم خواستگاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو اسپرت دانشجویی | 50 مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه

مانتو اسپرت دانشجویی | 50 مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه خاص و متفاوت 

مانتو اسپرت دانشجویی مناسب ترین مناسب ترین تیپ برای دانشگاه است ، اصولا تیپ های اسپرت چه دخترانه و چه پسرانه برای سن و سال دانشجویی به جهت مزیت ها ، راحتی و سادگی که دارند مناسب تر از تیپ های کلاسیک زنانه و مردانه هستند . این بار قصد داریم در دلبرانه 50 مدل مانتو اسپرت شیک برای دانشگاه را با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم برای شما ایده بخش و مفید باشد.

مانتو اسپرت دانشجویی

مانتو اسپرت دانشجویی

باید و نباید های تیپ اسپرت

قرار است اینجا با هم به چند سوال ساده پاسخ بدهیم و ببینیم این که مدام اسپرت اسپرت میکنیم دقیقا یعنی چه ، چه متر و معیار هایی باعث میشود تیپ ما اسپرت محسوب بشود و اصلا برای کجاها مناسب است ؟

این که وقتی از تیپ اسپرت حرف میزنیم دقیقا از چی حرف میزنیم ؟

تیپ اسپرت چطوری است ، چه خصوصیات و شاخص هایی دارد ؟

باید و نباید های یک تیپ اسپرت دخترانه زیبا چیست ؟

مانتو اسپرت دانشجویی

مانتو اسپرت دانشجویی (۱)

 

تیپ اسپرت از محبوب ترین تیپ ها برای جوانان و نوجوانان است . تیپ های ساده ، راحت ، شیک و شاد و رنگی . این البته تعریف کوتاهی است که شامل صده و هزاران مدل لباس و کیف و کفش میشود. اینجا به طور مشخص ما در مورد تیپ اسپرت دخترانه صحبت میکنیم :

مانتو اسپرت دانشجویی بلند
مانتو اسپرت دانشجویی جدید

مانتو اسپرت دانشجویی (۲)

 

راحت باش ، اسپرت یعنی این

اغلب جوانان تا جایی که ممکن باشد از محدودیت ها فراری اند همینطور از سر و وضع لباس که آنها را محدود کند زیادی معذب یا شق و رق و اتو کشیده ، زلم زیبمو بیش از اندازه داشته باشد و چیزهایی از این دست .به همین دلیل یکی از اصلی ترین خصوصیات یک تیپ اسپرت راحتی و انعطاف پذیری آن است .

مانتو اسپرت دانشجویی 2019
مانتو اسپرت دانشجویی 2018

مانتو اسپرت دانشجویی (۳)

 

سادگی مهم ترین ویژگی تیپ اسپرت

همانطور که بالا هم به آن اشاره کردیم تیپ های اسپرت کمترین میزان تزیینات و زلم زیمبو اضافی را دارند بنابراین تیپ های کار شده مجلسی به ندرت در دسته لباس های اسپرت قرار میگیرند و برعکس لباس های اسپرت کمتر پیش میاید که مناسب مجالس و مهمانی ها باشد. بنابر این یکی دیگر از بارزترین خصوصیات تیپ اسپرت سادگی آن است .

مدل مانتو اسپرت دانشجویی 2018

مدل مانتو اسپرت دانشجویی 2019
مدل مانتو اسپرت دانشجویی 2020

مانتو اسپرت دانشجویی (۷)

کوله پشتی و کتانی دو همراه همیشگی تیپ اسپرت

بخصوص الان که در مورد تیپ اسپرت دانشجویی حرف میزنیم باید حواسمان باشد این تپی معمولا با کیف و کفش خاصی ست میشود ، اگر قرار است کفش پاشنه بلند با کیف چرم زنانه دست بگیرید احتمالا تیپ کلاسیک برای شما مناسب تر است تا اسپرت ، در مورد تیپ اسپرت بهتر است سراغ همان کوله و کتانی راحت جدید بروید .

مدل مانتو اسپرت دانشجویی 97

مدل مانتو اسپرت دانشجویی 98
مدل مانتو اسپرت دانشجویی 99

مانتو اسپرت دانشجویی (۸)

رنگ های مناسب تیپ اسپرت

اگرچه تیپ اسپرت را رنگ بندی مشخصی ندارد و با هر رنگی قابل انطباق است ، و همه رنگ های روشن و تیره ، رنگ های جیغ و خنثی را در بر میگرد اما بهترین رنگ ها برای تیپ اسپرت ترکیبی از رنگ های خنثی ( مثل رنگ های طیف پارچه های جین ، رنگ های طوسی ، سفید و مشکی ) و رنگ های شاد ( مثل طیف رنگ های شاد بهاری و رنگ های به اصطلاح پاستیلی ) است .

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت پاییزه
مانتو اسپرت تابستانی

مانتو اسپرت دانشجویی (۹)

اسپرت پوش ها زرقی برقی نمیپوشند.

فراموش نکنید پارچه های زرق و برق دار اصلا مناسب تیپ های اسپرت نیستند.پس اگر میخواهید تیپ اسپرت بزنید دور لاس های ساتن و براق را خط بکشید و بروید سراغ پارچه های نخی و مات با طرح های ساده ولی شاد . دلیلش هم این است که لباس های برقی برقی سن را بالا میبرند ولی شما قرار است با تیپ اسپرت ظاهری جوان و شاداب پیدا کنید .

مانتو اسپرت جدید
مانتو اسپرت شیک

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۰)

استفاده از زیرو آلات ساده و اسپرت

استفاده از اکسسوار در کنار تیپ اسپرت ممنوع نیست اما اصول خودش را دارد . اول این که سعی کنید در استفاده از اکسسوار و زیور آلات زیاده روی نکنید و در هنگام انتخاب آنها برای تیپ اسپرت هم سراغ ست اکسسوار اسپرت بروید موراردی مثل دستبند های مهره ای ، دستبند های چرم یا ترکیب چرم و فلز به جای النگو، ساعت های اسپرت بند چرمی به جای ساعت های بند طلا و نقره، و گردنبند های چوبی یا گلدوزی های بلند رو مانتویی به جای جواهرات طلا و نقره .

مانتو اسپرت بلند
مانتو اسپرت کوتاه

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۱)

آرایش ساده و ملیح دخترانه مناسب تیپ اسپرت

با یک تیپ ساده و اسپرت هفت قلم آرایش اصلا قابل قبول نیست ، آرایش زیاد سن شما را زیاد نشان میدهد و مناسب مهمانی ها و مجالس است ،برای تیپ های اسپرت یا آرایش نکنید یا در حدی آرایش کنید که بیشتر از آرایش جوانی و شادابی و اعتماد به نفس جوانانه شما به چشم بیاید. برای این کار از کرم پور یا پنکیک خیلی برنزه یا خیلی سفید دوری کنید . سایه های عربی را بیخیال شوید ، رژ های صورتی و کالباسی را جایگزین رژ های قرمز و زرشکی کنید حدالامکان به جای خط چشم فقط به یک ریمل سبک قناعت کنید.

مانتو اسپرت زنانه
مانتو اسپرت دخترانه

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۲)

کلید واژه های تیپ اسپرت : جوان شاداب و ساده و طبیعی 

برای این که چه در انتخاب هر چیزی از کیف و کفش و مانتو و شال و روسری و آرایش گیج نشوید این کلید واژه ها را به خاطر بسپارید . ، ظاهر شما میبایست تا حد امکان طبیعی و معصوم و مناسب سن و سال جوان و شاداب شما باشد. تجملات زیاد هم با تیپ اسپرت همخوانی ندارد و مثل خیلی جاهای دیگری اینجا هم زیبایی در سادگی است.

مانتو اسپرت سرمه ای
مانتو اسپرت مشکی

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۳)

کجاها اسپرت بپوشیم کجاها نه ؟

همانطور که پوشیدن مانتو گیپور کارشده یا مانتو ساتن براق مناسب دانشگاه نیست ، پوشیدن شلوار جین و تیشرت ساده و گشاد دخترانه هم مناسب مهمانی نیست. ما اینجا در مورد بهتر یا بدتر بودن هیچ کدام از تیپ ها چه اسپرت چه کلاسیک چه مجلسی و... صحبت نمیکنیم بلکه میخواهیم بگوییم هر چیزی در جای خود زیباست .

مانتو اسپرت اینستاگرام
مانتو اسپرت instagram

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۴)

مانتو اسپرت دانشجویی

 در این نوشته موضوع صحبت ما مانتو اسپرت دانشجویی است ، فراموش نکنید همانقدر که مهم است در محیط دانشگاه به ظاهر خود برسید و آراسته و شیک و مرتب ظاهر شوید همانقدر هم پوشیدن لباس های خارج از عرف میتواند شما را ذوق زده و محتاج توجه نشان دهد. راه حل ساده است ، رعایت اعتدال در همه چیز .

مانتو اسپرت دانشجویی 97
مانتو اسپرت دانشجویی 98

مانتو اسپرت دانشجویی (۴)

مانتو اسپرت دانشجویی دخترانه
مانتو اسپرت دانشجویی شیک

مانتو اسپرت دانشجویی (۵)

مدل مانتو اسپرت دانشجویی
مدل مانتو اسپرت دانشگاهی

مانتو اسپرت دانشجویی (۶)

مانتو اسپرت 1397

مدل مانتو اسپرت 1398
مدل مانتو اسپرت 1399

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۵)

مانتو اسپرت 2018

مانتو اسپرت 2019
مانتو اسپرت 2020

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۶)

مانتو اسپرت 97

مانتو اسپرت 98
مانتو اسپرت 99

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۷)

مدل مانتو اسپرت 98
مانتو اسپرت جدید 97

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۸)

مانتو اسپرت دانشجویی

مانتو اسپرت دخترانه 98
مانتو اسپرت تابستانی 99

مانتو اسپرت دانشجویی (۱۹)

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی بلند
مانتو دانشجویی کوتاه

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۰)

مانتو دانشجویی instagram
مانتو دانشجویی اینستاگرام

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۱)

مانتو دانشجویی اسپرت
مانتو دانشجویی ورزشی

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۲)

مانتو اسپرت دانشجویی

مانتو دانشجویی ایرانی
مانتو دانشجویی سنتی

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۳)

مانتو دانشجویی پوشیده
مانتو دانشجویی ساده

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۴)

مانتو دانشجویی شیک
مانتو دانشجویی جدید

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۵)

مدل مانتو دانشجویی 2018

مانتو دانشجویی اسپرت 2019
مانتو دانشجویی جدید 2020

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۷)

مانتو دانشجویی 99

مانتو دانشجویی 98
مانتو دانشجویی 97

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۸)

مدل مانتو دانشجویی 98
مدل مانتو دانشجویی 97

مانتو اسپرت دانشجویی (۲۹)

عکس مانتو دانشجویی 99
عکس مانتو دانشجویی 98

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۰)

تیپ اسپرت دانشجویی

تیپ اسپرت دانشجویی دخترانه
تیپ اسپرت دانشجویی 

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۱)

تیپ اسپرت دخترانه ایرانی با مانتو
تیپ اسپرت دخترانه با مانتو

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۲)

مانتو اسپرت دانشجویی

تیپ اسپرت ورزشی دخترانه
تیپ اسپرت دخترانه

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۳)

تیپ اسپرت instagram
تیپ اسپرت دخترانه instagram

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۴)

تیپ اسپرت 2018

تیپ اسپرت 2019
تیپ اسپرت 2020

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۵)

تیپ اسپرت دخترانه 2019

تیپ اسپرت دخترونه 2017
تیپ اسپرت دخترونه 2018

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۶)

تیپ اسپرت 97
تیپ اسپرت 98

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۷)

مانتو اسپرت دانشجویی

تیپ اسپرت دخترانه 1397
تیپ اسپرت دخترانه 97

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۸)

تیپ اسپرت دخترانه 97

تیپ اسپرت سال 98
تیپ اسپرت زنانه 99

مانتو اسپرت دانشجویی (۳۹)

مانتو اسپرت پاییزه

مانتو اسپرت پاییزه 2017
مانتو اسپرت پاییزه 97

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۰)

مانتو اسپرت پاییزه دخترانه
مدل مانتو پاییزه اسپرت 

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۱)

مانتوی اسپرت پاییزی
مانتوهای دانشجویی پاییزه

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۲)

مدل مانتو اسپرت پاییزی
مانتو پاییزه اسپرت کلاه دار

 

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۳)

جدیدترین مدل مانتو اسپرت پاییزه 2020

مدل مانتو اسپرت پاییزه 2019
مدل مانتو پاییزه اسپرت 2018

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۴)

مانتو اسپرت پاییز 97
مدل مانتو اسپرت پاییز 98

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۵)

مانتو دانشجویی پاییزه

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۶)

مدل مانتو دانشجویی پاییزه
جدیدترین مدل مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۷)

مانتو پاییزه دانشجویی 98
مدل مانتو دانشجویی پاییزه 99

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۸)
مدل های مانتو پاییزه دانشجویی
مدل مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو اسپرت دانشجویی (۴۹)

مدل مانتو پاییزه دانشجویی جدید
مانتو دانشجویی پاییزه مدل جدید

 

حالا که صحبت از دانشگاه و دوران دانشجویی شد میرم سر موضوعی که به نظرم کمتر کسی هست که بهش نیازی نداشته باشه ، همه نیاز دارم بین اطرافیان خودمون محبوب باشیم . دوست داشته بشیم و از طرف اونها تایید بشیم . این ها 10 راه کار به زبان ساده از سایت nojavanshad.ir هست که در اینجا بازنشرش میکنم. به نظرم خودندش براتون مفید خواهد بود . اما یه چیزی رو فراموش نکنید ، بیش از هرچیزی مهمه که شما خودتون باشید با عقاید و طرز و فکر و رفتار خودتان ، ادای کسی که نیستید رو در نیارید و برای توجه و احترام دیگران خیلی خودتون رو به آب و آتیش نزنید.

دوس دارم در دانشگاه محبوب باشم 

10 راه برا محبوبیت در جمع های دانشجویی

میخوای تو دانشگاه کسی باشه که همه میشناسنش و دوستش دارن؟باید بهت بگم که دانشگاه یا کالج از دبیرستان خیلی متفاوت تره؛ محبوب بودن در دانشگاه همه ش بستگی به این داره که یه فرد قابل اعتماد و مهربان باشی و مهمتر اینکه با همه رفتار دوستانه داشته باشی، از طرف دیگه باید یه حس انسان دوستانه ی قوی هم باید برای برقراری راحت تر ارتباط خوب با دیگران باید تو وجودت باشه.از اینکه متفاوت باشی نترس، برخلاف بچه دبیرستانیها, دانشجویان دانشگاه از فرد خاص خوششون میاد، اگه واقعا میخوای تو دانشگاه محبوب همه باشی، باید یاد بگیری که خودت باشی. حالا علاوه بر اینا، میخوام چند تا روش بهت یاد بدم که بهت در محبوب شدن و موفق شدن تو این راه بیشتر کمک میکنن.

1- خودتو زیاد بزرگ نشون نده

بخاطر اینکه اگه رفتارای مصنوعی داشته باشی، دیگران سریع زود میفهمن و بهت میگن که یه آدم تقلبی هستی و رفتارهات رو از کسی تقلید میکنی. باید یاد بگیری که همیشه و همه جا خود واقعیت رو نشون بدی تا همه بفهمن که به چه دلیل به خودت افتخار میکنی. بشین و فکر کن و ببین که چه ویژگیهای خوب و شیرینی در شخصیتت داری. خیلی از مردم اشتباه میکنن و رفتار و شخصیتی که تو دبیرستان داشتن رو ادامه میدن، باید بگم که این افراد اشتباه میکنن و باید رفتار دوره ی دبیرستانشون رو کنار بزارن، چون خیلیها از آدمای سوسول بچه دبیرستانی و رفتاراشون خوششون نمیاد. اگه واقعا فکر میکنی که چیزی در وجودت نداری که بهشون افتخار کنی، میتونی بشینی و فکر کنی و خیلی از ارزشها و چیزهای خوب رو تو وجودت پرورش بدی. دانشگاه جاییه که میتونی از اونجا خودت رو بشناسی و از طرف دیگه رشته ای که میخونی رو پرورش بدی و علمت رو در اون زیادتر کنی. به خاطر جایی که امروز در اون قرار دادی و تلاش کردی تا بهش برسی افتخار کن، چون چیزایی که امروز داری شخصیتت و حرفه و شغل آینده ت رو میسازن.

2- مهربان باش

درو برای دانشجوها یا مردم اطرافت باز کن، اگه از دستت کمکی برمیاد برای بقیه انجام بده، یا میتونی کتاباتو به دوستات بدی تا بخونن، یا اینکه میتونی به همکلاسیات در حل مسائل کمک کنی، یا اینکه فرد جدیدی که وارد دانشگاه شده و آدرس جایی رو بلد نیست میتونی کمکش کنی تو آدرس مورد نظرش رو پیدا کنه. خلاصه اینکه هزاران راه وجود داره برای اینکه اخلاق و مهربونیت رو به بقیه نشون بدی.

3- دوستانه رفتار کن

سعی کن که با بقیه یه صحبت کوچیک داشته باشی، تلاش کن که با افرادی وارد گفتگو بشی یا تلاش کن یه کمک به افرادی که نیاز دارن بکنی. میتونی برای اینکه سر صحبت رو باز کنی راجع به هوا، ورزش، کلاسها، زندگی دانشجویی، مسافرت، سرگرمیها، برنامه های آخر هفته یا تعطیلات، فیلم، موزیک یا راجع به برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ت صحبت کنی. خودت رو راجع به جشنها، اخبار، ورزش یا چیزهایی که بقیه بهش علاقه دارن به روز نگه دار. امروزه دیگه بحث راجع به آب و هوا خسته کننده شده.

4-حس شوخ طبعی داشته باش

جوک های کلیشه ای رو که دیگه هیچ طرفداری ندارن برای بقیه تعریف نکن. سعی کن شوخ باشی. از اینترنت و یا برنامه های طنز تلویزیونی سعی کن لطیفه هایی پیدا کنی که برای تعریف کردن داشته باشی. اگه سعی کنی و بتونی اطرافیانت رو بخندونی اون وقت میبینی که چقد محبوب میشی و آدمهای اطرافت روز یه روز زیادتر میشن، اما یادت نره که تو این کار زیاده روی نکنی.

5- لباسهای خاص و زیبا بپوش

برای اینکه زیبا به نظر برسی لازم نیست که مثل هنرپیشه های هالیوود لباس بپوشی، از طرف دیگه نباید طوری لباس بپوشی که انگار تازه از رختخواب بیرون اومدی. ولی بعضیا واقعا این کارو میکنن که این کار درستی نیست، من بعضی دانشجوهارو دیدم که با شلوار راحتی دانشگاه اومدن و این خیلی بده. برای مردها، تی شرت و بلوز و پلیورهای خوش استایل به همراه شلوار لی یه انتخاب خیلی خوبه، برای دخترها یه لباس مناسب دانشگاه به همراه مدل موی مناسب و ساده همراه با آرایش ملایم یه انتخاب عالیه، همیشه سعی کن که متناسب با محلی که توش کار میکنی لباس بپوشی، همچنین وضعیت آب و هوایی اون محل ع تاثیر زیادی تو انتخاب نوع لباس داره که حتما سعی کن این فاکتورهارو در انتخاب لباست در نظر داشته باشی.خیلی از داتشجوهای دانشگاه همینکه روز اول دانشگاه رو شروع کردن شروع به لباس پوشیدن به سبکی میکنن، انگار که میخوان سر کار برن.

6-جنبه ی دیگر شخصیتت رو هم نشون بده

کالج یا دانشگاه جاییه که هر اتفاقی ممکنه توش بیفته. اگه از چیزی خوشت میاد حتما انجامش بده و نترس از اینکه دیگران دفکر بد راجع بهت بکنن. کسی که استانداردهای زندگیت رو مشخص میکنه خودت هستی. هرکسی یه تعریفی از محبوب شدن نداره، پس سعی کن همیشه خودت باشی. کی اهمیت میده که از چه خواننده ای خوشت میاد مثلا اگه از یه خواننده ی خاصی خوشت میاد که دیگه محبوب نیست از گفتنش نترس و علاقه ت رو نشون بده.

7- نمره های خوب بگیر

نمره ها چیزهای خوبی هستن که تو رو به عنوان یه دانشجوی علاقه مند معرفی میکنن. این باعث میشه که همه از تو به عنوان یه دانشجوی نمونه خوششون بیاد و از طرف دیگه در آینده شغل خوب بدست میاری.

8- حتما لازم نیست که دنبال موضوعاتی عمیق تری مثل دوستی با دختران یا پسران باشی

بعضی وقتها دوستی عمیق تر با یه فرد خاص باعث میشه که بقیه از اطرافت پراکنده بشن. یا اینکه این دوستی میتونه تو رو از چیزای با هال و جالبی که میتونی انجام بدی دور نگه داره، حتی این جور دوستیها باعث میشن که نتونی اون جور که باید به درست برسی. علاوه بر اینها همونطور که گفتم آدمهای محبوب اطرافت هم پراکنده میشن چون وقتت رو مجبوری که فقط برای یه نفر صرف بکنی.

اما اگه از یکی واقعا خوشت اومد که فکر کردی میتونی زندگی آینده ت رو باهاش شریک بشی حتما قدم اول رو بردار و همیشه یادت باشه که محتاطانه عمل کنی و هیچ گاه زیاده روی نکنی.

9- از اینکه خودتو به بقیه نشون بدی نترس

اصلا از اینکه نظرتو و باورها و اعتقاداتتو اعلام کنی ترس به خودت راه نده، خیلی از مواقع داشتن نظر خاص، خودش میتونه کلی طرفدار داشته باشه، هرکسی نظر خاص خودش رو راجع به یه موضوع مشخصی داره، پس اولا سعی کن که به نظر بقیه احترام بزاری و سعی کن با بقیه جوری رفتار کنی که دوست داری باهات رفتار کنن. اگه اعتقادی به چیز خاصی داری انتظار نداشته باش که دیگران هم همون اعتقاد تو رو داشته باشن یا اگه به یه نامزد انتخابات خاصی علاقه داری انتظار نداشته باش که دیگران هم حتما به اون نامزد رای بدن، در کل سعی کن انعطاف پذیر باشی و عقایدت رو به دیگران تحمیل نکنی.

10- هیچ وقت فراموش نکن که برای چی به دانشگاه رفتی

تو دانشگاه لازمه که خوب درس بخونی و به هدفت از دانشگاه که موفقیت و گرفتن نمره های خوب هستش برسی، حتما میدونی که موقعیت شغلی آینده ت بستگی زیادی به تلاشی که تو دانشگاه میکنی داره، پس سعی کن که درست و هدفمند درس بخونی تا به اهدافت که داشتن یه آینده ی شغلی خوب و آروم هستش برسی، حالا درسته که تو دانشگاه میتونی زندگی اجتماعیت رو شکل بدی، اما اولین دلیل دانشگاه رفتنت گرفتن نمره های خوب و پاس کردن واحدهای درسی به بهترین نحو ممکن و باسواد شدن هستش. سعی کن هیچکدوم از کلاسهات رو از دست ندی؛ در غیر اینصور واقعا چرا شهریه پرداخت میکنی و وقتت رو تلف میکنی اگه نمیخوای سر کلاسهات بری?

مانتو اسپرت دانشجویی (۵۰)

مطالب مرتبط :

تیپ دانشجویی | 50 مدل تیپ دانشگاهی شیک و اسپرت + تیپ دانشجویی با چادر

مانتو اداری | 30 مدل مانتو شیک و رسمی برای دانشگاه و محل کار خانم ها

مدل مانتو اسپرت | 33 مدل مانتو دانشجویی دخترانه با مانتو های اسپرت

مانتو دانشجویی | 40 مدل مانتو شیک و ساده اسپرت دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی | 30 مدل مانتو شیک و ساده دخترانه برای دانشگاه

مانتو اسپرت پاییزه | 25 مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه 2017

معرفی چند مدل مانتو اداری و دانشجویی شیک و رسمی دخترانه

مدل مانتو های اسپرت دانشجویی | برای دانشگاه چه مانتویی بپوشم ؟ + 40 مدل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا آینده | 5 انشا در مورد آینده ، شغل آینده ، سفر به آینده و آینده نگری

انشا آینده | 5 انشا در مورد آینده ، شغل آینده ، سفر به آینده و آینده نگری

موضوع انشا آینده و آینده نگری و سفر به آینده میتواند یکی از تامل برانگیز ترین و پرچالش ترین موضوعات انشاها برای دانش آموزان باشد چرا که از آنها خواسته میشود در مورد آینده خود و آینده کشورشان فکر کنند و برایش ایده پردازی کنند ، این که دوست دارند چه آینده ای داشته باشند ، آینده خود یا کشور خود را چگونه تصوری میکنند ، این که از دیدگاه آنها چه کارهایی باید کرد که آینده موفقی داشته باشند ، این که چه شغلی را برای آینده خود انتخاب کرده اند و هزاران سوال که میتواند ذهن کودکانه آنها را درگیر کرده و کاری کند برای امروزشان احساس مسئولیت بیشتری پیدا کنند.

انشا آینده (۱)

موضوع انشا آینده

ما در این نوشته از دلبرانه 5 انشا با موضوعات مرتبط با آینده را گرد آوری و بازنشر میکنیم به امید آنکه برای کودکان و دانش آموزان شما مفید و ایده دهنده باشد. این انشا ها بسته به زبان سخت وراحتی که انتخاب کرده اند میتوانند برای پایه های مختلف تحصیلی مفید باشند.

انشا آینده (۲)

موضوعات انشا پیشنهادی درمورد آینده برای پایه های مختلف تحصیلی : 

  1. انشا آینده : آینده خود و کشور خود را چگونه می بینید ؟ 
  2. انشا آینده :برای آینده خود چه برنامه هایی دارید ؟
  3. انشا آینده :چکار کنیم که در آینده موفق باشیم ؟ 
  4. انشا آینده :داستانی با موضوع سفر به آینده بنویسید. 
  5. انشا آینده :تصور کنید به آینده سفر کرده اید ، آینده را توصیف کنید ؟
  6. انشا آینده :آینده نگری یعنی چه و چه فایده ای دارد ؟ 
  7. انشا آینده :انشا با موضوع آینده ایران 
  8. انشا آینده :انشا در مورد انتخاب شغل در آینده 
  9. انشا آینده :انشا در مورد شغل آینده شما چیست ؟ 
  10. انشا آینده :انشا در مورد آینده خود را چگونه می بینید؟

انشا آینده (۳)

انشا آینده شماره یک 

موضوع انشا : آینده من

مناسب پایه تحصیلی :چهارم پنجم ششم هفتم  

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و با یاد و نام خداوند مهربان در مورد آینده و آرزوهایم برای آینده برای شما انشا مینویسم.

انشا آینده نگری
انشا آینده ی من

آینده برای من یک نقطه نامعلوم است .

چون نمیدانم در آینده چه اتفاقاتی برای من خواهد افتاد.

چیزهایی زیادی است که روی آینده ما دانش آموزان اثر خواهد گذاشت ،

این که در چه رشته ای درس بخوانیم ،

چه شغلی را برای خود انتخاب کنیم .

آینده کشور و خیلی موارد دیگر هست که روی آینده ما دانش آموزان اثر دارد.

من بعضی وقت ها که به آینده خود فکر میکنم میترسم

چون میبینم که خیلی ها وقتی بزرگ میشوند موفق نمی شوند

و حتی نمیتوانند یک کار ساده پیدا کنند و ازدواج کنند و خیلی ناراحت هستند.

انشا درباره آینده
انشا درمورد آینده

من دوست دارم در آینده انسان موفقی باشم و به خاطر همین باید همه تلاشم را بکنم.

خوب درس بخوانم و در کنار درس مهارت های زیادی به دست بیاورم .

حتی باید از اوقات فراغت و تعطیلات هم برای یاد گرفتن مهارت ها و کارهای مفید استفاده کنم.

تا آینده خوبی برای خود رقم بزنم و بتوانم جواب زحمت های پدر و مادرم را این که همه برای من زحمت کشیدند بدهم .

و در آینده هم سربلند و موفق زندگی کنم.

انشا شغل آینده
انشا سفر به آینده

نتیجه گیری : ما دانش آموزان باید با تلاش و کار بی وقفه ، برنامه ریزی ،  استفاده از استعداد های خدادادی و در نهایت توکل به خدای بزرگ تلاش کنیم آینده خوبی برای خودمان، خانواده و کشورمان بسازیم.

انشا آینده

انشا آینده را چگونه بسازیم
انشا آینده من

انشا آینده (۴)

انشا آینده شماره دو

موضوع انشا : مقاله و انشا در مورد آینده نگری 

مناسب پایه تحصیلی : مناسب پایه های تحصیلی هشتم نهم دهم 

جوانی و نوجوانی که از ارزش فوق العاده جوانی آگاه است، هرگز آینده خود را فراموش نمی کند بی وقفه و به شدت می کوشد تا از رهگذر جوانی، توشه های گران بهایی برای باروری و بالندگی آینده اش برگیرد.

دوران جوانی و نوجوانی فصل کوشش و اندوختن برای آینده است . و از آنجا که این دوره، بلکه عمر محدود است و خواهد گذشت، باید با رعایت الویت های برای آینده برنامه ریزی کرد. و وقت های زندگی را باید متناسب با ویژگی های هر زمان به برنامه ای اختصاص داد. در این میان، باید دقت کرد امور غیر ضروری، فرصت پرداختن به امور ضروری را از ما نگیرند.

آینده نگری یعنی: شناخت خود، شناخت خدا و شناخت نیکی ها و فضیلت ها، تعیین هدف ها، برنامه ریزی، تقویت عقل و اندیشه، افزایش دانش و مهارت ها، تلاش و کوشش و صبر و پشتکار.

مقاله درباره آینده نگری
مقاله درباره آینده نگری یعنی چه

بدون داشتن هدف درست و محکم نمی توان برنامه اصولی و ویژه ای برای آینده داشت . جوانان و نوجوان باید با نگاه دقیق به آینده، توجه به زمان حال، بهره گیری از درس های گذشته و با احترام به دانش و تجربه دیگران، هدف های دست یافتنی زندگی خود را با دوراندیشی و آگاهی انتخاب کنندو با همت بلند و عزم راسخ و انگیزه سالم به سوی آنها پیش روند. آینده را با تصمیم، اراده و ایمان به هدف، می توان ساخت، نه با تردید و دو دلی .

تا زمانی که خود و ارزش خود را نشناسی، تا زمانی که به استعداد، توان مندی و ویژگی های خود پی نبری، برای آینده خود برنامه ای جامع نخواهی داشت. هر جوان باید با توجه به علاقه و توانایی و استعدادهای خود دنیای آینده اش را ترسیم وبر اساس آن حرکت کند، نه بنا بر تقلید و رقابت های خیالی با همسالان و خویشان .

تحمل سختی ها و پافشاری و استقامت برای رسیدن، به هدف های بلند در آینده باید به یک عادت تبدیل شود. پیروز مندان آینده کسانی هستند که هم اکنون روحیه ای پر تلاش دارند و شکست های گذشته، امید به آینده را از ایشان نمی گیرد. برای به دست آوردن یک آینده خوب، باید حتی مشکلات را به پله هایی برای عروج و تعالی تبدیل کرد. گرفتاری ها و دشواری ها درهای بسته ای هستند که بر روی آنها نوشته است: «ورود برای راحت طلبان ممنوع!» کلید این درهای بسته نیز استقامت و پایداری است.

انشا درباره اهمیت آینده نگری
انشاء درباره آینده نگری

همه فرصت ها مانند ابرها در حال حرکتند و فرصت جوانی و نوجوانی از این قاعده بیرون نیست . آن که از دوره جوانی از هر فرصتی برای حرکتی توشه ای بردارد، به خوبی می تواند آینده خود را بسازد. چه بسا جوانی که هنوز برای آینده قدم های محکمی برنداشته یا هنوز به طور جدی در اندیشه آینده نبوده است که جوانی اش از دست رفته، و زمانی به خود آمده، که پیری از راه رسیده است. از هم اکنون تصمیم بگیرید آینده شما در مقایسه با گذشته تان رشد کیفی داشته باشد . فردا دیر است. همین امروز، همین الان.

برای رسیدن به آینده ای روشن، باید از اقدام ها و تصمیم های نادرست مانند خواندن کتاب های بی ارزش، معتاد شدن، به تماشای بدون گزینش برنامه های گوناگون رادیو و تلویزیون چشم بپوشید و ذهن خود را از آنها فارغ سازید. برای داشتن آینده ای درخشان، باید راه های نادرستی را که دیگران رفته اند و کارهای اشتباهی را که آنها انجام داده اند، رها کنیم.

انشا درباره آینده نگری
انشاء درباره آینده نگری

مردان بزرگ، کسانی هستند که با کوشش های خود تاریخ را دگرگون می سازند نه آنها که با تکرار اشتباه های دیگران، بخش های تاریک تاریخ را تکرار می کنند.
وضعیتی که اکنون در آن قرار دارید، نتیجه و دستاورد رفتار شما در گذشته است و آینده شما ثمره رفتار امروز شماست . اگر خواهان آینده ای عالی، درخشان و پربار هستید، بکوشید حال خود را بیهوده نگذرانید.

اگر تصمیم گرفته اید همچون مردان بزرگ آینده ای آرام و درخشان داشته باشید، بدانید خو گرفتن و توقف در زندگی گذشته، بزرگ ترین مانع برای پیشبرد هدف های شماست . عادت های بیهوده گذشته را ریشه کن کنید تا بتوانید اراده خود را هر چه بهتر به کار گیرید.

نتیجه گیری : برای ساختن آینده روشن فردا تنها راه تلاش و تلاش و تلاش امروز است ، آینده نگری یعنی تفکر ، برنامه ریزی ، تلاش و در نهایت توکل برای ساختن فردا . اما نباید فراموش کرد در کنار عزم و اراده و تلاش برای رسیدن به آینده ای درخشان از نقش اثرگذار «امدادهای الهی» در این راه، نباید غافل شد . به تعبیر زیبای حافظ:

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسد
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

انشا در مورد آینده نگری

مقاله در مورد آینده نگری
مقاله در مورد آینده نگری یعنی چه

انشا آینده (۵)

انشا آینده شماره سه

موضوع انشا : سفر به آینده ، سفر خیالی به 20 سال بعد .

مناسب پایه تحصیلی : ششم هفتم هشتم نهم

مقدمه : 

بعضی وقت ها فکر میکنم زندگی مانند یک فیلم است یکدفعه روی صفحه ی نمایش آن سیاه میشود ،

و یک متن کوتاه نمایان میشود: "بیست سال بعد"

شاید فکر کنید در سفر به آینده بیشتر افراد زندگی خوش و خرمی خواهند داشت

ولی تصور کنید که ممکن است اینگونه نباشد ،

ممکن است بعد از گذشت 20 سال با اسراف و مصرف نادرست منابع انرژی و آب حالا در 20 سال آینده زندگی به مراتب سخت شده باشد ،

مردم به خاطر کمبود های آب ، برق ، نفت زندگی سختی داشته باشند

و از همه بدتر مردم مسئولیت کارهایی را که کرده اند را نمیپذیرند،

از جمله کار هایی چون ، نداشتن آب ،تمام شدن انرژی و نعمت های خدا دادی ،خسارت های شهری...

بیشتر که فکر میکنم کمی میترسم . اما اگر راستش را بخواهید همه مقصریم،

تک تک مردم دنیا فرقی نمیکند سفید باشیم یا سیاه عرب باشیم یا عجم همه مقصریم

من ، تو ، هر چقدرم انکار کنیم همه مقصریم .

 و تازه این اخر ماجرا نیست ، سخت ترین قسمت ماجرا در آینده این است که کودکانمان از ما خواهند پرسید :

چرا زمین اینگونه است؟

آیازمانی آب فراوان بوده است؟

یعنی ما ایرانیان انرژی هایی طبیعی چون معادن ، آبشارها،چاه های نفت خیز،شهر هایی آباد و زیبا داشته ایم

که مردم جهان به داشتن انها غبطه می خوردند؟

پس چرا شما درست استفاده و مصرف نکرده اید؟

انشا تخیلی سفر به اینده
انشا سفر خیالی به اینده

اما بیایید کمی مثبت تر فکر کنیم و با اینبار با امید بیشتری به آینده سفر کنیم .

دوستان عزیز لطفا چشمتان را با سه شماره من ببندید. ....

اینبار هم به بیست سال بعد امده ایم.  اینجا از همه رنگ و نقش و طرح میتوان دید .

مردمان مهربان و خوش زبان هستند.

آب فراوان و نعمت هایمان ده برابر شده است.

 مصرف انرژی ها نوین مثل انرژی آفتابی جایگزین مصرف نفت و گاز و بنزین شده .

 کودکانمان بخاطر امانت داری از ما تشکر میکند .

و زندگی با کار و تلاش و پیشرفت علمی که نتیجه سعی گذشتگان بوده است بسیار بهتر و راحت تر و زیبا تر شده است .

اری دوستان من سرنوشت در دستان شماست.

همان دستانی که به آنها خیره شده اید.با همین دستان میتوانید اینده را از این رو به آن رو کنید.

ولی واقعا بیست سال دگر چگونه است؟

انشا درباره ی سفر به اینده
انشا با موضوع سفر به اینده

نتیجه گیری : آینده میتواند مثل سفر خیالی اول سخت و ترسناک باشد یا مثل سفر خیالی دوم زیبا و رویایی این موضوع بستگی به به همه ما دارد ، ما و شما که که چه مسیری را برای امروز مان انتخاب میکنیم .

انشا سفر به آینده

انشا درباره سفر به آینده
انشا در مورد سفر به آینده

انشا آینده (۷)

انشا آینده شماره چهار

موضوع انشا : انشا و مقاله با موضوع چگونه یک آینده موفق داشته باشیم؟ 

مناسب پایه تحصیلی : 

مقدمه : یکی از نگرانی‌های همیشگی ما انسان‌ها آینده‌مان است، کاملا هم طبیعی است، همه ما دوست داریم آدم موفقی باشیم و زندگی خوب و لذت بخشی داشته باشیم، اما آینده موفق همین‌طوری اتفاق نمی‌افتد، بلکه باید آن را به وجود آورد، در این انشا و مقاله میخواهیم  در این مورد صحبت کنیم که چگونه میتوانیم آینده موفقی را برای خود طراحی و برنامه ریزی کنیم ؟

انشا در مورد چکار کنیم تا آینده موفقی داشته باشیم ؟
انشا در مورد آینده خود را چگونه میبینید ؟

اولین و مهم ترین گام این است که به آینده خود فکر کنید ، این که چه آینده ای از نظر شما خوب محسوب میشود و باید برای آن چه کارهایی انجام دهید موضوع بسیار مهمی است که باید مدت ها در مورد آن فکر و برنامه ریزی کنید .

دومین نکته کنار گذاشتن افکار منفی و نا امیدانه است ، همه ما در گذشته اشتباهات و شکست هایی داشته ایم ، این باعث نمیشود که امیدمان به آینده را از دست بدهیم و تصور کنیم در آینده حتما با شکست روبرو خواهیم شد .

این شکست یا اشتباه یک بار این اتفاق افتاده اما ممکن است ما هزاران بار به آن فکر کرده باشیم، دقیقا مانند این است که هزاران بار آن شکست یا اشتباه تکرار شده باشد، پس باید از همین الان فکر کردن به آن را متوقف کنید و اجازه ندهید بیشتر از این قدرتمند شوند.اگر می‌خواهید آینده موفق خود را تجربه کنید، باید فکرهایی که باعث می‌شود انگیزه‌ و روحیه‌تان را از دست بدهید، متوقف کنید، اینها فکرهای سمی هستند که ذهن شما را مسموم می‌کند.

انشا در مورد آینده من
انشا در مورد ساختن آینده بهتر

حالا وقت آن اس که چند سوال مهم و کلیدی در مورد آینده از خودتان بپرسید :

  • قصد دارم با آینده‌ام چه کنم؟
  • دوست دارم به چه اهدافی در زندگی‌ام برسم؟
  • دوست دارم در آینده چه شغلی داشته باشم ؟
  • دوست دارم در زمینه شغلی تا کجا پیشرفت کنم؟
  • دوست دارم در آینده صاحب چه چیزهایی باشم ؟
  • دوست دارم در آینده چه شخصیت و منشی داشته باشم ؟

سوالاتی که خواسته‌ها و رویاهایتان را شفاف‌تر می‌کند، آینده موفق شما را هم رقم می‌زند، هرچقدر که بیشتر این سوالات را مطرح کنید و به دنبال جواب آنها باشید، آینده‌تان واضح‌تر می‌شود، بهتر می‌دانید که دوست دارید با آینده‌تان چه کنید و به کجاها برسید . البته ممکن است مدتی طول بکشد تا جواب‌های خوبی پیدا کنید پس صبور باشید.

انشا در مورد تلاش و برنامه ریزی برای آینده 
انشا در مورد آینده ی بهتر

قدم بعدی این است که تا جایی که میتوانید با شور و نشاط و هیجان اهداف خود را برای اینده پیگری کنید . این مورد بدیهی ست که برای رسیدن به اهداف بزرگ و آینده بهتر باید تا جایی که میتوانید تلاش کنید ، این تلاش باید با تفکر و برنامه ریزی همزمان باشد مگر نه ممکن است مسیر را اشتباه بروید یا دچار سردرگمی و پریشانی بشوید .

قدم بعدی در مسیر رسیدن به اهداف آینده زندگی شما این است که تا جایی که میتوانید به خود انگیزه بدهید و انگیزه های خود را هر روز بیشتر و بیشتر کنید . فکر کردن به زحماتی که پدر و مادر برای شما کشیده اند ، فکر کردن به تلاش برای بهبود وضعیت کشور ، فکر کردن به آینده خوب و موفق میتواند به شما انگیزه بیشتری برای تلاش بدهد .

بنابراین در این مرحله باید بدانید چه چیزهایی هستند که به شما انگیزه می‌دهند، تا بتوانید در زمان لازم از آنها استفاده کنید، یافتن موارد انگیزه‌بخش بسیار مهم است، زیرا ناامیدی و پشیمانی در کمین نشستند و هر لحظه ممکن است که حمله کنند و زهر خود را بریزند و پادزهر آنها همین موارد انگیزه‌بخش است.

انشا در مورد آینده ی من
انشاء در مورد آینده

مرحله نهایی تلاش برای پیشرفت و ثبت هر موفقیت کوچک است ،

این که تلاش ها و موفقیت های کوچک در مسیر موفقیت های بزرگ در آینده را ثبت کنید باعث میشود فراموش نکنید چه مسیر پر فراز و نشیبی را تا اینجا طی کرده اید پس میتوانید بقیه راه را هم قدم به قدم و آهسته آهسته طی کنید . به علاوه در این مرحله لازم است روی کارهایی که باعث می‌شود حرکت رو به جلو داشته باشیم، تمرکز کنیم و کارهایی را انجام دهیم که ما را به سمت آینده موفق که طراحی کردیم، هدایت کند. بنابراین ابتدا این کارها را مشخص کنید، لیست کنید و بعد شروع کنید از مهمترین آنها به انجام دادن.

نتیجه گیری : آینده موفق خودبه‌خود خلق نمی‌شود بلکه باید آن را ساخت و در این میان هر چقدر که بیشتر به آن فکر کنید، تمرکز کنید، سوالات درست و بنیادی مطرح کنید و به دنبال جواب آنها باشید، به خودتان انگیزه بدهید، دائم آینده موفق خود را جلو چشمانتان نگه دارید، احتمال رسیدن به آن را افزایش می‌دهید.

انشا در مورد آینده

انشا در مورد آینده را چگونه بسازیم
انشا در مورد آینده خود را چگونه بسازیم

انشا آینده (۶)

انشا آینده شماره پنج

موضوع انشا : چگونه میتوانیم شغل مناسب برای آینده خود را انتخاب کنیم ؟

مناسب پایه تحصیلی : هفتم هشتم نهم دهم

مقدمه : امروزه اهمیت شغل و ضرورت داشتن آن در زندگی انسان بر کسی پوشیده نیست و در حقیقت شغل یکی از عوامل موثر در تصمیم‌گیریهای اساسی و سرنوشت‌ساز انسان به شمار می رود.

در گذشته که تنوع مشاغل مثل امروز نبود انتخاب شغل برای فرزندان اغلب به صورت موروثی انجام می‌گرفت و فرزندان شغل پدر را انتخاب کرده و ادامه می‌دادند؛ در حال حاضر بنا به دلایل مختلفی کمتر اتفاق می‌افتد که فرزندان دنباله‌روی کار پدران خود باشند و جوانان اغلب در شرایطی قرار می‌گیرند که ناچار به انتخاب شرایط شغلی هستند. بر اساس مطالعات صورت گرفته عوامل متعددی در انتخاب شغل مناسب تاثیرگذارند که از جمله آنها می توان به استعداد، علاقه فردی، عوامل اقتصادی و جایگاه اجتماعی اشاره کرد.

انشا در مورد شغل آینده
انشا و مقاله درباره شغل آینده

استعداد :  یکی از عوامل موثر در موفقیت یا عدم موفقیت افراد در انتخاب مشاغل، استعداد است، بدون داشتن استعداد لازم در یک زمینه پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

علاقه : علاقه و تمایل انسان در بسیاری از امور زندگی انسان سایه‌گستر است، افراد دوست ندارند به کارها و اموری بپردازند که علاقه و گرایشی به آنها ندارند. چه در مورد کارهای روزمره و چه در مورد شغل یا سایر فعالیت‌ها؛ در واقع علاقه و گرایش در انسان فعال کننده سیستم انگیزش فرد به شمار می‌رود زیرا انسان بدون علاقه انگیزه‌ای برای انجام یک فعالیت نخواهد داشت.

فرصت‌های شغلی : در برخی جوامع و از جمله ایران، تمامی رشته‌های شغلی از فرصت‌های برابری برخوردار نیستند به طور کلی فرصت شغلی برای کلیه مشاغل پائین است اما تفاوت‌هایی بین مشاغل مختلف از این لحاظ وجود دارد.آشنایی با فرصت‌های شغل انتخابی، عامل مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد، کسی که در زمینه خاصی مهارت می‌بیند و پایه‌ها و مراحل رسیدن به آن شغل را طرح‌ریزی و طی می‌کند باید مساله فرصت‌های شغلی را نیز در نظر بگیرید تا از اتلاف وقت و نیروی خود جلوگیری کند.

انشا درباره انتخاب شغل آینده
انشا درباره اهمیت انتخاب شغل آینده 

عوامل اقتصادی : میزان بازده و کارآیی یک شغل حائز اهمیت فراوانی است و در واقع هدف عمده انتخاب شغل دستیابی به درآمد حاصل از آن است، بالا بردن بازده و کارایی اقتصادی برخی مشاغل توجه افراد را به خود جلب می‌کند و موجب گرایش افراد به آن زمینه‌ها می شود.

جایگاه اجتماعی : تقریبا تمام افراد تمایل دارند شغلی داشته باشند که از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار باشند هر چند در عمل بنا به تاثیر عوامل متعدد دیگر ممکن است این تمایل به واقعیت نرسد اما افرادی که این مساله در اولویت قرار می دهند منتظر چنین موقعیت‌هایی بوده و با توجه به شرایط فردی تلاش می‌کنند چنین شرایطی را برای خود مهیا کنند.

انشا درباره شغل آینده من
انشا در مورد شغل آینده ی من

نتیجه گیری : با توجه و اهمیت دارد به عوامل بالا و با مشورت با متخصصین و مشاورین خبره میتوانید بهترین رشته تحصیلی و شغلی را برای موفقیت اینده خود انتخاب و با کار و تلاش به آن برسید .

انشا شغل آینده

انشا شغل آینده من
انشا در مورد شغل آینده من

انشا آینده (۸)

انشا درباره آینده

انشا درباره آینده من ، انشا درباره آینده نگری
انشا درباره آینده ایران ، انشا درباره آینده خود
انشا درباره آینده جهان ، انشاء درباره آینده
مقاله درباره آینده ، مقاله درباره آینده نگری

انشا آینده (۱۰)

مطالب مرتبط :

انشا مادر | 10 انشا مورد مادر و روز مادر و لالایی مادر (ساده و ادبی )

انشا رودخانه | 8 انشا در مورد گذر رودخانه + رودخانه از زبان خودش + توصیف رودخانه

انشا ایران | 7 مقاله و انشا درباره ایران ، پرچم ایران و با موضوع ایران وطن من

انشا درباره درخت | 7 انشا با موضع درخت و درخت کاری ، از زبان یک درخت

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

انشا در مورد حضرت محمد | 5 انشا و تحقیق در مورد زندگینامه و تولد حضرت محمد

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا مادر | 10 انشا مورد مادر و روز مادر و لالایی مادر (ساده و ادبی )

انشا مادر | 10 انشا مورد مادر و روز مادر و لالایی مادر (ساده و ادبی )

اگر چه مادر و مهر مادری نیازی به آموزش و تعلیم و شرح و توضیح ندارند اما انشا مادر ، مهر مادری ، لالایی و عشق مادری و یا یا نقاشی و کاردستی در مورد مادر برای کودکان باعث میشود آنها بیشتر به زحمات و فدارکاری های مادری که آنها را به دنیا آورده و برای لحظه لحظه بزرگ شدنشان ر نج زیادی کشیده است فکر کنند و بیشتر قدشناس مهربانی ها، ایثار هایشان باشند ما هم به این منظور 10 انشا زیبا در مورد مهر مادری و روز مادر را در اینجا جمع آوری و بازنشر میکنیم تا الهام بخش نگارش انشا برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی باشد.

این انشا ها با توجه به سختی و راحتی آن مناسب همه پایه های تحصیلی هم ابتدایی و هم راهنمایی و دبیرستان هستند . که میتوانید بسته به پایه تحصیلی خود مناسب ترین آنها را انتخاب کنید ، امیدوارم این مجموعه برای شما مفید واقعا شود .

انشا مادر و مهر مادری 

انشا مادر

انشا مادر میتواند شامل موضوعات پیشنهادی زیر باشد : 

  1. انشا مادر : در مورد زحمات و مشکلات و سختی های مادران انشا بنویسید .
  2. انشا مادر :انشا در مورد روز مادر 
  3. انشا مادر :انشا از زبان یک مادر شهید
  4. انشا مادر :یک متن ادبی در مورد مهر و محبت مادر بنویسید . 
  5. انشا مادر :یک انشا ساده در 12 سطر در مورد مادر بنوسید
  6. انشا مادر :چگونه باید به مادر خود احترام بگذاریم؟
  7. انشا مادر :انشا با موضوع مادر یک فرشته مهربان 
  8. انشا مادر :انشا در مورد مادر به زبان انگلیسی 
  9. انشا مادر :انشا در مورد من مادرم را دوست دارم 
  10. انشا مادر :انشا در مورد " بهشت زیر پای مادران است 
  11. انشا مادر :انشا در مورد لالایی و صدای لالایی مادر 
  12. انشا مادر :انشا در مورد مادر از زبان خودش 
  13. انشا مادر :انشا من یک مادر هستم
  14. انشا مادر :انشا چگونه میتوانیم محبت های مادر را جبران کنیم . 
  15. انشا مادر :انشا و مقاله احترام به مادر در کلام و احادیث اهل بیت.

انشا محبت مادر

انشا در مورد محبت مادر
انشا درباره محبت مادر

انشا درباره مادر (۹)

انشا مادر شماره یک 

موضوع انشا مادر : انشا کوتاه به زبان ساده و کودکانه برای مادر 

مناسب پایه تحصیلی : سوم چهارم پنجم ( زبان کودکانه )

مقدمه: من مادرم را دوست دارم و این انشا را به او تقدیم میکنم

انشا مادر عادی
انشا درمورد مادر

من مادرم را خیلی دوست دارم

چون او خیلی برای من زحمت میکشد

او برای من غذا درست میکند ، لباس هایم را میشورد و اتاقم را مرتب میکند .

او همیشه نگران درس و تحصیل من است ، در درس ها به من کمک میکند تا در آینده موفق باشم

وقتی تنها میشوم گاهی او با من بازی میکند تا خوشحال باشم و بخندم

بعضی شب ها برایم لالایی میخواند ، یا از روی کتاب های داستان برایم داستان میگوید تا بخوابم

هر وقت تنها هستم یا میترسم به بغل مادرم میروم چون او خیلی مهربان است و همیشه من را نوازش میکند

من میدانم هیچ کس در دنیا من را به اندازه مادرم دوست ندارد .

مادر ها همه چیزهای خوب را برای بچه هایشان میخواهند و همیشه نگران بچه هایشان هستند.

به همین خاطر است که میگویند بهشت زیر پای مادران است

انشا مادر فرشته مهربان
انشا مادر با کاربرد واژگان

نتیجه گیری: من همیشه سعی میکنم به مادرم احترام بگذارم و با درس خواندن و سعی و تلاش کاری کنم که در آینده موفق شوم تا پدر و مادرم از من راضی باشند و به من افتخار کنند.

انشا مادر

انشا مادر ادبی
انشا مادر ساده

انشا مادر

انشا مادر شماره دو 

موضوع انشا مادر : انشا از زبان مادر شهید 

مناسب پایه تحصیلی : پنجم ششم هفتم هشت نهم 

مقدمه: من یک مادر هستم .

انشا از زبان یک مادر
انشای از زبان مادر

من یک مادر هستم و مثل همه مادران عاشق فرزندم بودم

زمانی که فرزندم کوچک بود چشم از او برنمیداشتم تا مبادا در هنگام بازی ها و شیطنت های کودکانه آسیبی به او نرسد

وقتی مریض میشد تا زمانی که دوباره خوب نمیشد چشم از او برنمیداشتم

وقتی لحظه ای دستش از دستم جدا میشد انگار جان من که از تنم جدا شده است .

حاضر بودم همه زندگی ام را بدهم و لحظه ای آرامش نداشته باشم اما کودکم همیشه شاد و سرزنده باشد .

همیشه دل نگران آینده اش بودم ، درس هایش ، اخلاق و رفتار و ایمانش

همه چیز گذشت و کودک شیطان و بازگوشم من حالا دیگر برای خودش مردی شده بود.

پسری مودب ، با حیا ، مومن ، درسخوان که هر وقت به قد و بالایش نگاه میکردم قند در دلم آب میشد .

اما اتفاقی افتاد که هیچ کدام از ما انتظارش را نداشتیم

جنگ شروع شد .

انشا جانشین سازی از زبان مادر شهید
انشا درباره ی مادر شهید از زبان خودش

پسران و مردان شجاع و با غیرت ایران یکی پس از دیگری از خانواده های خود جدا شدند

تا برای دفاع از وجب به وجب خاک وطنشان تا پای جان بایستند

روزی که پسرم را برای رفتن به جبهه بدرقه میکردم گویی جانم را میدیدم که قدم قدم از من دور و دور تر میشود

اما با خود گفتم خون پسر من ، از خون پسران امام حسین (ع) که رنگین تر نیست

با خودم گفتم اگر پسرم را با اصرار در کنار خود نگاه دارم فردا قیامت در مقابل امام و شهدا و ائمه شرمنده خواهم شد.

حالا سال ها از رفتن پسرم میگذرد و من هرگز پس از آن روز جگر گوشه ام را ندیدم

شاید فکر کنید چطور با دلتنگی از میوه دلم سر میکنم .

سخت است اما تنها دلخوشی ام این است که من بهترین هدیه ای را که داشتم در راه اسلام و ایران دادم

و امیدوارم فردای قیامت کودک نازدانه ام را دوباره در آغوش بکشم .

 

انشا از زبان مادر

انشا از زبان مادر شهید
انشا از زبان مادرم

انشا روز مادر

انشا مادر شماره سه

موضوع انشا مادر : انشا و متن ادبی در مورد مادر و مهر مادری 

مناسب پایه تحصیلی : پایه ششم به بالا

انشا درباره مادرم
انشا درباره مادر و پدر

مقدمه: مادر ای ترانه زیبای هستی با یاد و خداوند مهربان از مهربانی تو می نویسم تا بگویم که عاشقانه تو را دوست دارم .

آن هنگام که درخشش چشمانت را در آسمان زندگی ام می بینم؛

آن هنگام که جوشش چشمه ی چشمت را در سراشیبی صورت زیبایت برانداز می کنم؛

زمانی که به یاد می آورم چگونه در جستجوی آغوش پرمهرت حجم خالی فضا را لمس می کردم و با بی تابی نامت را بر زبان می آوردم؛

دلم چون کودکی بازیگوش و بهانه گیر در کنج قفس سینه سر بر دیوار می کوبد.

عزیز من، عزیز بودنت را خدا دانست.

او که بهشت را زیر پایت نهاد؛ و تو را بزرگ و گرامی داشت.

انشا درباره مادر فرشته مهربان
انشا درباره مادر با مقدمه

گاه دست هایم روی موج احساس می لرزد و باران اشک در چشمانم به غم می نشیند.

چرا که جوانیت را به پای من ریختی تا جوانم کنی،

تا روزی کنارت بنشینم و سرم را بر زانویت بگذارم و نوازش دست هایت را روی صورتم احساس کنم؛

تا روزی تکیه گاهت شوم و انیس تنهاییت.

ای کسی که خورشید در مقابل مهربانی ات شرمنده می شود

و ماه چهره در نقاب می کشد،

هنگامی که رنج بی خوابی ات را که با گریه های شبانه ی من تفسیر می شود،

تصویر می کنم و زمانی که به یاد می آورم که نمی توانستم لحظه ای حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن بی تو بمانم،

اشک روی چشمانم پرده می اندازد.

انشا درباره مادر پایه دهم
انشا درباره مادر کلاس ششم

مادرم، ای امید من، هنگامی که با وجودت گل آرزوهایم شکوفه داد و دیوارهای سنگی سکوتم شکست.

تو به من زبانی آسمانی یاد دادی، تو آیینه ی آفتابی. مرا مثل آب جذب خودت کردی، تو مرا سبز کردی…

نتیجه گیری:

مادرم، ای آن که وجود مقدست سراسر عشق و ایمان و دل دریاییت به وسعت آسمان است، من با وا‍ژه هایم که لبریز عشق است همه جا می نویسم که دوستت دارم و بدان که تو را در ایمن ترین و زیباترین عضو بدنم جای داده ام و هر لحظه با هر تپش، قلبم نام زیبایت را زمزمه می کند. مادرم؛ عشق را بخاطر تو آموختم.  دوست داشتن را برای تو نوشتم و تویی که همیشه در زندگی ام ترانه ی امید سردادی. تو را دوست می دارم اگر باور کنی تو خدای روی زمینم هستی.

 

انشا درباره مادر

انشا درباره مادر ها ، انشا درباره مادر عزیز من
انشا درباره مادر.com ، مقاله درباره مادر

انشا روز مادر

انشا مادر شماره چهار

موضوع انشا مادر : انشا در مورد مادر با مقدمه و نتیجه گیری 

مناسب پایه تحصیلی : ششم هفتم هشتم نهم دهم 

مقدمه: بهشت تنها زیرپای مادران نیست. بهشت در دستان مادران است، که با دست های مهربانشان دست روی سرمان می کشند و در میان دست هایشان قد می کشیم و بزرگ می شویم. بهشت در دل های مادران است. در دل هایی که تنها دل نیست بلکه دریایی پر عظمت است که هرچقدر در میانشان شنا کنی و هر چقدر پارو بزنی به مقصد نمی رسی تنها در میان خوشی و لذت غرق می شوی.

انشا در مورد مادر با مقدمه و نتیجه گیری 
انشا در مورد مادر به زبان ساده

مادر یعنی یک بغل تنهایی، نگرانی، دلشوره، صبر و از خودگذشتگی. مادر یعنی یک خروار محبت. مادر یعنی یک جهان عشق. عشق.مادر را نه می توان مانند کرد و نه می توان مثال زد. مادر یعنی هرچه بگوییم کم گفته ایم. مادر یعنی کسی که نه ماه تو را در وجودش با تمام وجود در آغوش گرفته، راه می رود به تو فکر می کند، می خندد به تو فکر می کند، غذا می خورد به تو فکر می کند و هر لحظه نام تو را صدا می زند. مادر یعنی قبل از هر کاری و هر فکری و هر تصمیمی فقط به تو فکر می کند، صلاحیت تو را بیشتر می خواهد و عاقبت به خیریت را بیشتر از همه دعا می کند.

مادر یعنی همیشه پشتت گرم است به کوهی محکم یعنی همیشه دلت روشن است به خورشیدی تابان. یعنی دستانت گره خورده به دستانی گرم که هر کاری کنی و هر تصمیمی بگیی ترکت نخواهد کرد و پابه پای تو گام بر می دارد دقیقا مانند همان کودکی که راه فتن را به تو آموخت و پابه پای تو خندیده و گریه کرد و شاد بود.

انشا در مورد مادر با رعایت مراحل نوشتن
انشا در مورد مادر با مقدمه بدنه نتیجه

نتیجه گیری: تا مادر هست در کنارش بنشین. یک استکان چایی با او بنوش و کمی با او حرف بزن دقیقا همین الان که زمان داری و مادرت در کنارت است بهانه های بی جا را کنار بگذار و کمی از با او بودن لذت ببر و زمانی که از دستش دادی و دیگر در کنارت نبود دقیقا همین لحظات ساده نیز برایت آرزو می شود و تنها چیزی که برایت باقی می ماند حسرت است و حسرت.

این انشا از سایت انشاباز در اینجا بازنشر شده است .

انشا در مورد مادر

انشا در مورد مادرم ، انشا در مورد مادر با مقدمه

انشا درمورد مادر

انشا مادر شماره پنج

موضوع انشا مادر : انشا کوتاه و ساده در مورد مادر در 12 خط

مناسب پایه تحصیلی : مناسب همه پایه های تحصیلی 

انشا درباره مهر مادر
انشا در مورد مهر مادری

از زلالی چشمانت که دریایی از مهر و محبت در آن موج می زند؛

از قلب با صفایت که آکنده از شمیم معرفت است،

از تو ای یگانه؛ ای روشنایی؛ ای زندگی…

تو که با شکوفه ی لبخند زیبا می شوی؛

تو آن پناهگاهی هستی که مرا از هجوم سیاهی و تاریکی در امان می داری؛

اما من همیشه با نگاهی کودکانه همه چیز را به بازی می گیرم؛

وتو چه صبور و بردباری در برابر کردار من و چه مهربان و با صفا نوازشم می کنی.

من زندگی را با تو معنا می کنم،

زیرا بدون تو نمیتوانم معنایی برای زندگی خود تصور کنم.

غروب را دوست دارم با تو، زیرا مرا بر بالای بلند نگاهت می نشانی و من از منظره ی چشمان تو غروب را می نگرم.

دوستت دارم آن زمان که در پناه دست های مهربان تو آرامش می گیرم؛

دوستت دارم عاشقانه، صادقانه، بی نهایت، تا قیامت…ای مادر خوبم.

انشا مهر مادری

انشا درباره مهر مادری ، انشا درمورد مهر مادری
انشا مهر مادر ، انشای مهر مادر
موضوع انشا مهر مادری ، انشا با موضوع مهر مادری

انشا درباره مادر (۵)

انشا مادر شماره شش

موضوع انشا مادر : انشا در مورد روز مادر و روز مادر چه روزی است ؟

مناسب پایه تحصیلی : تاریخچه و معنی روز مادر

مقدمه:  آنچه مسلم است روز مادر روزی است که به یادبود و افتخار مادران در کشورهای مختلف گرامی داشته می‌شود. اما روز مادر در هر کشور و قومیتی به هر مناسبت و بهانه ای برگزار شود ، مهم این این است که بهانه ای باشد که حتی برای یک روز هم که شده بیشتر و بهتر به مادرهایمان نگاه کنیم ، رنج سال ها که بر دستان و پیشهانی آنها نشسته است را نظاره کنیم و بیش از پیش قدرشان را بدانیم .

انشا درباره ی روز مادر
انشای روز مادر

روز مادر مصادف است با ولادت حضرت فاطمه زهرا درود الله علیها . در بیستم جمادى الثانى سال دوم بعثت، دخترى پا به عرصه وجود نهاد، دخترى که همتاى على «ع»، سرمنشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت، و الگوى تمامى مؤمنین و موحدین است، بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام «ص» به او لقب اُم ابیها داده است،یعنی زنی که برای پدرش هم چون مادر بود.

در فرهنگ پر بار ایران اسلامی این روزبه عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان ، فداکاری و مهربانی بیاموزند.

تاریخچه روز مادر در یونان به گذشته خیلی دور بر میگردد. 25سال قبل از ظهور عیسی مسیح «ع» ، الهه های یونانی وجود داشتند که برای آن ها نوعی جشن مادر برگزار می شد.مردم هنگ کنگ ، پاکستان ، قطر ، عربستان سعودی و کشور امارات متحده ی عربی روز مادر را در ماه مه جشن می‌گیرند. مردم این کشورها که عموماً مسلمان اند، دراین روز به دیدن مادران خود می‌روند و با در دست داشتن هدایایی چون گل ، کیک ، اشیای زینتی و قیمتی از ایشان قدردانی میکنند.

انشای روز مادر ابتدایی
انشا برای روز مادر

نتیجه گیری:  گرچه هر کشوری با فرهنگ خاص خود برای انتخاب روز مادر نماد و دلیلی دارد. اما آنچه اهمیت دارد قدردانی و تشکر از مقام مادر است؛ و این مراسم بهانه ای است تا توجه بیشتری به مادران داشته باشیم و به آن ها ثابت کنیم که چقدر دوستشان داریم.

انشا روز مادر چه روزی است ؟

انشا درمورد روز مادر ، موضوع انشا روز مادر

انشا لالایی مادر (۱)

انشا مادر شماره هفت

موضوع انشا مادر : مادر یعنی ...

مناسب پایه تحصیلی : نوجوانان

مقدمه: ای مادر ، ای فرشته مهربانی ها میخواهم از تو و با تو سخن بگویم.

انشای ساده درمورد مادر
انشای ساده برای مادر

مادر یعنی دلسوز و بی قرار، مادر یعنی امید در سختی ها، مادر یعنی رایحه ی خوش گل ها، مادر یعنی تمام وجود ما.

ای که همه جا هستی و بوی تو آرامش بخش دل هاست. ای که پادشاهان قدرتمند گدای دستای تواند. ای کسی که بهشت بی صبرانه مشتاق تو است.

بگو چگونه ستایش جان سوزی هایت را کنم،

بگو چگونه شب هایی را که در خواب ناز بودم و تو بیدار ماندی را جبران کنم،

بگو چگونه دوایی باشم بر درد های زندگی ات.

انشا ساده درباره ی مادر
انشا ساده درباره روز مادر

ای مادرم بدان تا تو به بهشت نروی به بهشت نمی روم، بدان پس از گذشت سال ها، سال مهرت در دلم جاری می ماند.

دوستت دارم، اشک های گوشه چشمت را هنگام موفقیتم دوست دارم،

نگاه مادرانه ات را هنگام جدایی ها دوست دارم و تا ابد محتاج دستانت هستم،

محتاج دستانی که سرم را نوازش می کرد، محتاج دستانی که پارچه ی خنک بر پیشانیم نهاد.

حتی محتاج آن دستانی هستم که سیلی بر صورتم نهاد و راه بد و راست را به من نشان داد.

انشا ساده برای مادر
انشای ساده مادر

نتیجه گیری: ای مادرم، ای کسی که هر چه گویم تلافی جانسوزی هایت نمی شود. ای کسی که آوردن نامت پر افتخار تر از قهرمان شدن در جهان است به خاط تمام خوبی هایی که در حقم کردی و من نادیده گرفتم مرا ببخش.

انشا ساده مادر

انشا ساده درباره مادر ، انشا ساده درمورد مادر

انشا درباره مادر (۷)

انشا مادر شماره هشت

موضوع انشا مادر : متن زیبا و داستانی در مورد مادر به زبان انگلیسی 

مناسب پایه تحصیلی : پایه های بالاتر که با زبان انگلیسی آشنایی دارند.

مقدمه: THAT’S MOM….!!!​ این است معنی مادر​

 

انشا مادر به انگلیسی
انشا مادر به زبان انگلیسی

WHEN I CAME DRENCHED IN THE RAIN​
وقتی خیس از باران به خانه رسیدم​​

BROTHER SAID : “ WHY DON’T YOU TAKE AN UMBRELLA WITH YOU?”​
برادرم گفت: چرا چتری با خود نبردی؟​​

SISTER SAID:”WHY DIDN’T YOU WAIT UNTIL IT STOPPED”​
خواهرم گفت: چرا تا بند آمدن باران صبر نکردی؟​​​

DAD ANGRILY SAID: “ONLY AFTER GETTING COLD YOU WILL REALIST”.​
پدرم با عصبانیت گفت: تنها وقتی سرما خوردی متوجه خواهی شد​​

BUT MY MOM AS SHE WAS DRYING MY HAIR SAID”​
اما مادرم در حالی که موهای مرا خشک می کرد گفت:​​

“STUPID RAIN”​
باران احمق​​

THAT’S MOM….!!!​
این است معنی مادر​

انشا در باره مادر به زبان انگلیسی
انشا در مورد مادر به انگلیسی

نتیجه گیری :

Mother's joy mother's home positive energy waves mother's

heart to all modesty mother's mother's mother's family

the patient Madrzmyny hot holding the sacred center and heavenly love you

مادر یعنی شادی خونه مادر یعنی امواج انرژی مثبت مادر یعنی دلداری دادن به همه مادر یعنی حجب و حیا

مادر یعنی گرم نگه دارنده کانون مقدس خانواده مادر یعنی صبوری مادرزمینی و آسمانی دوستت دارم.

انشا انگلیسی مادر

انشا درباره مادر انگلیسی ، انشای انگلیسی مادر

انشا لالایی مادر (۲)

انشا مادر شماره نه

موضوع انشا مادر : لزوم احترام به مادر - بهشت زیر پای مادران است

مناسب پایه تحصیلی :  هشتم نهم دهم  ( با توجه به سنگین بودن متن مناسب پایه های بالاتر است)

مقدمه: مادر کلمه مقدسی است که هر کس برای آن تعریف دارد اما این نوشته به بررسی معنای رفیع کلمه مادر و رنج و زحمتی مادری میپردازد و این که بیهوده نیست که میگویند بهشت زیر پای مادر است و احترام به مادر و جایگاه مادری همیشه واجب .

انشاء احترام به والدین
انشای احترام به والدین

مادر کلمه است که هر انسان آگاه به آن آشنایی کامل دارد.

هر انسان از آوان طفولیت الی آخرین ساعت حیات خویش در فکر واندیشه این گوهر زیبا وگرانبها می باشد زمانیکه انسان پا به عرصه حیات و زندگی میگذارد همین مادر است که طفل خویش را با یک عالم مشکلات زنده گی تربیه وپرورش داده تا باشد مصدر خدمت برای خود وجامعه خویش گردد. شب زنده داری های مادر در آوان طفولیت بخاطر صحت وسلامتی طفلش وباخبری از آن هزاران تکالیف جدی دیگر که هر لحظه حیات طفل را به مخاطره می اندازد یکی از اعمالی به حساب میرود که هر انسان داردای ضمیر روشن ولو هر قدر مصدر خدمت برای مادر خویش گردد بازهم ناچیز خواهد بود.

انشا درباره احترام به والدین
انشا درمورد احترام به والدین

و آرزوی همیشه گی مادر باخبری از طفلش است . مادر مقدس ترین موجود روی زمین به شمار رفته و مادر زیبا ترین وگرانبها ترین هدیه الهی است که برای هرکس به ارمغان آورده است. وهر لحظه اطاعت وعبادت این موجود پاک ومقدس هر انسان روشنفکر لازم می باشد و هرکس اگر خواهان کسب رضای خداوند متعال(ج) باشد با ید به بهترین صورت اطاعت واحترام مادر را داشته باشد. تلخ ترین لحظه عمر، لحظه مرگ مادر است و آغوش مادر گرم ترین جای برای زیستن است.

مادر نه بلکه پسر خودرا نه ماه در شکم خود حمل میکند بلکه بیخوابی های مادر که برطفلش میکشد اصلاً جبران نمیشود. پیامبر اکرم (ص) می فرماید که اگر من مادر خودرا به آغوش خود گرفته هفتاد دور خانه خدارا طواف کنم باز هم ناچیز خواهد یک شب بیخوابی مادر جبران نمیشود، یعنی زحمات که مادر بر اولاد خویش میکشد جبران ناپذیر است. ومادر تمام زنده گی اش را فدای اولاد خویش میکند تا یک اولاد های خوب وبا تربیه تحویل به جامعه بدهد، زیرا که چه خوش گفته اند که:

بهشت زیر پای مادران است

موضوع انشا احترام به والدین
انشاء درباره احترام به والدین

نتیجه گیری: پس بر ما لازم است تا همیشه به این گوهر زیبا ومقدس احترام داشته و عملی را انجام ندهیم که باعث رنجش ایشان گردد. پس ما چرا به پدر ومادر خود احترام نکنیم؟ ما چرا تابع امر مادر یا از سخن های مادر بی اطاعتی کنیم؟ پس جوانان وخواننده گان محترم امیدوام همیشه مصدر خدمت برای مادر وجامعه خود باشید وامیدوارم که نظر تان را در این مورد بیا نمایید پس جوانان عزیز تا بع امر مادر تان باشید تا بهشت نصیب تان شود. ویک چیز دیگر را که یاد آور شوم جوانان وعزیزان که به پدر ومادر خود احترام نمی کند ویا تابع امر مادر خود نمی باشد و یا از امر مادر بی اطاعتی میکند دلیلش چیست؟ امید وارم که دلیلش را بگوید که چرا بی اطاعتی میکند.

انشا احترام به مادر

انشا احترام به والدین ، انشا احترام به پدر و مادر

انشا درباره مادر (۴)

انشا مادر شماره ده

موضوع انشا مادر : انشا در مورد صدای لالایی مادرم به صورت داستانی

مناسب پایه تحصیلی : پنجم ، ششم،  هفتم و هشتم

مقدمه: هر کسی عاشق یک نوع موسیق و نواست و هر کس با صدای یک خواننده یا مداح آرامش میگیرد اما در تمام جهان صدایی آرامش بخش تر از صدای مادر سراغ ندارم .

انشا صدای لالایی مادر 
انشا در مورد  لالایی مادر 
انشای لالایی مادر هشتم

این صدای مهربان مادر من است. صدایی که از همه صداهای دنیا گوش‌نوازتر است و مرا به خوابی شیرین دعوت می‌کند.

چشم‌هایم بسته است. صدای لالایی مادرم می‌آید. مادرم را نمی‌بینم اما چهره مادرم در ذهنم می‌آید.

دوست دارم در واقعیت هم مادرم را ببینم. چشم‌هایم را می‌گشایم.

با چشم باز همه اطراف را نگاه می‌کنم.

احساس خطر می‌کنم. حواسم جمع نیست. نمی‌توانم بخوابم.

سیاهی و تاریکی همه‌جا را گرفته و هیچ چیزی دیده نمی‌شود‌.

انشا لالایی مادرانه
انشای لالایی مادر

چهره مادر که همیشه با دیدنش آرامش می‌یافتم، نیست و اگر سکوت هم بر آن افزوده شده بود، وحشت‌زده می‌گریستم

اما صدایی هست که به من آرامش می‌دهد.

چند دقیقه‌ای چشم‌هایم را باز می‌گذارم.

چشم‌هایم به تاریکی عادت کرده ولی هنوز هم فقط سایه تاریکی از مادر می‌بینم.

صدا را واضح می‌شنوم:«لالا لالا لالا...» احساس می‌کنم که دیگر سیاهی نیست.

هست اما تاریکی را حس نمی‌کنم.

انشا لالای مادر
انشا صدای لالایی مادر

بلکه گویا باغ پرگلی در برابرم است که دست در دست مادر در آن قدم می‌زنیم.

مادر در دست من گلی می‌گذارد و زمزمه می‌کند:«لالا لالا گل پونه...»

صدای او باغ پر گل است و یکی یکی گل‌های خوشبو را به دستم می‌دهد و من گل‌ها را توی ذهنم می‌کارم.

حالا نوبت «گل چایی» است و بعد نوبت «گل پنبه»...

ذهنم از تاریکی به سمت گلستان شدن می‌رود.

مادر می‌خواند:«لالا لالا گلم باشی، انیس و مونسم باشی...»

انشا درمورد لالایی مادر
انشا درباره صدای لالایی مادر 12 خط

حالا من یک باغ هستم.

حرکاتم آهسته شده و با صدای زیبای مادر پلک‌هایم روی هم می‌آید.

صدای لالایی مادر دوباره گوش‌هایم را پر می‌کند.

آرام آرام خواب مرا می‌رباید.می‌خوابم و تا صبح خواب گل می‌بینم.

نتیجه گیری: کودکانی را میشناسم که هرگز لالایی مادری را نشنیده اند ، کودکان یتیم ، کودکان کار ، کودکان جنگ زده ، حالا با خود می اندیشم خوشبختی آنقدرها هم از ما دور نیست .  هر کس مادر داشته باشد که برایش لالایی بخواند بسیار خوشبخت است.

انشا لالایی مادر

انشا لالایی مادر ، انشا لالایی مادران

انشا درباره مادر (۸)

مطالب مرتبط : 

انشا رودخانه | 8 انشا در مورد گذر رودخانه + رودخانه از زبان خودش + توصیف رودخانه

انشا ایران | 7 مقاله و انشا درباره ایران ، پرچم ایران و با موضوع ایران وطن من

انشا درباره درخت | 7 انشا با موضع درخت و درخت کاری ، از زبان یک درخت

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

انشا در مورد حضرت محمد | 5 انشا و تحقیق در مورد زندگینامه و تولد حضرت محمد

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان